Skocz do zawartości
Santos666

zaklejone tłuste szyby wewnątrz....

Rekomendowane odpowiedzi

witam, od jakiegoś czasu mam w aucie zaklejone tłuste jakieś szyby od środka, nawet jak wyszoruję je na medal to za dwa dni znowu są w jakiejś mazi tłustej takiej, jak latem nie używałem ogrzewania to tego nie było....

 

 

liście z podszybia powybierałem , na te kratke założyłem kawałek przepuszczalnej włókniny żeby drobinki do środka nie wlatywały a ten szmuc sie osadza , jakiś pomysł...???

 

 

auto garażuję, nie jest przemoczone , dywaniki są suche nie widze żeby coś gdzieś ciekło, nadwozie jest niepordzewiałe

 

o co kaman????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde...... to już jak mam całą deche rwać to chyba klimatronica poszukam...

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

na pewno nagrzewnica? kurde no.... moze cos innego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy wymienic samom chlodniczke nagrzewnicy przerabialem to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Święty ma rację. Robota przerąbana, ale ciesz się że nie wystrzeliła nagle jak mi - podjazd pod wiadukt, zwężenie do jednego pasa i nagle kłęby pary w środku i zafajdane szyby. W dodatku grudzień i jeszcze 240 km do celu. Po wyjęciu okazało się że całą górę radiatora przeżarło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno pytanko, jak zabiorę sie za wymianę to ile czssu mi to może zająć?? powiedzmy w piątek po południu zacznę , za jeden wieczór zrobię??? są tam jakieś plastikowe śrubki które mogą sie połamać , czy same metalowe???? jakieś klipsy zapinki?? to za wczasu bym dokupił żeby w sobotę nie mieć kłopotów???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego w warsztacie masz super poradnik dotyczacy wymiany nagrzewnicy w b3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz klimy to jest lżej, ale tylko trochę, połamać zawsze coś możesz, zwłaszcza zatrzaski linek za pokretlami a wtedy trzeba rzeźbić bo kupić to możesz co najwyżej pistolet i klej na gorąco.

Jedna zasadnicza rzecz, nie próbuj oddzielić samej obudowy nagrzewnicy od reszty obudowy w której jest wentylator, trzeba wyjąć całość i dopiero rozpołowić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Linek nie trzeba odczepiać, więc jak nic nie będzie ruszał to nie połamie.

Na pierwszy raz zarezerwuj sobie dwa dni i przygotuj materiał do oklejania klapek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popros lohos do pomocy tylko takiego co ma choc troche smykalke do grzebania przy aucie bedzie duzo szybciej i latwiej a napewno mniej nerwow stracisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no własnie czym klapki oklejac , wystarczy uszczelka samoprzylepna jak np do okien szerokości okolo 5-7 mm??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zym klapki oklejac

Są dwie szkoły oklejania klapek.

Pierwsza:

http://forum.vw-passat.pl/threads/110991-Nagrzewnica-s%C5%82abe-ogrzewanie-zim%C4%85?p=2307922&viewfull=1#post2307922

A druga to przyklejenie pianki do paneli na taśmie dwustronnej.

Pamiętaj tylko o jednym. Klapki musisz okleić z obydwu stron.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymonto*****wałem te nagrzwnice ...

 

rozpołowiłem , czy można wyjąć jakoś wentylator żeby ta plastiki porządnie wymyć???

 

czy te klapy z dziurami do mieszania powietrza da się jakoś wymontować żeby dokładnie oklejić czy trzeba to robić jak sa zamontowane w tym plastikowym pudle????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się da wyjąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wentylator już wiem , a te klapy???? wysunąć di góry , cxy kombinować z ośkami???? tam widać jakieś zaoadki plastikowe

 

 

 

okleiłem bez demontowania , użyłem taśmy aluminiowej do izolacji kominków takiej lepszej do 300 stopni celsjusza, myślę ze to najleprze rozwiązanie , bo odporne na wilgoć i na stałe działanie ciepła

Edytowane przez Santos666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ogarnąłem , dzę ki za podpowiedzi, w sumioe dobra zaprawa przed mointarzem klimatronica...

 

 

ale zebym wiedział to nie wiem czy bym sie tak ochoczo zabrał w sumie wymontowanie ok 5 godzin ponowny montaż ok 6 godzin bo sporo było połamanych elemntów trzeba było rzeźbić

 

 

s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności