Macmaciek Zgłoś #901 Napisano 15 Kwietnia 2016 Samochodzik ma już 2 miesiące i od nowości coś "podzwania" w okolicach prawych tylnych drzwi lub prawej strony bagażnika. To taki niezbyt głośny metaliczny dźwięk, co ciekawe pojawiający się przy okazji wybojów na drodze ale nie zawsze (czytaj o jakiś czas). Nie jest to na 100% problem z zawieszeniem tylko coś z kabiny, jakby od nie domkniętego zamka drzwi lub klapy bagaźnika Stawiam na kable wewnątrz drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Finiak Zgłoś #902 Napisano 15 Kwietnia 2016 Tak faktycznie może być. Ja się zastanawiałem też co znajduje się po prawej stronie bagażnika za materiałem wygłuszającym? Pewnie też jakieś kable. W 240KM po lewej byłby akumulator ale to ewidentnie prawa strona samochodu. Dziękuję, jak innych pomysłów nie będzie to umawiam się do serwisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #903 Napisano 15 Kwietnia 2016 ze to wpływ soli Powiedz im że w PL od wielu lat używa się soli i jeżeli nie potrafią zrobić listwy odpornej na sól to nie powinni oferować aut z takimi listwami na rynku polskim i spytaj się czemu np: w b5FL z listwami nic się nie dzieje do tej pory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #904 Napisano 16 Kwietnia 2016 A mi nie działa regulacja wysokości pasa bezpieczeństwa od strony kierowcy. Coś się zacięło i ani rusz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alvaritoo87 Zgłoś #905 Napisano 17 Kwietnia 2016 Wypadła lampka która jest pod "słonecznikiem" czy jak to się zwie , ale naprawią na gwarancji, druga sprawa głośne zawieszenie DCC, po jeździe testowej ich "mistrz" powiedział że wszystko jest ok i tak ma być, ale dalej mi się to nie podoba i na dodatek z strony kierowcy przedni amortyzator/bądź jakiś inny pierun po przejeździe przez policjanta strasznie skrzypi,trzeszczy. Teraz jadę na przegląd i dalej im to zgłoszę zobaczymy co teraz wymyślą, jeśli powie że tak ma być, to poproszę go o jazdę próbną autem testowym dla porównania, zobaczymy co wtedy zrobi ten "mistrz". No i na deser dzisiaj siadło oświetlenie ambient w drzwiach pasażera (pasek LEDowy przestał świecić.) klamka i przyciski dalej palą. Przebieg auta 29 400 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #906 Napisano 18 Kwietnia 2016 A mi nie działa regulacja wysokości pasa bezpieczeństwa od strony kierowcy. Coś się zacięło i ani rusz ... Bez problemu wymienią na nowy element. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuberas Zgłoś #907 Napisano 20 Kwietnia 2016 Witam, mam taki problemik. Pasatem przelatane juz 10tysiecy km. Zauwazyelm ostatnio, ze gdy wlaczam automatyczne dlugie to slabo to chodzi. Kiedys fajnie aktywnie pracowaly, a teraz raz zadzialaja jak maja, a raz w ogole sie dlugie nie wlaczaja. Spotkal sie ktos z takim problemem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #908 Napisano 20 Kwietnia 2016 Witam, mam taki problemik. Pasatem przelatane juz 10tysiecy km. Zauwazyelm ostatnio, ze gdy wlaczam automatyczne dlugie to slabo to chodzi. Kiedys fajnie aktywnie pracowaly, a teraz raz zadzialaja jak maja, a raz w ogole sie dlugie nie wlaczaja. Spotkal sie ktos z takim problemem ? Czułość ustawień DLA, można zmieniać - możliwe , ze przypadkowo ja obniżyłeś . W menu car, asystenci powinno być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heavyman Zgłoś #909 Napisano 20 Kwietnia 2016 Witam, mam taki problemik. Pasatem przelatane juz 10tysiecy km. Zauwazyelm ostatnio, ze gdy wlaczam automatyczne dlugie to slabo to chodzi. Kiedys fajnie aktywnie pracowaly, a teraz raz zadzialaja jak maja, a raz w ogole sie dlugie nie wlaczaja. Spotkal sie ktos z takim problemem ? Pamietaj ze dzialanie automatycznych swiatel dlugich zalezy tez od rodzaju wybranego profilu jazdy. Np. przy eko wlaczaja sie dlugie lub wylaczaja calkowicie nie dziala np. Wycinanie innych uzytkownikow drogi. Send via tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #910 Napisano 20 Kwietnia 2016 I że działają chyba od 50 czy 60 km/h w górę, poniżej nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #911 Napisano 20 Kwietnia 2016 pow 60 km/h i poza terenem zabudowanym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akronaut Zgłoś #912 Napisano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) a co do tego ma teren zabudowany? http://poznajtesty.blogspot.com/2011/01/kiedy-mozemy-uzywac-swiata-drogowe.html chyba nic się ostatnio nie zmieniło Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez Akronaut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #913 Napisano 20 Kwietnia 2016 Samego terenu zabudowanego nie rozróżnia, ale w terenie zabudowanym często są latarnie uliczne i jak jest droga oświetlona to wyłącza długie. Zapomniałem, że w terenie zabudowanym powinniśmy jechać nie więcej niż 50/60 :-))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZORBA Zgłoś #914 Napisano 21 Kwietnia 2016 Zawieszenie w tym aucie jest mało komfortowe, no ale za to bezpieczne i stabilne przy dużych prędkościach. Wykładzina w sedanie zakończona jest takim twardym zgrubieniem i to tłucze o belkę bagażnika przy nierównościach. Ja podłożyłem gąbkę i nie stuka. Ale nie zmienia to faktu, ze tylny zawias jest głośny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #915 Napisano 21 Kwietnia 2016 Zawieszenie w tym aucie jest mało komfortowe, no ale za to bezpieczne i stabilne przy dużych prędkościach. Wykładzina w sedanie zakończona jest takim twardym zgrubieniem i to tłucze o belkę bagażnika przy nierównościach. Ja podłożyłem gąbkę i nie stuka. Ale nie zmienia to faktu, ze tylny zawias jest głośny. Możesz doprecyzować o jakie miejsce Ci chodzi z tą wykładziną i belka bagażnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZORBA Zgłoś #916 Napisano 21 Kwietnia 2016 złóż tylne fotele i zobaczysz, ze zgrubienie leży na belce wzmacniającej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #917 Napisano 21 Kwietnia 2016 Wykładzina w sedanie zakończona jest takim twardym zgrubieniem i to tłucze o belkę bagażnika przy nierównościach. To byłby niezły numer, gdyby się okazało, że powołano już zespół do opracowania nowych elementów głośnego tylnego zawieszenia, a prawdziwą przyczyną hałasu była mata z bagażnika! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzemo74 Zgłoś #918 Napisano 21 Kwietnia 2016 Panowie - nawiązując do tematu stuków - nie pożądanego hałasu, zauważyłem u siebie że przy prędkościach od 160-180km/h zaczynać popadać w rezonans jakiś element pod maską którego nie potrafię zidentyfikować. (próbowałem z plastikowym podszybiem, z pokrywą na silniku demontując ja, z uszczelkami na podszybiu w komorze silnika, czasami przy bocznym wietrze się nasila. Hałas przypomina przelatujące powietrze przez wiatrak dziwny furkot nie do zniesienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #919 Napisano 21 Kwietnia 2016 Panowie - nawiązując do tematu stuków - nie pożądanego hałasu, zauważyłem u siebie że przy prędkościach od 160-180km/h zaczynać popadać w rezonans jakiś element pod maską którego nie potrafię zidentyfikować. (próbowałem z plastikowym podszybiem, z pokrywą na silniku demontując ja, z uszczelkami na podszybiu w komorze silnika, czasami przy bocznym wietrze się nasila.Hałas przypomina przelatujące powietrze przez wiatrak dziwny furkot nie do zniesienia. 5 lub 6 bieg tak 1800 do 2000 obrotów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzemo74 Zgłoś #920 Napisano 21 Kwietnia 2016 5 lub 6 bieg tak 1800 do 2000 obrotów? Obroty przy 180 km/h to koło 3000. Obroty mie mają znaczenia - a prędkość przy której ten dzięk się pojawia. Problem zaczyna być słyszalny od 160 -180 km /h - jak prędkośc spada dzwięk ustaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach