Skocz do zawartości
Gość podikar

wciskam gaz do oporu na autostradzie i jedzie 140 km/h ??

Rekomendowane odpowiedzi

Gość podikar

co to moze być ze wyskoczyłem Passatem 1,9 TDi 110KM na autostrade wciskam gaz do oporu a on jedzie 140 KM/h i szybciej nie da sie mimo ze fabrycznie ma 198km/h ?? Czy to moze być zapchany filtr paliwa lub przewody paliwowe?? czy moze cos innego??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak przyspieszasz to autko muli czy chętnie się zbiera? Ja obstawiałbym przeładowanie turbiny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość podikar

ciezko odpowiedziec, ale jak wciskam gaz do dechy to wzglednie sie zbiera ale potem nagle zatrzymuje sie strzalaka na 140 i koniec - dostaje delikatne szarpania i delikatne wibracje calej budy - trzeba tez dodac ze silnik pracuje na dośc wysokich obrotach jak na ta predkosc...

a o co chodzi z tym przeładowaniem turbiny??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zone_wlkp

Możliwe że przepływka lub zawór ciśnienia doładowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trzeba tez dodac ze silnik pracuje na dośc wysokich obrotach jak na ta predkosc...

a o co chodzi z tym przeładowaniem turbiny??

 

Może wrzuć PIĄTKĘ :rotfl::rotfl::rotfl:

 

PS obstawiam sprzęgło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość podikar
Może wrzuć PIĄTKĘ :rotfl: :rotfl: :rotfl:

 

 

bardzo śmieszne - uśmiałem sie do łez :krzeslem:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do tego 140 to się mi taka historyjka przypomniała. Swego czasu (lata 1991 - 1993) sprowadzałem z ojcem samochody. Ze Szwajcarii, bo tam tanio, autka bezwypadkowe (Szwajcarzy nie naprawiają, tylko dają na złom) no i całkiem wypasione (takie Audi 80 z 1988 posiadało klimę i to nawet automatyczną i kompjuter pokładowy, aco!) dodatkowo central, el szyby i lusterka, grzane welurowe siedzenia i wynalazek o nazwie Procornten. ABS też się zawieruszył. Jeździłem sobie tym audi całkiem żwawa bestia była 2 litry, 16 zaworów miała czym oddychać.

 

Oto i ona - i jak widać podryw działał (ach te czarne tablice...)

 

http://img186.imageshack.us/img186/8404/803jm.jpg

 

Kolega poprosił mnie o sprowadzenie BMW. Jakoś się pochorowałem, a on niecierpliwiec pojechał na giełdę i kupił 318. Za jakiś tydzień, jak tylko przestało mi się lać z nosa pojechaliśmy na przejażdżkę i na ogólny podryw . Droga prosta, pusto to cisnęłiśmy. Przy 140 mi mryga, co bym zwolnił. Zwolniłem - mówi, że mu auto nie idzie. Patrzę, a to BMW na felgach chyba 13 cali. Wyglądało debilnie, jak hulajnoga. Pytam czy nie widział, że prawie szoruje po asfalcie. Mówi, że zauważył, ale sprzedający wmawiał mu, że to tuning zawieszenia, że jest niskie i twarde i trzyma się jak przyklejone. Dobrze, że ze 165 te opony szerokości miały, bo by na węższych nie ruszył...

 

Zatem może sprawdź tam rozmiar gum, bo może ktoś na 15 cali założył ekstremalnie niskoprofilówki i takie siupy wyłążą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wciskam gaz do oporu a on jedzie 140 KM/h i szybciej nie da

A możesz go na każdym biegu wkręcić ponad 4000 obr. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Char: na czwórce to to autko 170 km/h bez łaski idzie.... :)

 

Przyczyn może być kilka - i jedyna sensowna rada - to jedz na VAG'a - bo tu to możemy tylko zakłady robić dlaczego nie bangla... :)

 

(Ja jak zwykle stawiam na wtryski.... - dobry browar na to stawiam :cwaniak: )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dayv

troche slabo opisales usterke. Musisz powiedziec jak jest na zimny cieplym silniku. Czy masz automat czy manual. Czy muli tylko przy 140 a do 140 idzie plynnie. Czy jak go rozpedzasz na 1 czy 2 to latwo sie wkreca na obroty i ma kopa. Czy sprzeglo sie nie slizga.

 

Moze byc usterka przeplywki (raczy nie ale musisz powiedziec co wyzej napsialem)

jezeli masz automat to skrzynia przechodzi w awaryjny

pompa wtryskowa nie daje rady (jezeli takowa jest)

zawor n75

 

 

narazie tyle jak odpiszesz to bendzie cos wiecej wiadomo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość podikar

po pierwsze nigdy go na 4000 tys obrotów nie wkrecam na tych wysokich biegach bo nie mialem nawet okazji, jedynie co to czasami na 1 lub 2 biegu. Co do tego czy ma kopa to wg mnie idzie jak dziki kojot - chociaz mocy nigdy za wiele ;-P Sprzegło tez raczej chodzi jak po maśle i biegi też!! Skrzynia manualna 5 biegów. A co do tego przyspieszenia jeszcze to do 140 km/h dość normalnie rozpedza sie tylko ze ja cisne do konca pedał dochodzi do 140 i koniec dalej nie idzie jakby miał tempomat ( a nie ma zamontowany - to uwaga dla zartownisiów) i buda dostaje lekkich drgawek i delikatnie silnikiem szarpie.... acha i zadne kontrolki na tablicy mi nie swiecą ze cos sie dzieje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość podikar

a jeszcze co do tej jazdy... w jeden dzien jak jechalem za Wroclaw do znajomych ( ok 100 km od Wrocka) to przejechalem cały Wrocław wyskakuje na autostrade i gaz do dechy a on 125km/h i dalej koniec... na drugi dzien wracam od znajomych od ich miejscowosci do Autostrady jest ok 20 km - wyskakuje na autostrade powoli rozpedzam sie i dochodze prawie do 150 km/h :znudzony: Jakis czas temu byłem na serwisie i komputer wskazywał ze moze byc słaby na wysokich biegach bo gdzies turbina lewe powietrze dostaje... i od tego tez troche kopci i niby co sie okazało ze taki waz 3 ramienny co idziedo turbiny po lewej stronie silnika przy filtrze powietrza ma gdzies pekniecie i tam lapie lewe powietrze... ale po dokladnym oczyszczeniu od tłustych brudów okazało sie ze waz jak z fabryki nie ma zadnych pekniec i dziur jedynie taki obracany lacznik był od tej rury to zakleiłem specjalna taśmą zeby tamtedy powietrze nie zasysało.... pozniej nie sprawdzałem na kompie czy jest ok...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość podikar

jeszcze jedno info to jest silnik 1,9 TDi 110 KM AFN 1997 rok, ale ten starszy nie nowszy co montowali chyba od 1998 roku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taa, no to właśnie ASO - gdzieś, coś, może, nie wiem.....

 

Weź odżałuj parę złotych na diagnostyke - i podjedź do kogoś kto ma pojecie, najlepiej do jakiego tuningowca, choćby TU - bo tak to można rzeźbić w nieskończoność - a wszystko opiera się na przypuszczeniach. W takich przypadkach powodów może być kilka/naście.

 

ps. i edytuj swoje własne posty żeby coś dopisac bo nasz serwer forumowy ma kryzys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krist7

miałem identyczne objawy, 140 n a 5 biegu i jakby mu ogranicznik predkości włożyli, a na 4 wkręcał sie normalnie, okazało sie ze to był przepływomierz w poczatkowej fazie padania. potem było gorzej aż zmieniłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Leon1976

A ja miałem dokładnie taki sam objaw przy 1.9 90KM TDI. I co się okazało - turbina ze zmienną geometrią poszła do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja miałem to samo tylko przy 160km/h i co się okazało - wtryski zapchane.... :D

 

No i jest jak pisałem - powodów może być wiele - a objawy podobne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość boles

witam ja od niedawna mam passata b5 tdi 110 km i w prawdzie jechalem nim ponad 170 dalej juz nie bylo gdzie ale ogolnie zbiera sie niezle tyle ze po 2000 obr ma przestoje ktos mi napisal ze to turbodziura tylko czy turbodziura zawsze ma przestoje np u was po 2000 obr? potemznowu idzie do 3000 potem slabiej ale to juz chyba uroda diesli a jesli chodzi o predkosc to rozpedza sie ladnie do 140 kmh potem coraz slabiej a jak jest u was? ciekaw jestem pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest uroda Diesli. AFN zbiera się od 1900 obrotów/min i powinien ciągnąć równomiernie dalej. Diagnostyka się kłania :)

 

P.S.

Czytajcie FAQ. Tam tematów o braku mocy jest od groma. Opisano wszelkie przypadki... W końcu ileż postów na dzień można zamykać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość boolan

Mam ten sam problem (1.9 TDI, 115KM, manual) - na V nie pojedzie szybciej niz 140, dostaje jakichs wibracji wolnozmiennych - tak buja.

Na nizszych biegach tez cos nie tak - auto dostaje kopa od 1800 obrotow, tylko rozpedza sie liniowo.

Za to zuzycie paliwa jakby mniejsze wychodzi.

 

Co jest grane ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności