Magoo Zgłoś #21 Napisano 23 Października 2015 o, nie no tyle to nie posmigalem na czystym oleju Poprzednie auto co miałem to olej zlewałem po 10tyś km jak nowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orson06 Zgłoś #22 Napisano 24 Października 2015 Witam W koncu udalo mi sie nagrac tak filmik aby ten dzwiek byl slyszalny dobrze https://youtu.be/0U-xCyFKmMQ Zauwazcie ze najbardziej slychac ten dzwiek jak stalem daleko od komory silnika. Jak nasluchiwalem komore to mam wrazenie ze to moze wydobyc sie z 1 cyl i ze to popychacz. Co to jest wg Was drodzy forumowicze? - - - - - aktualizacja - - - - - Co do plukanek silnika to grubo zastanawialem sie. Ale wg mnie w tdi jestbtroche problem poniewaz ten preparat ma silne dodatki czyszczace a przeciez nie caly olej nie schodzi z silnika czesc zostaje w glowicy i kanalikach olejowych chlodnicy oleju i teraz zalewasz nowy olej do tego co zostalo i mysle ze w tym momencie jest mozliwe aby silnik po pewnym czasie zatarl sie jak za duzo preparatu pozostalo. Takie moje zdanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #23 Napisano 25 Października 2015 Witaj, jaki filtr oleju zalozyles? Ja kilka wymian borykalem sie ze stukaniem popychaczy. Dawniej jezdzilem na castrolu i filtrze filtrona i w zimie potrafil nawet 40sekund stukac na zimnym. Najpierw zmienilem filtr na marke Mann i byla znaczaca poprawa, auto stukalo tylko kilka sekund w zimie. Pozniej zmienilem olej na motul i teraz w zimie na duzym mrozie sauto stuka 1-2 sekundy, a do tego dzwiek nie jest raki meliczny. Jesli u Ciebie autko zaczelo stukac po motulu to jest to mega dziwna sytuacja. U mnie dodatkowo autko pozera mniej oleju miedzy wymianami. Jesli chodzi o filtry fiiltrona tobz tego co przeczytalem na naszym forum maja mniejsza przepustowosc od manna i zanim pompa popchnie olej na caly uklad smarowania mija troche czasu. Napisz jaki filtr zalozyles. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orson06 Zgłoś #24 Napisano 25 Października 2015 (edytowane) Witam Co do filtra to mam mistafa wczesniej tez taki mialem i nie bylo problemu. Ogolnoe tragedii nie ma tylko wolalbym znac wasza opinie co to moze byc? Edytowane 25 Października 2015 przez orson06 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #25 Napisano 25 Października 2015 WitamW koncu udalo mi sie nagrac tak filmik aby ten dzwiek byl slyszalny dobrze https://youtu.be/0U-xCyFKmMQ Jak dla mnie to ten dźwięk wydaje się być podobny do objawów jakie są przy zużytej dwumasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orson06 Zgłoś #26 Napisano 25 Października 2015 Bardzo mozliwe. Tym bardziej ze dzwiek najbardziej slyszalny z tylu auta natomiast przy silnik u stojac o wiele mniej slychac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #27 Napisano 25 Października 2015 WitamCo do filtra to mam mistafa wczesniej tez taki mialem i nie bylo problemu. Ogolnoe tragedii nie ma tylko wolalbym znac wasza opinie co to moze byc? Hmm, marka tunezyjska od 2011 na rynku PL. Nie twierdze, że to na 100% filtr, ale sprawdziłbym to na Twoim miejscu. Przez jaki czas po uruchomieniu stuka silnik? Jak się rozgrzeje to odpala normalnie, bez stukania? Ja też jezdiłem na filtronie i nie stukało, aż w końcu coś musieli zmienić w tych filtrach i zaczęlo stukać. Na tym filmie to niewiele słychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fenio Zgłoś #28 Napisano 25 Października 2015 "Charakterystyka dzwieku jest taka ze wystepuje co ok 1 s" ? Na filmiku słychać że raczej 5 albo nawet 10Hz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orson06 Zgłoś #29 Napisano 25 Października 2015 (edytowane) Jak cieply to odpala ok,moc ok nie stuka.zaczyna jak troche postoi Edytowane 25 Października 2015 przez orson06 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #30 Napisano 25 Października 2015 Jak dlugo stuka? Ile musi stac zeby ponownie stukac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orson06 Zgłoś #31 Napisano 25 Października 2015 Musi stac albo cala noc albo ok 8 h jak jestem w pracy. Postukuje tak do momentu az troszke sie silnik rozgrzeje. Dzis mialem wrazenie ze postukuje wraz ze wzrostem obrotow jak musiałem po pracy ruszyc pod gorke. Stuk wmacnial sie jak silnik byl obciazony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #32 Napisano 26 Października 2015 Otworz sobie maske i przysluchaj sie czy to nie stuka gora silnika. Ja mialem identyczne objawy i przyczyna byl marny filtr oleju. Zmien na Mann, koszt 20-25 pln, wiec nie ryzykujesz duzo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jeronimo Zgłoś #33 Napisano 26 Października 2015 Poprzednie auto co miałem to olej zlewałem po 10tyś km jak nowy I jeszcze powiedz że majac diesla to po 10 tys olej wyglada jak nówka. Wybacz ale naprawde czasami czytając takie wypowiedzi to rece opadaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #34 Napisano 26 Października 2015 I jeszcze powiedz że majac diesla to po 10 tys olej wyglada jak nówka.Wybacz ale naprawde czasami czytając takie wypowiedzi to rece opadaja. Poważnie mówię. Silnik jaki to był to 2.0 benzyna 8V (kod silnika ADY). Auto miało ~180tyś przebiegu potwierdzonego przez ASO. W dieslu to inna liga - wlewasz nowy,odpalasz na chwilę i już jest czarny Gdybym tak nie miał to bym głupot nie wypisywał. Jeszcze jakieś wątpliwości masz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orson06 Zgłoś #35 Napisano 26 Października 2015 Witajcie. Wedlug was ten stukot pasuje charakterystyka do popychacza,dwumasu,panewki, czy jeszcze cos innego? https://youtu.be/0U-xCyFKmMQ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #36 Napisano 26 Października 2015 Witajcie.Wedlug was ten stukot pasuje charakterystyka do popychacza,dwumasu,panewki, czy jeszcze cos innego? https://youtu.be/0U-xCyFKmMQ Ale już pytałeś... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #37 Napisano 26 Października 2015 Witajcie.Wedlug was ten stukot pasuje charakterystyka do popychacza,dwumasu,panewki, czy jeszcze cos innego? https://youtu.be/0U-xCyFKmMQ Niestety telefon nie oddaje tego co usłuszysz na żywo. Podniosłeś maskę tak jak pisałem? Stukot dochodzący z popychaczy będzie dość dobrze slyszalny, szczegolnie po odkręceniu korka wlewu oleju, bo popychacze sa zaraz pod nim i usłyszysz taki metaliczny stukot, który później ustanie wiec będziesz wiedział na 100%. Jesli dalej nie będzisz pewny, nagraj filmik na wolnych obrotach do tej pory aż stukot ustanie. Mozesz zbliżyć telefon do silnika przy otwartym i zamkniętym korku, a w międzyczasie przygazować. Z tego filmu co nagrałeś to ciężko coś wywnioskować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #38 Napisano 26 Października 2015 Jak Ci stuka popychacz to nie wina oleju tylko popychacza, puszcza olej i tyle trzeba wymienić. O ile to popychacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orson06 Zgłoś #39 Napisano 27 Października 2015 A jest opcja zeby stukal dol silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orson06 Zgłoś #40 Napisano 30 Października 2015 Witam Dzis zmienialem filtr powietrza i przy okazji odpalilem auto na zdjetym dokocie powietrza i mam wrazenie ze te pukanie na zimnym wlasnie dochodzi z filtra. Jak sie rozgrzeje to troszke ciszej jest. Jest to mozliwe zeby az tak bylo slychac? I ze ten dzwiek bardziej slyszalny z tylu silnika niz przodu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach