naughty_b Zgłoś #1 Napisano 7 Kwietnia 2015 Witam szanownych uzytkownikow. Mam problem nastepujacej natury: przy zamykaniu mojego auta kluczykiem po mignieciu prawy kierunek zostaje wlaczony. Po kilku pstryknieciach kluczykiem otworz, zamknij kierunek sie wylacza. Czasami trzeba sie zdrowo napstrykac. Skanowanie VAG i czysto nie pokazuje bledow. Gdzies wyczytalem ze moze to byc przekaznik w module komfortu. Jesli ktos wie jak sie za to zabrac to prosze o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
35i Zgłoś #2 Napisano 7 Kwietnia 2015 Najprościej wymienić komfort (na taki z identycznym numerem). Komfort znajduje się pod wykładziną pod nogami kierowcy. Chyba, że masz sprzęt i umiejętności do lutowania i taki przekaźnik do podłożenia to możesz działać w tym kierunku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naughty_b Zgłoś #3 Napisano 7 Kwietnia 2015 No wlasnie na poczatek wole zapytac niz od razu kupowac nowy modul. Ewentualnie wpadlem na pomysl zeby wylaczyc miganie kierunkow przy zalaczeniu alarmu czyli przeprogramowac modul. Chyba ze moje myslenie idzie w zlym kierunku. I czy wymianie modulu na taki sam trzeba cos przeprogramywac ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 7 Kwietnia 2015 Ja tak miałem i winna była woda w module. Mechanik mi wyjął moduł, wyczyścił, wysuszył, złożył i działalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
35i Zgłoś #5 Napisano 7 Kwietnia 2015 I czy wymianie modulu na taki sam trzeba cos przeprogramywac ? Jak założysz nowy moduł (ten sam numer) to wystarczy go zakodować VAGiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #6 Napisano 8 Kwietnia 2015 Zacznę od tego że powinieneś przeczytać kilka wątków o wodzie w passacie. Najpierw zanim kupisz nowy model to sprawdź czy jest mokry on albo kabelki które do niego idą. Często winna jest instalacja, ktora z czasem sie utlenia w jednym miejscu (pod czarna tasma parciana) zdejmij próg i odwiń tasme, jezeli nie masz tam zielonych przewodów to wtedy wyjmij dopiero modul i zobacz co tam się dzieje. Jak wyglądają po 10 latach kable w progu zobacz w pierwszym poście mojego tematu PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naughty_b Zgłoś #7 Napisano 8 Kwietnia 2015 mmissiek dziekuje za rzeczowe podejscie do tematu, w sobote zabiore sie za rozbieranie i obadam co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RBB90 Zgłoś #8 Napisano 8 Kwietnia 2015 Popieram kolegów . Zobacz czy moduł nie jest mokry... :kawka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #9 Napisano 8 Kwietnia 2015 mmissiek dziekuje za rzeczowe podejscie do tematu, w sobote zabiore sie za rozbieranie i obadam co i jak I daj znac co wyszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djmaxis Zgłoś #10 Napisano 12 Kwietnia 2015 Witam kolegow, Z racji, ze nie moge zakladac nowego tematu podepne sie pod ten. Mam problem w moim passacie kombii. Zainstalowalem sobie kamere cofania z ktora wpialem sie w przewod niebiesko-czerwony (od swiatla cofania). Problem jest taki ze ekran miga mi w czasie wcisniecia hamulca, lub przytrzymania hamulca wraz z kierunkowskazem (wtedy miga w rytm kierunkow). Wyglada mi to na zwarcie w przewodach, gdyz miernikiem sprawdzilem, ze podczas wcisniecia hamulca napiecie pojawia sie rowniez na przewodzie swiatel wstecznych. Sprawdzilem mase, jest ok. Sprawdzilem przewody az do schowania w podlodze, wygladaja na nieruszone. Gdzie szukac przyczyny? Czy obie strony swiatel tylnich sa polaczone? Gdyz na jedym i drugim swietle jest to samo. Nie wiem co steruje swiatlami tylnimi i gdzie szukac ewentualnego zwarcia. Ewentualnie jezeli ktos z kolegow zna sie dobrze na elektronice, to czy istnieje cos takiego jak jakis filtr ktory przepuszczalby tylko napiecie powyzej 10v a mniejsze blokowal? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #11 Napisano 12 Kwietnia 2015 Podłączyć zasilanie poprzez przekaźnik, problemu ustąpią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djmaxis Zgłoś #12 Napisano 12 Kwietnia 2015 Podłączyć zasilanie poprzez przekaźnik, problemu ustąpią. Sprobuje z przekaznikiem zwiernym. Rozumiem ze te skoki to jakas samodiagnoza sprawnosci swiatel? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #13 Napisano 13 Kwietnia 2015 Nie, to można nazwać tzw. stany nieustalone... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djmaxis Zgłoś #14 Napisano 14 Kwietnia 2015 I sprawa z przekaźnikiem rozwiązała problem. Szkoda że nie ma opcji podziękowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #15 Napisano 14 Kwietnia 2015 No i git. Prądy pojawiające się przy włączaniu innych świateł występują ale żarówka nie zdąży się zapalić ale elektronika juz to wychwycić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naughty_b Zgłoś #16 Napisano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Wcześniej nie miałem czasu żeby zajrzeć co tam było. Dziś wykręciłem fotelik, oparcie stopy itd..... dobrałem się do dywaników i .......... MOKRO!!!!!!!!!!! Czyli wyciąganie modułu i suszonko. Na szczęście sam moduł nie tknięty jeszcze, ale kabelki to już inna bajka. Dużo suszenia i wykrywanie skąd ta woda. Woda jak się okazało wzięła się z tyłu auta, ta dziwna gumowa zatyczka z tyłu sparciała i woda zapierniczała stamtąd. Zaklejone, zasilikonowane i uszczelnione. Mam nadzieję ze więcej basenu nie ujrzę. Dziękuję za porady koledzy. Pozdrawiam Edytowane 24 Kwietnia 2015 przez naughty_b Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrian004 Zgłoś #17 Napisano 2 Sierpnia 2015 Podepnę się i odświeżę trochę... no wiec od zakupu mego paszczaka nie działała mi szyba z tylu... poprzedni właściciel stwierdzi ze padł silnik od podnoszenia i opuszczania i tez przez to nie działa centralny z pilota w kluczyku a w ogóle w tych drzwiach, ok nawet dostałem silnik który poniekąd pasuje i działa. niestety aby zdjąć blachę z drzwi trzeba opuścić szybę (chyba ze się mylę). Po dokładnym sprawdzeniu auta migało podświetlenie w bagażniku a przy próbie podmiany silniczka szyby chciałem sprawdzić czy ogólnie działa, po podłączeniu do kostki dyskoteka w aucie... Sprawdzałem moduł i kable wszystko ok dla pewności potraktowałem moduł suszarka a kable nowa taśmą izolacyjną. Teraz padły drugie drzwi a na module jest tyle błędów ze szok nie mogę tego usunąć ma ktoś jakiś pomysł by to zrobić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miksior Zgłoś #18 Napisano 5 Sierpnia 2015 Witam wszystkich mam pytanie odnosniu modulu komfortu (chyba) a nie moge zakladac nowych tematow wiec podepne sie tutaj, a wiec: W moim pasku (1999 rok, 1.9 tdi) juz od dlugiego czasu nie dziala centralny zamek, lusterka, (zamykanie przekrecajac kluczyk w zamku powoduje opadniecie wszystkich szyb), otworzyc sie juz da, natomiast zamykanie przyciskiem wewnatrz auta powoduje zamkniecie samochodu... i teraz moje pytanie, co jest do zrobienia? modul komfortu bedzie walniety? Dodam ze szyby normalnie sie otwieraja/zamykaja, przegladalem juz troche forum, ale moze ktos ma jakis link do tematu gdzie dokladnie opisany jest temat tego modulu, wystarczy go kupic i wymienic czy jeszcze cos? Ewentualnie poleci ktos jakis sklep? czy szukac na alledrogo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #19 Napisano 6 Sierpnia 2015 W moim pasku (1999 rok, 1.9 tdi) juz od dlugiego czasu nie dziala centralny zamek, lusterka, (zamykanie przekrecajac kluczyk w zamku powoduje opadniecie wszystkich szyb), otworzyc sie juz da, natomiast zamykanie przyciskiem wewnatrz auta powoduje zamkniecie samochodu... i teraz moje pytanie, co jest do zrobienia?Przelutowanie punktów lutowniczych na płytce zamka. Poczytaj o mikroswitchach/mikrostykach, jest mnóstwo info na Forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miksior Zgłoś #20 Napisano 6 Sierpnia 2015 (edytowane) hmmm czyli mam rozebrac drzwi od kierowcy i dostac sie do zamka? dodam tylko ze w drzwiach od strony pasazera jest to samo czyli to nie bedzie padniety modul komfortu? dostalem sie do modul komfortu, nie jest zalany, wtyczka tez wyglada dobrze, nawet bardzo dobrze jak na swoj wiek... Edytowane 6 Sierpnia 2015 przez Miksior Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach