Skocz do zawartości
enstone

1.9 TDI AUY - Prośba o analizę logów.

Rekomendowane odpowiedzi

Orientujesz się jaki byłby ewentualny koszt wymiany tych uszczelniaczy.?

 

Oj to zależy od warsztatu, ciężko podać konkretną cenę. Nie każdy ogarnia wymianę bez ściągnięcia głowicy więc tym bardziej ciężko powiedzieć ile sobie ktoś krzyknie. Same uszczelniacze są tanie.

 

 

Najbardziej mi chodzi o wskazania przepływki.

 

No patrząc przez pryzmat tylko tych logów które przedstawiłeś to przepływka ma dość. Dobrze by było, gdybyś podał jeszcze chociaż 011 grupę, dynamicznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki,w piątek zrobię logi 11 grupy i wrzucę.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem dziś bagnet od oleju no i ubyło.......:-/ dość sporo bo spadło po za te kropeczki, gdy kupiłem auto to stan oleju był podobny, dolałem 1litr, od tego czasu przejechałem jakieś 1400km i tyle oleju zjadł.......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z jednym z lepszych mechaników jakich znam przedstawiłem sytuację i on twierdzi, że uszczelniacze nie są temu winne, z dużym prawdopodobieństwem według niego turbina puszcza olej i kończy żywot........:niepewny:

Dałem koledze mój samochód ja jechałem za nim jego autem, żeby się na 100% przekonać czy aby na pewno nie dymi podczas jazdy, no i nie dymi nic wógóle, najpierw dał mu w palnik (wszystko z umiarem) nawet nie pierdnął, potem było rozpędzanie przy dużym obciążeniu 5 bieg i prędkość startowa od 50/60 km/h tak się rozpędziliśmy do ok 100km/h i dalej nic czyściutko nawet nie puścił żadnego bąka niebieskiego/szarego/siwego .....

Już nie wiem co mam robić, na dniach biorę auto na kanał i sprawdzę olej w dolocie od intercoolera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No taki ubytek to na pewno nie uszczelniacze. Wiesz, ciężko jest stawiać diagnozy nie widząc w ogóle auta... Gdyby oleju znacznie nie ubywało i puszczał tylko bąka na starcie to z dużym prawdopodobieństwem stawiałbym na uszczelniacze, ale przy takim ubytku to na pewno nie tylko one... zobacz czy w przewodzie idącym z turbo do IC nie zalega sporo oleju, czy odma nie wali ostro (separator oleju może być uszkodzony), patrz też czy ogólnie nie ma wycieków... według mnie przy typomym spalaniu około 1l na 1000km to powinien być widoczny ciągle albo pod obciążeniem niebieski dym... a nie tylko przy uruchomieniu. No ale masz tam jakiegos szpeca mechanika to daj mu to Ci ogarnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem dymi tylko i wyłącznie przy odpalaniu, oleju ubywa, płyn chłodniczy ok więc wykluczam uszczelkę pod głowicą, rura z IC do turbo na łączeniach sucha jak pieprz no ale muszę zajrzeć do środka.

Może jakiś ch#owy olej.? na dniach zalewam go świeżym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki olej by to nie był, nie ma prawa znikać w takich ilościach. Oczywiście w sprawnym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności