malin2705 Zgłoś #1 Napisano 24 Października 2015 Witam, po podłączeniu pod vaga pokazało mi, że kąt synchronizacji jest powyżej zakresu (-3;+3) i wskazywał 4,4. Samochód na biegu jałowym często wpadał w drgania, dawał dymkiem, często czuć było szarpnięcie jak doładowywał turbo. Średnie spalanie w mieście tak 7,5-8l w trasie około 6l. na biegu jałowym 0,5-0,6l/h Ustawiłem kąt synchro według zaleceń na 0-0,6. Drgania odeszły, samochód nie dawał dymkiem ale za to jakby miał twardszy rozruch i pracę. Tylko, że zaczął mi dużo palić około 10l na biegu jałowym 0,8-0,9l/h Nie wiem co jest grane. Poniżej załączam logi statyczne. Może wam uda się coś z nich zauważyć. http://vaglog.pl/log_236478.html http://vaglog.pl/log_236479.html http://vaglog.pl/log_236480.html http://vaglog.pl/log_236481.html http://vaglog.pl/log_236483.html http://vaglog.pl/log_236482.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #2 Napisano 24 Października 2015 Sam z ciekawością bede śledził ten temat, też lubi dawac mi smierdzacym dymem i falowac obrotami... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #3 Napisano 24 Października 2015 Prócz walniętego termostatu nic w tych logach niepokojącego nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin2705 Zgłoś #4 Napisano 25 Października 2015 Prócz walniętego termostatu nic w tych logach niepokojącego nie ma. A po czym poznałeś, że termostat walnięty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniel Zgłoś #5 Napisano 25 Października 2015 witam, u mnie było tak samo po ustawieniu synchronizacji na 0-0,6 też twardo chodził i spalanie wzrosło i dlatego teraz mam synchronizacje ustawioną na +1, +1,6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #6 Napisano 25 Października 2015 http://forum.vw-passat.pl/threads/36345-kąt-synchronizacji-PD?highlight=synchronizacji http://forum.vw-passat.pl/threads/137434-Synchronizacja-na-0-i-pokazuje-0-8l-h?highlight=synchronizacji http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=8491 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #7 Napisano 25 Października 2015 A ja u siebie mam synchronizację: 0.0 -0.6 -1.1 0.0 i tak w kółko ... Rano zapala mi od strzała - czasami dolega mu brak mocy - czuć, że po wciśnięciu gazu nie ma już tego wduszenia w fotel tylko przyśpiesza gorzej - ale przyśpiesza nienagannie - ale brakuje wciskania w fotel... kwestia synchronizacji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fenio Zgłoś #8 Napisano 25 Października 2015 Jeśli czasami moc jest mniejsza a czasami normalna to raczej nie jest problem z synchronizacja wałka. Miałem tak samo, czasami wciskało w fotel a czasami przyspieszało jak by silnik miał 100KM. Jak się okazało przyczyną problemu były zabrudzone łopatki geometrii w turbinie które blokowały się zarówno w pozycji mocnego jak i słabego doładowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #9 Napisano 25 Października 2015 A ja u siebie mam synchronizację: 0.0 -0.6 -1.1 0.0 i tak w kółko ... Rano zapala mi od strzała - czasami dolega mu brak mocy - czuć, że po wciśnięciu gazu nie ma już tego wduszenia w fotel tylko przyśpiesza gorzej - ale przyśpiesza nienagannie - ale brakuje wciskania w fotel... kwestia synchronizacji ? Mam to samo co kolega wyżej opisuje ale spalanie na postoju 1,5-1,6 litra, spalanie 7,5 l z czego 80 % to jazda miejska, kombinowałem z synchronizacja w lewo i prawo i tylko spalanie się zwiększało, gdzie tkwi problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #10 Napisano 26 Października 2015 Mam to samo co kolega wyżej opisuje ale spalanie na postoju 1,5-1,6 litra, spalanie 7,5 l z czego 80 % to jazda miejska, kombinowałem z synchronizacja w lewo i prawo i tylko spalanie się zwiększało, gdzie tkwi problem? U mnie na postoju spalanie jest 0,5-0,6l/h Spalanie srednie ok 7-8l (miasto), ok 5,5l (trasa) Najbardziej denerwuje mnie to ze raz jest moc a raz "jest moc" ale idzie nie jak 130km a jak 90-100km... Ahhh ! Geometrie mialem czyszczona 1,5roku temu (wpadala w tryb awaryjny), teraz nie przeladowywuje ale gwizdze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniel Zgłoś #11 Napisano 26 Października 2015 Mam to samo co kolega wyżej opisuje ale spalanie na postoju 1,5-1,6 litra, spalanie 7,5 l z czego 80 % to jazda miejska, kombinowałem z synchronizacja w lewo i prawo i tylko spalanie się zwiększało, gdzie tkwi problem? takie spalanie na wolnych 1,5-1.6 i srednie ok10 l miałem jak mi sie wtryski rozleciały i po wymianie mam teraz0.8 i spalanie srednie 7,3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fenio Zgłoś #12 Napisano 26 Października 2015 Najbardziej denerwuje mnie to ze raz jest moc a raz "jest moc" ale idzie nie jak 130km a jak 90-100km... Ahhh !Geometrie mialem czyszczona 1,5roku temu (wpadala w tryb awaryjny), teraz nie przeladowywuje ale gwizdze... Podepnij vaga, zloguj dynamicznie grupę 011 i będziesz wiedział czy turbina prawidłowo dmucha w chwili wystąpienia problemu z mocą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #13 Napisano 26 Października 2015 Podepnij vaga, zloguj dynamicznie grupę 011 i będziesz wiedział czy turbina prawidłowo dmucha w chwili wystąpienia problemu z mocą. Jeszcze nigdy tego nie robiłem - chyba najwyższa pora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach