Skocz do zawartości

Savage

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Savage

  • Urodziny 02.03.1977

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zielona Góra

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    1977
  1. Savage

    Turbina a olej

    W moim silniku podobna sytuacja. Bierze ok.3litrów oleju na 15kkm. Jak mu depnę w podłogę przy 40km/h na trójce to za mną zostaje siwa chmura. Czy to możliwe, żeby samo turbo wcinało aż tyle oleju, czy może gdzieś jeszcze jest przeciek? Może uszczelniacze zaworowe puszczają? W płynie chłodniczym nic nie ma, jakby było masło pod korkiem, to stan oleju by się zwiększał...Pokrywa zaworowa niedawno została wymieniona na nową z ASO, także to na pewno nie wina separatora oleju.
  2. Czy to możliwe, żeby równocześnie z kołem dwumasowym stosowane były tarcze sprzęgłowe z tłumikami drgań skrętnych (sprężyny w tarczy)? Ostatnio padł mi docisk i wymieniłem cały komplet na Sachsa, w zestawie z dwumasem, dociskiem dostałem tarczę ze sprężynami. Stara tarcza też miała sprężyny.
  3. taką samą miałem historię...wymień czujnik...
  4. a ja z tym czujnikiem to miałem takie przygody, że zaraz po zapaleniu silnik wchodził na wysokie obroty( jakieś 2000-2200) i po chwili spadały do ok. 1100. Po jakimś czasie wszystko wracało do normy i czasami już po rozgrzaniu silnika nagle dostawał pier****a i podnosił sobie obroty. Po zmianie czujnika narazie wszystko ok.
  5. jak przyspieszasz to autko muli czy chętnie się zbiera? Ja obstawiałbym przeładowanie turbiny...
  6. ten przekaźnik od świec "standartowy" jest wporządku-rozbierany i sprawdzony, zamieniałem też na inny, sprawny. Intryguje mnie inna kosta z numerkiem 134. Prawdopodobnie jest to jakiś przekaźnik, sterownik? do dogrzewania świec. Jak to rozebrałem to elektroniki tam było jak w telewizorze :615: Być może to faktycznie czujnik temperatury wody...tylko jak go sprawdzić?? Ma ktoś pomysł?? Ten czujnik ma 4 styki, i teraz wraz ze wzrostem temperatury gdzieś opór powinien rosnąć/maleć/powinno się zewrzeć* ?? jeśli tak to gdzie?? może jest walnięty, bo na ciepłym silniku też jest napięcie na świecach i cały czas grzeją... :644: *niepotrzebne skreślić
  7. Po wyjęciu przekażnika rzeczywiscie brak napięcia na świecach. Na rozgrzanym silniku świece mają napięcie, a słychać jak przekażnik wyłącza się(Nr 102) Kontrolka świeci Jest jeszcze jakieś ustrojstwo które steruje przekażnikiem świec. Po wyjęciu go odcina napięcie na pompę wtryskową (Nr134) Na zimnym silniku trzeba 2 razy przekręcić kluczyk żeby załączyć grzanie świec.
  8. witam! Passat z 93r TD. Od pewnego czasu mam następujący problem: po zapaleniu silnika żółta kontrolka od świec gaśnie, natomiast świece dalej grzeją(na krótko podłączyłem żarówkę). Bez różnicy czy silnik jest ciepły, czy zimny. Może walnięta jest kostka od dogrzewania świec(u mnie nr 134), ma ktoś pomysł jak ją sprawdzić(tylko nie piszcie,żeby wsadzić drugą, bo na ten pomysł sam wpadłem...tylko nie mam skąd ją wziąć)? Parę razy miałem tak,że po paru kilometrach aku padał i nie mogłem go odpalić... :625:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności