Skocz do zawartości
wektor

Padnięty ECU EDC17

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, temat bardziej do działu Warsztat, ale jakoś mam info,że nie mogę zakładać tam nowych wątków. Dziwne.

Do rzeczy: (ew moderator niech przeniesie gdzie trzeba)

Padł sterownik, auto zdechło.

Teraz problem- wymiana? Naprawa? Opłacalność?

Kto na Dolnym Śląsku naprawia/koduje/programuje takie rzeczy?

Kogo polecacie?

jakie koszty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Padł sam z siebie? Zalało go? Czy ktoś próbował go chipować przez złącze?

Wiesz jaką miałeś wersję softu?

Najlepiej kupić komputer z takim samym numerem. Naprawa jest nieopłacalna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Był chipowany, około 4 lata temu.Mechanior powiedział,że dostała się woda.Ale wyglada mi na hipotezę, bo opadów ani innych takich przed awarią dłuuugo nie było.

Z 2 strony mówi o popalonych elementach.

Więc i tak to już bez znaczenia.

Z nalepki mam tak:

EDC17CP14HW:H01

03L907309

Bosch 0281015029

 

A teraz dla laika: Kupuję jakąś używkę i co?

Trzebaby zrobić chyba klona?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EDC17 nie chipuje się przez złącze, tylko trzeba wyjąć komputer, rozebrać i chipować na stole. Być może magik który go rozbierał nie zabezpieczył odpowiednio i gdzieś się dostała woda. Komputer jest w takim miejscu że tam wiecznie leci (po to jest ta osłona plastikowa nad komputerem, żeby go trochę ochronić.

 

Teoretycznie jeśli kupisz taki sam to powinien odpalić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie jeśli kupisz taki sam to powinien odpalić.

 

A co z immem?:padaka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W B6 immo jest w komforcie. Myślisz że nie zagada z innym sterownikiem silnika?

Edytowane przez mkpol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A vin?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.....

 

Teoretycznie jeśli kupisz taki sam to powinien odpalić.

boki zrywać ...... :) !!!!!!!!

Był juz taki jeden co myslał ze jak kupi kluczyk na allegro z napisem Kessy to bedzie otwierał swój samochód bez uprzedniego jego dopasownaia

 

 

W B6 immo jest w komforcie. Myślisz że nie zagada z innym sterownikiem silnika?

ECu to jest początek całego IMMO, potem jest Komfort + rygiel i na końcu kluczyk

 

Inny sterownik nawet z tym samym HW moze miec inne SW , ale SW to nie jest problem, bo wiedząc jakie miałeś , lub wiedząc jakie ma byc pod ten silnik idzie to zrobic .

IMMO - albo dopasują razem z VIN , albo wyłączą i nie bedziesz o tym nawet widział

Edytowane przez Major

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
EDC17 nie chipuje się przez złącze, tylko trzeba wyjąć komputer, rozebrać i chipować na stole.

 

Nie koniecznie i nie wszystkie mają taką potrzebę. Nie wszystkie 17-stki są takie same. Są już sprzęty, którym zahasłowane Tricore już nie straszne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawie po sprawie.

Zrobił mi koleś na używce EDC17 to co miałem.Czyli wypięty DPF i 180KM. Pozostał problem z immo. Miga sprężynka, a na MFD jest komunikat Immobilizer active! Ważne,że auto wróciło do żywych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prawie po sprawie.

Zrobił mi koleś na używce EDC17 to co miałem.Czyli wypięty DPF i 180KM. Pozostał problem z immo. Miga sprężynka, a na MFD jest komunikat Immobilizer active! Ważne,że auto wróciło do żywych.

To odpala czy jest Immo Active ?

jak masz stary ECU odczytane , i nowe ECU odczytane to można dopasowac immo ,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpala, wszystko ok, za wyjątkiem kontrolki-sprężynki i Immo active na FIS.To ostatnie drażni najbardziej.

Nowy odczytany, ze starym brak komunikacji- tricore uwalony.tylko czy dane o immo nie siedzą gdzieś indziej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam . poszukuję od dłuższego czasu dobrego specjalisty od VW passata CC 140KM DSG. Mam problem ze skrzynia /jej sterownikiem/ odpaleniem auta.. Czy może ktoś polecić kogoś kto pomoże mi uruchomić moje autko które stoi już 3 miesiące i nikt nie może sobie z nim poradzic:( z góry dziękuje za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności