Skocz do zawartości

format_ikz

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O format_ikz

  • Urodziny 07.10.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubiąż

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Witam Ja mam wersję FL z 2003 i właśnie mam taki filtr założony 526/1, taki jest dedykowany. Wcześniej zalozylem na większy bosch P7004 ( odpowiednik op 526/6) też pasuje, ale wtedy nie było innego na półce a trzeba było szybko olej wymienić. Polecam użyć dedykowanego, po co kombinować z większą ilością oleju, Tutaj masz specyfikacje https://filtrytotu.pl/pl/filtry/1209-filtron-op-526-1-lub-op526-1.html#my-id-description https://filtrytotu.pl/pl/filtry/1214-filtron-op-526-6-lub-op526-6.html
  2. Witam Panowie, dzięki za trafną ocenę na samym początku. błąd z dawką paliwa 17536, zareklamowałem przepływkę, oddali kasę, zakupiłem w dobrej cenie 350 zł nową Boscha i śmiga, nie wywala błędu, auto odrzyło. teraz to mi przepływka dmucha przy 6400 - 157 g/s:hug Poza tym czujnik został wymieniony razem z króćcem , płyn nie znika, no i wskazówka na blacie po odpaleniu auta juz nie wariuje. Oczywiście błąd w zakładce instruments też zniknął. pzodrawiam
  3. Roger, co znaczy , sprecyzuj.Świece zmieniałeś, cewki też? Pamiętaj ,nie należy zmieniać 1 cewki,która jest wadliwa, zmieniamy jak już to komplet, bo to się zemści. a co do logów to niech koledzy się wypowiedzą, mają większą wiedzę, ale jak dla mnie sonda powinna krążyć wokół wartości 1, powinna pracować, a u ciebie stoi na 1 pozycji, jak dla mnie napewno masz stukniętą sondę. Ale mogę się mylić, akurat w moim przypadku też tak było zmieniłem sondę za katem i teraz jest OK
  4. Dolot sprawdzony, ok. Dv obróciłem tak jak ma być w oryginale. ale pojawił się błąd 17536 na benzynie, oprócz stałego 16804. Więc zostaje zakupić przepływkę. Zaciekawił mnie ten błąd 18062, co pisałem na początku postu, bo podczas sprawdzania dolotu, stwierdziłem duży rozrzut płynu z tyłu silnika po bloku. Okazał się winny króciec- pęknięty, muszę kupić nowy. No i rano po odpaleniu temp. na blacie 90-70-60-90-70..i tak skacze, przez 5 minut, bo na ciepłym jest OK. Błąd był w grupie instruments, i błąd czujnika G2. Wiem czujnik jest 4 pinowy z czujnikiem g62. Ale tu mam pytanie, czy przez zły odczyt g2 do sterownika, ten nie podaje mi złej dawki paliwa i przez to mam błąd ubogiej dawki ? Nie że szukam dziury w całym i tak muszę dorwać nowy króciec to i tak zmienię czujnik na nowy, bo żeby to wymienić to muszę pół dnia w garażu spędzić. dzięki :-)
  5. kto nie próbuje ten nie ma, po 2 zawsze towar z allegro możesz oddać w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny. Jeśli towar nie spełni moich oczekiwań zmuszony będę zakupić nową boscha i szukać dalej przyczyny.
  6. Witam, fachowców dołączę się do tematu, mój pacjent był opisywany kilka postów temu i mamy Yacav ten sam problem, tylko że ja nie mam chipa. problem awt Mam te same błędy 17536 i 16804, na obecną chwilę czekam na swobodny dostęp do kanału by DV przywrócić tak jak ma być w oryginale, ale 1 co to zrobię zakup używki przepływki oczywiście oryginalnej, będzie szybciej niż mam dolot sprawdzić i szukać dalej. Żeby sprawdzić dolot i tak muszę zatkać DV, w golfie co dałeś link, zawór Dv jest na wierzchu, a u nas pod spodem. Pojeżdżę trochę na PB żeby wykluczyć mapy wtrysku na LPG i dam znać.
  7. ok, całe szczęście że turbo ok, w końcu turbina nowa-nowa fabryczna od 1,5 roku . wiec mniej więcej zacznę spokojnie sprawdzać dolot, pomału wąż po wężu, ale zacznę od tego przewodu łączącego kolektor z ezektorem tudzież eżektorem, i najlepiej będzie jak szybciej zakupię używkę boscha na allegro, bo to najłatwiej i najszybciej zrobić. Nie mam nikogo znajomego, nawet z okolicy, kto by miał 1.8t, a już nie wspomnę o AWT. Na razie wypadam czasowo i nie mogę grzebać, a po 2 tam jest tak ciasno, że przydałyby się rączki 5 latka. Dam znać jak coś znajdę i nie omieszkam się pochwalić. Super chłopaki, można na was liczyć
  8. Witam błędy kasowane na bieżąco, jazda na PB. Proszę o analizę :gwizdze kanał 2-118 kanał 2-115 kanał 120-33 z góry dzięki
  9. Ok, jak coś będę wiedział więcej czy na 100 % kat , to zabawę z Ecu zacznę od rozglądania się z woj. dolnośląskim Kurka rano byłem zahukany i nie wyłączyłem lpg, więc te logi są do poprawy. Teraz sobie przypomniałem jak napisałeś że czas wtrysku krótki i odrazu pomyślałem o wtryskiwaczach gazzu. Tak Bosch 280 218 100 no chyba, że półtora roku już ją szlak trafia. W sprawie nieszczelności to leżałem wczoraj pod autem, brat wstawiał mi obroty i nie zauważyłem/usłyszałem żadnych dziwnych dźwięków czy zasysania, może odwrócić działanie zaworu DV na taki jaki powinien być, bo przypomnę założony mam na odwrót.
  10. ok, brak odpowiedzi..poczytałem na forum audi i jedni piszą że można inni nie. Zamieszczam logi, o dziwo błąd ZNIKNĄŁ :bezzebow 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 35-00 - - kanał 02-115 kanał 115-118 kanał 2-33 Proszę o analizę czy wszystko ok, bo różnicę odczułem miedzy DV a BOV jeszcze raz dzięki koledzy.
  11. Kurka panowie założyłem zawór DV odwrotnie niż na rysunku, bo jak ściągałem to nie zrobiłem zdjęcia jak być w oryginale dopiero na necie znalazłem fotkę jak powinien być http://www.a6klub.pl/download.php?id=11906 czy jazda na odwrotnie założonym zaworze czymś skutkuje. Przyznam autko zbiera się fajnie, bynajmniej lepiej niż na BoV
  12. Grucha, dzięki za info zaraz zakładam org. DV, muszę się pobawić bo rozciąłem org rurę dolotową do icka, muszę jakoś teraz ją zaślepić. Blow'a dostałem od brata, wtedy jeszcze nie miałem pojęcia, że mam układ zamknięty i przy tak małej mocy robiąc układ otwarty szkodzę sobie. Muszę pojeździć trochę na PB, czy mi się błąd pojawi, bo coś mi się nie podoba i podejrzewam, że tylko instalacja jest winna a nie kat. ale w końcu gazownik na kompie pokazywał mi wykres, i idealnie się nakłada. Grucha , a takie modyfikacje w Ecu bez sondy i analizy kata to szybko idzie zrobić i jak kwotowo to się przedstawia.
  13. Zacząłem podejrzewać jak zaczął mi się błąd wyskakiwać o spadku ciśnienia, a przede wszystkim dopiero sam nabrałem podejrzeń dopiero po swojej analizie logów, jak robiłem sobie wykresy, ale wolałem się upewnić nim znowu zacznę wchodzić pod auto Oczywiście mi czek pali się cały czas przez ten cholerny błąd 16804 dlatego podłączam vaga co jakiś czas. Za zawór dv zabiorę się jak zwolni mi się kanał i wtedy zrobię logi ponownie
  14. Witam Proszę specjalistów o analizę logów, bo sam nie daję rady. Mam taki problem, że pojawia mi się standardowo Check i szukam przyczyny. Oczywiście powtarzalne błędy: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 35-00 - - i nie raz takie ustrojstwo 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent Nadmienię , że tak autko jest na gazie i dlatego (1,5 roku) i jestem u gazownika co jakiś czas by korygować mapy dawki paliwa, ale gazownik powiedział, że nie widzi potrzeby bo dawka jest idealna. Więc temat z nim zamknąłem. Przed wstawienie podtlenku LPG wymieniłem oczywiście turbo na nowe ( nie regenerowane) komuś wypadło z tira, bo stare robiło się czerwone po dosyć ostrym butowaniu i słychać było kręcące się łopatki na biegu jałowym. Ofiarą przed wstawieniem gazu padły również nowe świece, cewki i przepływka ( Bosch oryginalna) oraz 2 sondę na nową ( też oryginalna). Logi : kanał 003, 031l kanał 115, 002l Oczywiście podejrzewam, że to wszystko jest przyczyną zaślepienia oryginalnego( sprawnego) zaworu DV i wstawieniem koło i icka zaworu całkowicie atmosferycznego blow off. Z góry dziękuję za przychylność i proszę o dobre wiadomości :fajny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności