zbigniewz01@ Zgłoś #1 Napisano 16 Sierpnia 2015 Witam. Szukałem tematu ale nic sie nie wyswietliło. Zakupiłem sobie VW 1.9 TDI +PD AJM 99R. Mam do wymiany chyba termostat bo nie dociaga temperatury. Problem natomiast mam taki: Normalnie jest 860/obr. a po nagrzaniu silnika spadają do 800/obr. Nieraz sie podniosą ale to tylko na moment.Tak sie dzieje zawsze od nagrzania.Klima nic wspólnego z tym nie ma. Podłaczyłem pod VAG i nie pokazuje żadnych błedów.Co moze być przyczyną ? Prosze o uwagi,sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krojcu Zgłoś #2 Napisano 16 Sierpnia 2015 Czujnik temperatury ..tak sądzę zobacz parametry w vagu - - - - - aktualizacja - - - - - Albo klapa gaszaca w egr ..teraz sobie tak pomyślałem ..spróbuj go wyczyścić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #3 Napisano 16 Sierpnia 2015 Tak ma być. W czym Ci przeszkadzają takie obroty? drgania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krojcu Zgłoś #4 Napisano 16 Sierpnia 2015 800 to troszkę mało powinno być min. 850-870 jak się nie myle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #5 Napisano 17 Sierpnia 2015 Przy 800/obr. zaczyna troche dudnić. Ten facet mówił że coś załozył od 130 konnego,moze egr. Wymienie termostat i zobaczymy,jezeli nic nie zmieni to jeszcze czujnik, bo jak pisałem wskaznik nie dociaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krojcu Zgłoś #6 Napisano 17 Sierpnia 2015 Alle co dokładnie ? To dużo pomoze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #7 Napisano 17 Sierpnia 2015 Patrzyłem dzisiaj na wolnych przy rozgrzanym silniku mam 820. Zaślep egr na chwilę i zobacz czy obroty się podniosą chociaż nie sądzę żeby to było to. Jakby czujnik temp był padnięty to by cały czas trzymał podniesione obroty ale warto na vagu sprawdzić wskazania temperatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krojcu Zgłoś #8 Napisano 17 Sierpnia 2015 Ja mam w swoim 840 jak odpaliłem z rana ..jak rozgrzeje to napisze ile mam obrotów. .ale jak nie faluja ani nie trzęsie buda to powinno być okej..ale podniosą się znów do 860 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #9 Napisano 18 Sierpnia 2015 Najpierw jutro zmienie termostat bo widze że to on jest winien niedogrzania,bo teraz kiedy sie ochłodziło pokazuje jeszcze mniej. Napisze jak zmienie termostat i zobacze na VAG jaka jest temp. i jeszcze raz obroty. Pewne jest jedno ze musi mieć pow. 800 jak każdy inny. W benzynie tez mam 840. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #10 Napisano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) - - - - - aktualizacja - - - - - Witam panowie. Zmieniłem termostat i to on był winien niedogrzewania.Teraz ok. Sprawdziłem obroty na zimnym i cos miał chyba jak sie nie myle 860 czy więcej, ale po nagrzaniu 819/obr. i przy tych obrotach dudni wydech i lakko telepie silnikiem oraz ma co chwile taki błyskawiczny skok na 840/obr. i tak samo błyskawiczny powrót do 819/obr. Trwa to ułamek sekundy.Silnik pali od kopa i nie kopci nawet przy mocnym przygazowaniu minimalnie pusci dymek. Czy to moze p-po wtryski czy moze poducha jakaś jest naderwana? Pomóżcie. Jeszcze jedno ze troche głosno pracuje silnik. JAk jade przyspieszenie ,wszystko jest ok. Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez zbigniewz01@ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #11 Napisano 21 Sierpnia 2015 Synchro wałka do sprawdzenia, korekcje pompowtrysków, poduszki, łącznik elastyczny itd poszukaj na forum jest parę tematów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina123 Zgłoś #12 Napisano 22 Sierpnia 2015 Przyczyn drgan może być kilka: plecionka, wydech, poduszki, zbyt duże korekcje na pompkach. Można jeszcze minimalnie zmienic obroty vagiem ale to półśrodek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #13 Napisano 22 Sierpnia 2015 Nic by się nie stało podnieśc obr.do 840 i po problemie ale mój sąsiad diagnosta mówił ze na p-powtryskach sie VAGiem nie podniesie, nie wiem !? Byłem u wydechowca i mówił ze ta moja plecionka jest do wymiany, co prawda nie jest masakra ale zaczyna puszczać. Zobacze bo tłumikarz mówił że to pół dnia roboty bo trzeba od góry wymontować z katalizatorem. 180/zł ma to kosztować. a czy problem zniknie ???. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #14 Napisano 22 Sierpnia 2015 tłumikarz do wymiany. Nic nie trzeba demontować oprócz osłony pod silnikiem. wycina łącznik i wspawuje nowy. 50zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #15 Napisano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) tłumikarz do wymiany. Nic nie trzeba demontować oprócz osłony pod silnikiem. wycina łącznik i wspawuje nowy. 50zł. Ale on chce wymienić starą plecionke która jest przy turbo chyba, nie zakładać nową drugą. Po drugie to nie bardzo chce mi sie wierzyć żeby od jakieś dziurki w plecionce telepało, co najwyżej może być przedmuch. Edytowane 22 Sierpnia 2015 przez zbigniewz01@ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #16 Napisano 23 Sierpnia 2015 Zrób logi na zimnym i na ciepłym grupy 001,013,018,023. Obroty dźwiga się w sofcie. Napisz dokładnie jaki masz nr ecu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #17 Napisano 25 Sierpnia 2015 Słuchajcie,wiem że obroty napewno nie powinny byc 800.Powinny byc jak mam w benzynie i kolega ma w dieslu 840/obr. i wtedy nic nie telepie. Druga siatka, jak mi mówił tłumikarz to tylko dla własnego dobrego samopoczucia a to telepanie nie jest od siatki i to ze sie przytrzyma za rure i znika dudnienie to chyba normalne bo wtedy sie nie trzęsie. Kolega pokazał mi siatke przy swoim dieslu passacie i ma normalnie u góry wyrwe i nic nie telepie i nie dudni. Takze że jest to od siatki to zwykla bajka. Tłumikarz powiedział że te drgania sa od silnika bo każdy mający za małe obroty czy inna usterke będzie i trząsł a jego sugestie są takie że główna przyczyną, kiedy obroty sa normalne przyczyną może być turbina wyrabana lub po złej naprawie. - - - - - aktualizacja - - - - - Zrób logi na zimnym i na ciepłym grupy 001,013,018,023. Obroty dźwiga się w sofcie. Napisz dokładnie jaki masz nr ecu. Darek co to ecu jak tak daleko nie siegam. Diagnosta powiedział mi że na p-powtryskach komputerowo nie podniesie wolnych obrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krojcu Zgłoś #18 Napisano 25 Sierpnia 2015 http://forum.vw-passat.pl/threads/3373-Zwi%C4%99kszenie-obrot%C3%B3w-silnika-VAG-iem moze pomoze cos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #19 Napisano 25 Sierpnia 2015 Turbina na wolnych prawie nie daje ciśnienia więc to na pewno nie od tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #20 Napisano 25 Sierpnia 2015 Turbina na wolnych prawie nie daje ciśnienia więc to na pewno nie od tego. On mówil coś o wyważeniu turbiny. - - - - - aktualizacja - - - - - http://forum.vw-passat.pl/threads/3373-Zwi%C4%99kszenie-obrot%C3%B3w-silnika-VAG-iem moze pomoze cos Dzieki powiem temu diagnoście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach