Santos666 Zgłoś #1 Napisano 7 Listopada 2015 witam, od jakiegoś czasu mam w aucie zaklejone tłuste jakieś szyby od środka, nawet jak wyszoruję je na medal to za dwa dni znowu są w jakiejś mazi tłustej takiej, jak latem nie używałem ogrzewania to tego nie było.... liście z podszybia powybierałem , na te kratke założyłem kawałek przepuszczalnej włókniny żeby drobinki do środka nie wlatywały a ten szmuc sie osadza , jakiś pomysł...??? auto garażuję, nie jest przemoczone , dywaniki są suche nie widze żeby coś gdzieś ciekło, nadwozie jest niepordzewiałe o co kaman???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #2 Napisano 7 Listopada 2015 Nagrzewnica do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #3 Napisano 7 Listopada 2015 kurde...... to już jak mam całą deche rwać to chyba klimatronica poszukam... - - - - - aktualizacja - - - - - na pewno nagrzewnica? kurde no.... moze cos innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #4 Napisano 9 Listopada 2015 Wystarczy wymienic samom chlodniczke nagrzewnicy przerabialem to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aardvark Zgłoś #5 Napisano 9 Listopada 2015 Święty ma rację. Robota przerąbana, ale ciesz się że nie wystrzeliła nagle jak mi - podjazd pod wiadukt, zwężenie do jednego pasa i nagle kłęby pary w środku i zafajdane szyby. W dodatku grudzień i jeszcze 240 km do celu. Po wyjęciu okazało się że całą górę radiatora przeżarło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #6 Napisano 10 Listopada 2015 jeszcze jedno pytanko, jak zabiorę sie za wymianę to ile czssu mi to może zająć?? powiedzmy w piątek po południu zacznę , za jeden wieczór zrobię??? są tam jakieś plastikowe śrubki które mogą sie połamać , czy same metalowe???? jakieś klipsy zapinki?? to za wczasu bym dokupił żeby w sobotę nie mieć kłopotów??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaczko Zgłoś #7 Napisano 10 Listopada 2015 Kolego w warsztacie masz super poradnik dotyczacy wymiany nagrzewnicy w b3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #8 Napisano 10 Listopada 2015 Jak nie masz klimy to jest lżej, ale tylko trochę, połamać zawsze coś możesz, zwłaszcza zatrzaski linek za pokretlami a wtedy trzeba rzeźbić bo kupić to możesz co najwyżej pistolet i klej na gorąco. Jedna zasadnicza rzecz, nie próbuj oddzielić samej obudowy nagrzewnicy od reszty obudowy w której jest wentylator, trzeba wyjąć całość i dopiero rozpołowić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #9 Napisano 10 Listopada 2015 Linek nie trzeba odczepiać, więc jak nic nie będzie ruszał to nie połamie. Na pierwszy raz zarezerwuj sobie dwa dni i przygotuj materiał do oklejania klapek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #10 Napisano 12 Listopada 2015 Popros lohos do pomocy tylko takiego co ma choc troche smykalke do grzebania przy aucie bedzie duzo szybciej i latwiej a napewno mniej nerwow stracisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #11 Napisano 13 Listopada 2015 no własnie czym klapki oklejac , wystarczy uszczelka samoprzylepna jak np do okien szerokości okolo 5-7 mm?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #12 Napisano 13 Listopada 2015 zym klapki oklejac Są dwie szkoły oklejania klapek. Pierwsza: http://forum.vw-passat.pl/threads/110991-Nagrzewnica-s%C5%82abe-ogrzewanie-zim%C4%85?p=2307922&viewfull=1#post2307922 A druga to przyklejenie pianki do paneli na taśmie dwustronnej. Pamiętaj tylko o jednym. Klapki musisz okleić z obydwu stron. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #13 Napisano 13 Listopada 2015 wymonto*****wałem te nagrzwnice ... rozpołowiłem , czy można wyjąć jakoś wentylator żeby ta plastiki porządnie wymyć??? czy te klapy z dziurami do mieszania powietrza da się jakoś wymontować żeby dokładnie oklejić czy trzeba to robić jak sa zamontowane w tym plastikowym pudle???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #14 Napisano 14 Listopada 2015 Wszystko się da wyjąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #15 Napisano 14 Listopada 2015 (edytowane) wentylator już wiem , a te klapy???? wysunąć di góry , cxy kombinować z ośkami???? tam widać jakieś zaoadki plastikowe okleiłem bez demontowania , użyłem taśmy aluminiowej do izolacji kominków takiej lepszej do 300 stopni celsjusza, myślę ze to najleprze rozwiązanie , bo odporne na wilgoć i na stałe działanie ciepła Edytowane 14 Listopada 2015 przez Santos666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Santos666 Zgłoś #16 Napisano 14 Listopada 2015 ogarnąłem , dzę ki za podpowiedzi, w sumioe dobra zaprawa przed mointarzem klimatronica... ale zebym wiedział to nie wiem czy bym sie tak ochoczo zabrał w sumie wymontowanie ok 5 godzin ponowny montaż ok 6 godzin bo sporo było połamanych elemntów trzeba było rzeźbić s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach