Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Samochodzik ma już 2 miesiące i od nowości coś "podzwania" w okolicach prawych tylnych drzwi lub prawej strony bagażnika. To taki niezbyt głośny metaliczny dźwięk, co ciekawe pojawiający się przy okazji wybojów na drodze ale nie zawsze (czytaj o jakiś czas). Nie jest to na 100% problem z zawieszeniem tylko coś z kabiny, jakby od nie domkniętego zamka drzwi lub klapy bagaźnika

 

Stawiam na kable wewnątrz drzwi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak faktycznie może być. Ja się zastanawiałem też co znajduje się po prawej stronie bagażnika za materiałem wygłuszającym? Pewnie też jakieś kable. W 240KM po lewej byłby akumulator ale to ewidentnie prawa strona samochodu.

 

Dziękuję, jak innych pomysłów nie będzie to umawiam się do serwisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ze to wpływ soli

 

Powiedz im że w PL od wielu lat używa się soli i jeżeli nie potrafią zrobić listwy odpornej na sól to nie powinni oferować aut z takimi listwami na rynku polskim i spytaj się czemu np: w b5FL z listwami nic się nie dzieje do tej pory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi nie działa regulacja wysokości pasa bezpieczeństwa od strony kierowcy. Coś się zacięło i ani rusz ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wypadła lampka która jest pod "słonecznikiem" czy jak to się zwie :) , ale naprawią na gwarancji, druga sprawa głośne zawieszenie DCC, po jeździe testowej ich "mistrz" powiedział że wszystko jest ok i tak ma być, ale dalej mi się to nie podoba i na dodatek z strony kierowcy przedni amortyzator/bądź jakiś inny pierun po przejeździe przez policjanta strasznie skrzypi,trzeszczy. Teraz jadę na przegląd i dalej im to zgłoszę zobaczymy co teraz wymyślą, jeśli powie że tak ma być, to poproszę go o jazdę próbną autem testowym dla porównania, zobaczymy co wtedy zrobi ten "mistrz".

No i na deser dzisiaj siadło oświetlenie ambient w drzwiach pasażera (pasek LEDowy przestał świecić.) klamka i przyciski dalej palą.

Przebieg auta 29 400 km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A mi nie działa regulacja wysokości pasa bezpieczeństwa od strony kierowcy. Coś się zacięło i ani rusz ...

Bez problemu wymienią na nowy element.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam taki problemik. Pasatem przelatane juz 10tysiecy km. Zauwazyelm ostatnio, ze gdy wlaczam automatyczne dlugie to slabo to chodzi. Kiedys fajnie aktywnie pracowaly, a teraz raz zadzialaja jak maja, a raz w ogole sie dlugie nie wlaczaja. Spotkal sie ktos z takim problemem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam taki problemik. Pasatem przelatane juz 10tysiecy km. Zauwazyelm ostatnio, ze gdy wlaczam automatyczne dlugie to slabo to chodzi. Kiedys fajnie aktywnie pracowaly, a teraz raz zadzialaja jak maja, a raz w ogole sie dlugie nie wlaczaja. Spotkal sie ktos z takim problemem ?

 

Czułość ustawień DLA, można zmieniać - możliwe , ze przypadkowo ja obniżyłeś .

W menu car, asystenci powinno być ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam taki problemik. Pasatem przelatane juz 10tysiecy km. Zauwazyelm ostatnio, ze gdy wlaczam automatyczne dlugie to slabo to chodzi. Kiedys fajnie aktywnie pracowaly, a teraz raz zadzialaja jak maja, a raz w ogole sie dlugie nie wlaczaja. Spotkal sie ktos z takim problemem ?

Pamietaj ze dzialanie automatycznych swiatel dlugich zalezy tez od rodzaju wybranego profilu jazdy. Np. przy eko wlaczaja sie dlugie lub wylaczaja calkowicie nie dziala np. Wycinanie innych uzytkownikow drogi.

 

Send via tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I że działają chyba od 50 czy 60 km/h w górę, poniżej nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pow 60 km/h i poza terenem zabudowanym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samego terenu zabudowanego nie rozróżnia, ale w terenie zabudowanym często są latarnie uliczne i jak jest droga oświetlona to wyłącza długie. Zapomniałem, że w terenie zabudowanym powinniśmy jechać nie więcej niż 50/60 :-)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie w tym aucie jest mało komfortowe, no ale za to bezpieczne i stabilne przy dużych prędkościach. Wykładzina w sedanie zakończona jest takim twardym zgrubieniem i to tłucze o belkę bagażnika przy nierównościach. Ja podłożyłem gąbkę i nie stuka. Ale nie zmienia to faktu, ze tylny zawias jest głośny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zawieszenie w tym aucie jest mało komfortowe, no ale za to bezpieczne i stabilne przy dużych prędkościach. Wykładzina w sedanie zakończona jest takim twardym zgrubieniem i to tłucze o belkę bagażnika przy nierównościach. Ja podłożyłem gąbkę i nie stuka. Ale nie zmienia to faktu, ze tylny zawias jest głośny.

 

Możesz doprecyzować o jakie miejsce Ci chodzi z tą wykładziną i belka bagażnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

złóż tylne fotele i zobaczysz, ze zgrubienie leży na belce wzmacniającej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wykładzina w sedanie zakończona jest takim twardym zgrubieniem i to tłucze o belkę bagażnika przy nierównościach.

 

To byłby niezły numer, gdyby się okazało, że powołano już zespół do opracowania nowych elementów głośnego tylnego zawieszenia, a prawdziwą przyczyną hałasu była mata z bagażnika!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie - nawiązując do tematu stuków - nie pożądanego hałasu, zauważyłem u siebie że przy prędkościach od 160-180km/h zaczynać popadać w rezonans jakiś element pod maską którego nie potrafię zidentyfikować. (próbowałem z plastikowym podszybiem, z pokrywą na silniku demontując ja, z uszczelkami na podszybiu w komorze silnika, czasami przy bocznym wietrze się nasila.

Hałas przypomina przelatujące powietrze przez wiatrak dziwny furkot nie do zniesienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie - nawiązując do tematu stuków - nie pożądanego hałasu, zauważyłem u siebie że przy prędkościach od 160-180km/h zaczynać popadać w rezonans jakiś element pod maską którego nie potrafię zidentyfikować. (próbowałem z plastikowym podszybiem, z pokrywą na silniku demontując ja, z uszczelkami na podszybiu w komorze silnika, czasami przy bocznym wietrze się nasila.

Hałas przypomina przelatujące powietrze przez wiatrak dziwny furkot nie do zniesienia.

 

 

 

 

5 lub 6 bieg tak 1800 do 2000 obrotów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 lub 6 bieg tak 1800 do 2000 obrotów?

 

Obroty przy 180 km/h to koło 3000. Obroty mie mają znaczenia - a prędkość przy której ten dzięk się pojawia.

Problem zaczyna być słyszalny od 160 -180 km /h - jak prędkośc spada dzwięk ustaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności