format_ikz Zgłoś #21 Napisano 5 Marca 2015 Roger, co znaczy Wszystko już pozmienialem, sprecyzuj.Świece zmieniałeś, cewki też? Pamiętaj ,nie należy zmieniać 1 cewki,która jest wadliwa, zmieniamy jak już to komplet, bo to się zemści. a co do logów to niech koledzy się wypowiedzą, mają większą wiedzę, ale jak dla mnie sonda powinna krążyć wokół wartości 1, powinna pracować, a u ciebie stoi na 1 pozycji, jak dla mnie napewno masz stukniętą sondę. Ale mogę się mylić, akurat w moim przypadku też tak było zmieniłem sondę za katem i teraz jest OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yacav Zgłoś #22 Napisano 5 Marca 2015 To samo chciałem pisać. Druga sonda ma 3 pola: grzałka, ready i praca. Z logów tylko grzałka działa. Rozgrzane auto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #23 Napisano 6 Marca 2015 Wszystkie cewki zakupione nowe w 2013 roku. Druga sonda została wyłączona w systemie i wyrzucona z auta. Poczatkowa część loga silnik ma jakies 75 stopni wiec sonda jeszcze nie dziala choc wyczytalem gdzies na jakims forum ze dzieki szerokopasmówce można wprowadzać korekty choćby od temp gazu na zimnym silniku w instalacji lpg tyle ze w grupie 33 mamy wtedy ciagle zera. Wyczytałem też że jak system evap nie przejdzie testu wtedy w grupie 32 ecu nie wprowadza korekt. A w zakładce readinnes wszystko jest passed poza evap mimo że n 80 dziala tyle ze nie mam go podpietego pod tip a tylko do kolektora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #24 Napisano 6 Marca 2015 Właśnie zrobiłem logi pierwszy jest na gazie i widać że brakuje gazu http://vaglog.pl/log_207275.html a kolejne na pb http://vaglog.pl/log_207274.html http://vaglog.pl/log_207276.html. Przez dwa dni brak wypadania zapłonów w vagu błędów brak. Na pb auto jedzie ok tylko muszę gaz poprawić bo brakuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #25 Napisano 6 Marca 2015 Uuuu bida na LPG.... Poprawiaj... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #26 Napisano 6 Marca 2015 Tak się zastanawiam czy rozwiercić dysze czy ciśnienie do góry.Reduktor acr01 czerwony ciśnienie bezwzględne ustawione na 1,35 bara czyli najniższe jakie się da w nim ustawić, dysze barracudy zmniejszone ostatnio na 2,6 mm. Zmniejszyłem ażeby mi mnożnik poszedł koło 0 bo był na poziomie -15 . Myśle że nie zaszkodzi jak zwiekszę ciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #27 Napisano 7 Marca 2015 Z tego co wiem to Lecho sumuje cisnienia. Więc to 1.35 to nie jest tylko ciśnienie redka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #28 Napisano 26 Lutego 2016 Miną prawie rok i pora się odezwać. Coś mi się zaczyna dziać w pasku. Od dwóch tygodni występują problemy z odpalaniem bo trzeba kręcić z 4 sekundy zanim załapie na zimnym silniku. Gdy jest rozgrzany po tych 20 munutach postoju nie pali na strzała. Wygląda na rozjechanie sie map lpg . Tym bardziej że zaczeło występować sporadycznie niespodziewane gaśnięcie silnika na lpg po puszczeniu nogi z gazu. Spadków mocy nie odczuwam. Zrobiłem logi statyczne na pb i lpg. Coś powoduje że wypadają mi zapłony na 3 cylindrze choć nie zawsze. Jeżdzę już rok od remapu i zero błędów poza wypadaniem zapłonów oraz mruga check. W zakładce readinnes zauważyłem problem z systemem evap. http://vaglog.pl/log_251972.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach