wektor Zgłoś #1 Napisano 17 Czerwca 2015 Witam, temat bardziej do działu Warsztat, ale jakoś mam info,że nie mogę zakładać tam nowych wątków. Dziwne. Do rzeczy: (ew moderator niech przeniesie gdzie trzeba) Padł sterownik, auto zdechło. Teraz problem- wymiana? Naprawa? Opłacalność? Kto na Dolnym Śląsku naprawia/koduje/programuje takie rzeczy? Kogo polecacie? jakie koszty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #2 Napisano 17 Czerwca 2015 Padł sam z siebie? Zalało go? Czy ktoś próbował go chipować przez złącze? Wiesz jaką miałeś wersję softu? Najlepiej kupić komputer z takim samym numerem. Naprawa jest nieopłacalna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #3 Napisano 17 Czerwca 2015 Był chipowany, około 4 lata temu.Mechanior powiedział,że dostała się woda.Ale wyglada mi na hipotezę, bo opadów ani innych takich przed awarią dłuuugo nie było. Z 2 strony mówi o popalonych elementach. Więc i tak to już bez znaczenia. Z nalepki mam tak: EDC17CP14HW:H01 03L907309 Bosch 0281015029 A teraz dla laika: Kupuję jakąś używkę i co? Trzebaby zrobić chyba klona? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #4 Napisano 17 Czerwca 2015 EDC17 nie chipuje się przez złącze, tylko trzeba wyjąć komputer, rozebrać i chipować na stole. Być może magik który go rozbierał nie zabezpieczył odpowiednio i gdzieś się dostała woda. Komputer jest w takim miejscu że tam wiecznie leci (po to jest ta osłona plastikowa nad komputerem, żeby go trochę ochronić. Teoretycznie jeśli kupisz taki sam to powinien odpalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #5 Napisano 17 Czerwca 2015 Teoretycznie jeśli kupisz taki sam to powinien odpalić. A co z immem?:padaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #6 Napisano 17 Czerwca 2015 (edytowane) W B6 immo jest w komforcie. Myślisz że nie zagada z innym sterownikiem silnika? Edytowane 17 Czerwca 2015 przez mkpol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #7 Napisano 17 Czerwca 2015 A vin? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #8 Napisano 17 Czerwca 2015 (edytowane) ..... Teoretycznie jeśli kupisz taki sam to powinien odpalić. boki zrywać ...... !!!!!!!! Był juz taki jeden co myslał ze jak kupi kluczyk na allegro z napisem Kessy to bedzie otwierał swój samochód bez uprzedniego jego dopasownaia W B6 immo jest w komforcie. Myślisz że nie zagada z innym sterownikiem silnika? ECu to jest początek całego IMMO, potem jest Komfort + rygiel i na końcu kluczyk Inny sterownik nawet z tym samym HW moze miec inne SW , ale SW to nie jest problem, bo wiedząc jakie miałeś , lub wiedząc jakie ma byc pod ten silnik idzie to zrobic . IMMO - albo dopasują razem z VIN , albo wyłączą i nie bedziesz o tym nawet widział Edytowane 17 Czerwca 2015 przez Major Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #9 Napisano 20 Czerwca 2015 EDC17 nie chipuje się przez złącze, tylko trzeba wyjąć komputer, rozebrać i chipować na stole. Nie koniecznie i nie wszystkie mają taką potrzebę. Nie wszystkie 17-stki są takie same. Są już sprzęty, którym zahasłowane Tricore już nie straszne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #10 Napisano 24 Lipca 2015 Prawie po sprawie. Zrobił mi koleś na używce EDC17 to co miałem.Czyli wypięty DPF i 180KM. Pozostał problem z immo. Miga sprężynka, a na MFD jest komunikat Immobilizer active! Ważne,że auto wróciło do żywych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #11 Napisano 24 Lipca 2015 Prawie po sprawie.Zrobił mi koleś na używce EDC17 to co miałem.Czyli wypięty DPF i 180KM. Pozostał problem z immo. Miga sprężynka, a na MFD jest komunikat Immobilizer active! Ważne,że auto wróciło do żywych. To odpala czy jest Immo Active ? jak masz stary ECU odczytane , i nowe ECU odczytane to można dopasowac immo , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #12 Napisano 28 Lipca 2015 Odpala, wszystko ok, za wyjątkiem kontrolki-sprężynki i Immo active na FIS.To ostatnie drażni najbardziej. Nowy odczytany, ze starym brak komunikacji- tricore uwalony.tylko czy dane o immo nie siedzą gdzieś indziej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rynio17 Zgłoś #13 Napisano 31 Lipca 2016 Witam . poszukuję od dłuższego czasu dobrego specjalisty od VW passata CC 140KM DSG. Mam problem ze skrzynia /jej sterownikiem/ odpaleniem auta.. Czy może ktoś polecić kogoś kto pomoże mi uruchomić moje autko które stoi już 3 miesiące i nikt nie może sobie z nim poradzic:( z góry dziękuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach