Skocz do zawartości
naughty_b

Moduł komfortu czy coś innego ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych uzytkownikow. Mam problem nastepujacej natury: przy zamykaniu mojego auta kluczykiem po mignieciu prawy kierunek zostaje wlaczony. Po kilku pstryknieciach kluczykiem otworz, zamknij kierunek sie wylacza. Czasami trzeba sie zdrowo napstrykac. Skanowanie VAG i czysto nie pokazuje bledow. Gdzies wyczytalem ze moze to byc przekaznik w module komfortu. Jesli ktos wie jak sie za to zabrac to prosze o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najprościej wymienić komfort (na taki z identycznym numerem). Komfort znajduje się pod wykładziną pod nogami kierowcy. Chyba, że masz sprzęt i umiejętności do lutowania i taki przekaźnik do podłożenia to możesz działać w tym kierunku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie na poczatek wole zapytac niz od razu kupowac nowy modul. Ewentualnie wpadlem na pomysl zeby wylaczyc miganie kierunkow przy zalaczeniu alarmu czyli przeprogramowac modul. Chyba ze moje myslenie idzie w zlym kierunku. I czy wymianie modulu na taki sam trzeba cos przeprogramywac ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem i winna była woda w module. Mechanik mi wyjął moduł, wyczyścił, wysuszył, złożył i działalo :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I czy wymianie modulu na taki sam trzeba cos przeprogramywac ?

 

 

Jak założysz nowy moduł (ten sam numer) to wystarczy go zakodować VAGiem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznę od tego że powinieneś przeczytać kilka wątków o wodzie w passacie. Najpierw zanim kupisz nowy model to sprawdź czy jest mokry on albo kabelki które do niego idą. Często winna jest instalacja, ktora z czasem sie utlenia w jednym miejscu (pod czarna tasma parciana) zdejmij próg i odwiń tasme, jezeli nie masz tam zielonych przewodów to wtedy wyjmij dopiero modul i zobacz co tam się dzieje. Jak wyglądają po 10 latach kable w progu zobacz w pierwszym poście mojego tematu

 

PozdraVWiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mmissiek dziekuje za rzeczowe podejscie do tematu, w sobote zabiore sie za rozbieranie i obadam co i jak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popieram kolegów . Zobacz czy moduł nie jest mokry... :kawka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mmissiek dziekuje za rzeczowe podejscie do tematu, w sobote zabiore sie za rozbieranie i obadam co i jak

 

I daj znac co wyszło ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegow,

Z racji, ze nie moge zakladac nowego tematu podepne sie pod ten.

Mam problem w moim passacie kombii.

Zainstalowalem sobie kamere cofania z ktora wpialem sie w przewod niebiesko-czerwony (od swiatla cofania).

Problem jest taki ze ekran miga mi w czasie wcisniecia hamulca, lub przytrzymania hamulca wraz z kierunkowskazem (wtedy miga w rytm kierunkow).

Wyglada mi to na zwarcie w przewodach, gdyz miernikiem sprawdzilem, ze podczas wcisniecia hamulca napiecie pojawia sie rowniez na przewodzie swiatel wstecznych. Sprawdzilem mase, jest ok. Sprawdzilem przewody az do schowania w podlodze, wygladaja na nieruszone.

Gdzie szukac przyczyny? Czy obie strony swiatel tylnich sa polaczone? Gdyz na jedym i drugim swietle jest to samo. Nie wiem co steruje swiatlami tylnimi i gdzie szukac ewentualnego zwarcia.

Ewentualnie jezeli ktos z kolegow zna sie dobrze na elektronice, to czy istnieje cos takiego jak jakis filtr ktory przepuszczalby tylko napiecie powyzej 10v a mniejsze blokowal?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączyć zasilanie poprzez przekaźnik, problemu ustąpią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podłączyć zasilanie poprzez przekaźnik, problemu ustąpią.

 

Sprobuje z przekaznikiem zwiernym. Rozumiem ze te skoki to jakas samodiagnoza sprawnosci swiatel?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, to można nazwać tzw. stany nieustalone...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I sprawa z przekaźnikiem rozwiązała problem.

Szkoda że nie ma opcji podziękowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i git. Prądy pojawiające się przy włączaniu innych świateł występują ale żarówka nie zdąży się zapalić ale elektronika juz to wychwycić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej nie miałem czasu żeby zajrzeć co tam było. Dziś wykręciłem fotelik, oparcie stopy itd..... dobrałem się do dywaników i .......... MOKRO!!!!!!!!!!! Czyli wyciąganie modułu i suszonko. Na szczęście sam moduł nie tknięty jeszcze, ale kabelki to już inna bajka. Dużo suszenia i wykrywanie skąd ta woda. Woda jak się okazało wzięła się z tyłu auta, ta dziwna gumowa zatyczka z tyłu sparciała i woda zapierniczała stamtąd. Zaklejone, zasilikonowane i uszczelnione. Mam nadzieję ze więcej basenu nie ujrzę.

Dziękuję za porady koledzy. Pozdrawiam

Edytowane przez naughty_b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się i odświeżę trochę... no wiec od zakupu mego paszczaka nie działała mi szyba z tylu... poprzedni właściciel stwierdzi ze padł silnik od podnoszenia i opuszczania i tez przez to nie działa centralny z pilota w kluczyku a w ogóle w tych drzwiach, ok nawet dostałem silnik który poniekąd pasuje i działa. niestety aby zdjąć blachę z drzwi trzeba opuścić szybę (chyba ze się mylę). Po dokładnym sprawdzeniu auta migało podświetlenie w bagażniku a przy próbie podmiany silniczka szyby chciałem sprawdzić czy ogólnie działa, po podłączeniu do kostki dyskoteka w aucie... Sprawdzałem moduł i kable wszystko ok dla pewności potraktowałem moduł suszarka a kable nowa taśmą izolacyjną. Teraz padły drugie drzwi a na module jest tyle błędów ze szok nie mogę tego usunąć ma ktoś jakiś pomysł by to zrobić??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

mam pytanie odnosniu modulu komfortu (chyba) a nie moge zakladac nowych tematow wiec podepne sie tutaj, a wiec:

W moim pasku (1999 rok, 1.9 tdi) juz od dlugiego czasu nie dziala centralny zamek, lusterka, (zamykanie przekrecajac kluczyk w zamku powoduje opadniecie wszystkich szyb), otworzyc sie juz da, natomiast zamykanie przyciskiem wewnatrz auta powoduje zamkniecie samochodu... i teraz moje pytanie, co jest do zrobienia? modul komfortu bedzie walniety? Dodam ze szyby normalnie sie otwieraja/zamykaja, przegladalem juz troche forum, ale moze ktos ma jakis link do tematu gdzie dokladnie opisany jest temat tego modulu, wystarczy go kupic i wymienic czy jeszcze cos? Ewentualnie poleci ktos jakis sklep? czy szukac na alledrogo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W moim pasku (1999 rok, 1.9 tdi) juz od dlugiego czasu nie dziala centralny zamek, lusterka, (zamykanie przekrecajac kluczyk w zamku powoduje opadniecie wszystkich szyb), otworzyc sie juz da, natomiast zamykanie przyciskiem wewnatrz auta powoduje zamkniecie samochodu...
i teraz moje pytanie, co jest do zrobienia?
Przelutowanie punktów lutowniczych na płytce zamka.

Poczytaj o mikroswitchach/mikrostykach, jest mnóstwo info na Forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm czyli mam rozebrac drzwi od kierowcy i dostac sie do zamka? dodam tylko ze w drzwiach od strony pasazera jest to samo

czyli to nie bedzie padniety modul komfortu?

 

DSC_0107[1].jpg

 

dostalem sie do modul komfortu, nie jest zalany, wtyczka tez wyglada dobrze, nawet bardzo dobrze jak na swoj wiek...

Edytowane przez Miksior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności