integrale Zgłoś #2401 Napisano 10 Lipca 2017 powiem szczerzerze ze w B6 plastiki są twarde. i nie do ruszenia w ten sposob. mam nadzieje ze B8 HL nie ma tego g**wna na takim plastiku jak w koreancach. jaka masz wersje? trendline/comfortline czy HL? A co ma do tego wersja? Materiał nie skrzypi głośniej od alcantary, boczki tez takie same... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #2402 Napisano 10 Lipca 2017 (edytowane) A co ma do tego wersja?Materiał nie skrzypi głośniej od alcantary, boczki tez takie same... jakiej alcantary? alcantara to wyscielenie foteli.... a co do tych plastikow ktore sie uginaja na filmie - to w HL nie wiem czy one tez są takie czy są ze szczotkowanego aluminium - tak jak na glownej konsoli przez cale auto. choc nie pamiatam teraz, czy te boczne listwy w HL tez są z aluminium. wiec napisalem ze to moze byc innej w HL. co nie zmienia faktu ze w B6 to te boczne plastiki sa w calosci i twarde - nie ma szans tego tak ugniatac jak na filmie. Edytowane 10 Lipca 2017 przez tjord Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #2403 Napisano 10 Lipca 2017 HL w porównaniu do HL ma nie tylko inne fotele ale też inne wykończenie wnętrza (na zewnątrz w sumie też) więc jest to bardzo dobre pytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
integrale Zgłoś #2404 Napisano 10 Lipca 2017 HL w porównaniu do HL ma nie tylko inne fotele ale też inne wykończenie wnętrza (na zewnątrz w sumie też) więc jest to bardzo dobre pytanie. Fotele w HL i CL są te same, różnią się wyłącznie sterowaniem. Boczki i deska są te same, różnią się jedynie kolorem elementów wykończenia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #2405 Napisano 10 Lipca 2017 Jeśli jedne są elektryczne a drugie nie i jedne maja taka tapicerkę a drugie inną to z definicji są inne. Co do wnętrza to aż żal pisać, przyjrzyj się szczegółom to zauważysz dużo więcej różnic niż kolor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thr Zgłoś #2406 Napisano 10 Lipca 2017 Fotele w HL i CL są te same, różnią się wyłącznie sterowaniem.Boczki i deska są te same, różnią się jedynie kolorem elementów wykończenia... Mylisz się, są całkiem inne sam miałem ostrą rozkminę i porównywałem fotele HL, CL oraz Alltrack, bo żonie nie mogły spasować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
integrale Zgłoś #2407 Napisano 10 Lipca 2017 Mylisz się, są całkiem inne sam miałem ostrą rozkminę i porównywałem fotele HL, CL oraz Alltrack, bo żonie nie mogły spasować Proszę zatem wskazać różnice poza sterowaniem i tapicerką, ale te prawdziwe, nie subiektywne żony:-DD - - - - - aktualizacja - - - - - Jeśli jedne są elektryczne a drugie nie i jedne maja taka tapicerkę a drugie inną to z definicji są inne. Co do wnętrza to aż żal pisać, przyjrzyj się szczegółom to zauważysz dużo więcej różnic niż kolor. A to ciekawe, że wnętrze aż tak bardzo się różni, czuję się oszukany ponieważ kolega ma CL i poza kilkoma detalami w innym kolorze różnicy nie widzę, jutro jadę do serwisu reklamować... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #2408 Napisano 10 Lipca 2017 Od wersji Comfortline Passat Highline będzie się odróżniać chromowaną listwą na osłonie chłodnicy oraz seryjnymi reflektorami przeciwmgielnymi. Również seryjna jest chromowana listwa wokół całego nadwozia w jego dolnej części, diodowe światła tylne z innowacyjną koncepcją świetlną oraz 17-calowe obręcze ze stopu metali lekkich. Do wyposażenia seryjnego wnętrza należą m.in. eleganckie aplikacje dekoracyjne na tablicy rozdzielczej (szczotkowane aluminium lub drewno Brillant Pine; konsola środkowa Piano Black), listwy progowe ze stali nierdzewnej oraz podgrzewane przednie fotele pokryte Alcantarą i skórą. Wersja Highline wyposażona jest także w kolorowy wyświetlacz wielofunkcyjny Premium i automatycznie podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby oraz aktywny tempomat z systemem Front Assist. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #2409 Napisano 10 Lipca 2017 Od niedawna HL ma też w standardzie oświetlenie ambient. Jeśli chodzi o same drzwi to różnica jest duża bo: - obszyte skórą (skajem?) zamiast materiałem - przeszycia na podłokietnikach - listwy aluminiowe zamiast plastikowych - i do tego paski świetlne ambient. Tyle mogę powiedzieć z głowy, a pewnie jeszcze jakieś różnice by się znalazły. Także w kontekście tego tematu - źródła skrzypienia w drzwiach - jest to aż nadto aby zrobić różnicę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Starl0rd Zgłoś #2410 Napisano 10 Lipca 2017 W mojej starej B6 w wersji CL plastiki były nie do ruszenia. B8 jest również w wersji CL głównie dla foteli gdyż te z TL wydawały mi się aż za bardzo kanapowe. Narazie cały czas się zastanawiam co z tym fantem zrobić. Skoro piszecie że można kupić listwy aluminiowe a nie plastikowe to wyjść mam kilka: - Rozebrać boczek i nasmarować (czymś?) newralgiczne miejsca. Pomysł o tyle mi się nie podoba iż oznacza on z automatu powtarzanie tej czynności. - Zakupić dekory czyli całe te listwy wraz z osłoną głośnika np od wersji HL albo dynaudio. Przed zakupem musiałbym je oczywiście dobrze wymacać ale plusem jest to że często mają ledy (o led-ach akurat musze doczytać czy da się to ogarnąć) - Kupić całe boczki od wyższej wersji. Minus pomysłu to fakt że napewno wyjdzie najdrożej a i tak trzeba wymacać. PS: Czy kojarzycie jakiś warsztat lub kolege z forum gdzie można taki delikatny temat ogarnąć? Czasem jak widzę jak się obchodzą z moją dzieciną to mam ochotę sam ich tak trzasnąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #2411 Napisano 10 Lipca 2017 Proszę zatem wskazać różnice poza sterowaniem i tapicerką Czym muszą różnić się fotele w samochodzie, byś uznał je za inne? W końcu, jakie by one nie były, to służą do siedzenia, więc zawsze do tego samego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Starl0rd Zgłoś #2412 Napisano 10 Lipca 2017 Jeżeli chodzi o fotele to największa różnica jest pomiędzy TL a CL. W wyższych wersjach siedząc różnica jest już mniej wyczuwalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #2413 Napisano 11 Lipca 2017 Jeżeli chodzi o fotele to największa różnica jest pomiędzy TL a CL. W wyższych wersjach siedząc różnica jest już mniej wyczuwalna. no poza tym ze jednemu pasuje material a innemu alcantara. a jeszcze innemu skóra. oczywiscie obie ostatnie mogą jeszcze być wentylowane. wiec różnica zasadniczo jest. ale wyzej chodzilo o listwy boczne - ktore wg mnie w HL są ze szczotkowanego aluminium - tak pisze w opisie. a przekonam sie za miesiac raczej aluminium sie tak nie ugina jak tani cienki plastik z wideo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Starl0rd Zgłoś #2414 Napisano 11 Lipca 2017 Pamiętajcie proszę że mi wcale nie chodzi o fakt samego uginania a o odgłosy które się przy tym pojawiają. Podczas moich ostatnich wakacji jak trafiłem na dłuższy odcinek drogi o raczej przeciętnej jakości asfaltu to myślałem że mnie za przeproszeniem chu.. strzeli. Samochód 5k przebiegu a skrzypi jak 10 latek. Najgorsze jest to że ogólnie z samochodu i jego komfortu jestem bardzo zadowolony i takie duperele psują finalne wrażenie. Jak po tygodniu jazdy B8 musiałem zrobić krótką trasę ponownie B6 to czułem wielką przepaść na korzyść B8. Tym bardziej księgowym VW należy się karny ku... za takie niedoróbki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #2415 Napisano 11 Lipca 2017 W HL jak się dociśnie boczek tam z przodu, koło tweetera, to też się ugina. Nie sama listwa (która w HL jest aluminiowa), ale cały obszar w dociskanym miejscu. Mi tak nie trzeszczy, za to znalazłem inne miejsce, które być może jest odpowiedzialne za odgłosy na prograch. Przy dociskaniu lewego nawiewu w jego prawym górnym rogu (na styku z zegarami), to właśnie wtedy trzeszczy. Będę to musiał teraz obadać na jakiejś mocno nierównej drodze. Swoją drogą, jak w lecie jeżdżę czasem z uchylonymi oknami, to przy przejeżdżaniu przez progi usłyszałem, że zawias - co najmniej z lewej strony - wydaje dźwięki jak stara kanapa. Jak nienaoliwione sprężyny (wiem, wiem... kto smaruje sprężyny ). Podobne odgłosy wydawała moja 19-letnia corsa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #2416 Napisano 11 Lipca 2017 Pamiętajcie proszę że mi wcale nie chodzi o fakt samego uginania a o odgłosy które się przy tym pojawiają. Podczas moich ostatnich wakacji jak trafiłem na dłuższy odcinek drogi o raczej przeciętnej jakości asfaltu to myślałem że mnie za przeproszeniem chu.. strzeli. Samochód 5k przebiegu a skrzypi jak 10 latek. Najgorsze jest to że ogólnie z samochodu i jego komfortu jestem bardzo zadowolony i takie duperele psują finalne wrażenie. Jak po tygodniu jazdy B8 musiałem zrobić krótką trasę ponownie B6 to czułem wielką przepaść na korzyść B8. Tym bardziej księgowym VW należy się karny ku... za takie niedoróbki. no to jedyna metoda wyciagnac to - i bryknac silikonem i moze podlozyc gąbki albo waty mineralnej do ocieplen poddasza a co do B6 to jak wsiadlem do B8 u dilera na 18tkach i 1.8 tsi 180km to kurde no nie odczulem jakosci nowego auta. na serio - widac ze moja B6 przy 170tys to jeszcze igła - - - - - aktualizacja - - - - - Fotele w HL i CL są te same, różnią się wyłącznie sterowaniem.Boczki i deska są te same, różnią się jedynie kolorem elementów wykończenia... zdeczko odplynales ale popatrz sobie na fotke wnetrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomczosi Zgłoś #2417 Napisano 11 Lipca 2017 W pierwszej kolejności polecam w dobrym AutoSpa nałożyć wosk na wnęki drzwi (styk blachy z uszczelkami drzwi) - efekt zaskakuje :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
integrale Zgłoś #2418 Napisano 13 Lipca 2017 zdeczko odplynales ale popatrz sobie na fotke wnetrza [ATTACH=CONFIG]154063[/ATTACH] Właśnie o tym mówiłem, nazywaj sobie jak chcesz- szczotkowane aluminium, aluminium etc. Poza tym jedynym detalem i tapicerką (alcantara w HL i pełne elektryczne sterowanie) innych różnic nie ma! Fotele są te same w CL z wysuwanym siedziskiem, cała deska również... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #2419 Napisano 13 Lipca 2017 zdeczko odplynales ale popatrz sobie na fotke wnetrza[ATTACH=CONFIG]154063[/ATTACH] Właśnie o tym mówiłem, nazywaj sobie jak chcesz- szczotkowane aluminium, aluminium etc. Poza tym jedynym detalem i tapicerką (alcantara w HL i pełne elektryczne sterowanie) innych różnic nie ma! Fotele są te same w CL z wysuwanym siedziskiem, cała deska również... nie wiem co sobie tam wymysliles - ale wlasnie byla mowa o listwa bocznych i tyle. mnie nie interesuje ze w HL są srubki z tytanu ukryte pod podłoga, mowa byla u uginajacej sie listwie na drzwiach i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Starl0rd Zgłoś #2420 Napisano 13 Lipca 2017 Jako główny macant który grasuje w Warszawskich salonach VW chciałbym się wypowiedzieć odnośnie tego aluminium. Dosłownie macałem takie cudo wczoraj Rzeczywiście jest ten efekt że puka się w coś co bardziej przypomina metal niż plastik jednak wrażenia Wow nie ma. Za to samo spasowanie materiałów jest na bardzo podobnym poziomie jak u mnie z tym że mniej hałasuje. Trudno się dziwić skoro to nówka sztuka która stoi w salonie. PS: Z problemem tych odgłosów podjechałem do Auto blak (ktoś na forum polecał). Pan z serwisu przyznam bardzo rzeczowy człowiek który widać że problem chce rozwiązać w sensowny sposób nie naciągając klienta. W każdym razie zaproponował ciekawy test o którym nie pomyślałem. Otóż złapał on mocno tapicerkę drzwi tak aby nie dotykała karoserii i kazał macać. O dziwo nic nie trzeszczało. Dla mnie jest to to ewidentny dowód na to iż sam boczek jest w porządku a problem leży w jego montażu i w tym tropem będę podążał. Dlatego więc rada o nasmarowaniu pastą blachy przez jednego z kolegów mogła by być rozwiązaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach