Skocz do zawartości

Yacav

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Yacav

  • Urodziny 03.02.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. To samo chciałem pisać. Druga sonda ma 3 pola: grzałka, ready i praca. Z logów tylko grzałka działa. Rozgrzane auto?
  2. No na pierwszy rzut oka przepływomierz daje za mało - powinno być 120g/s @ 5000 RPM.
  3. Brzmi spoko, ale skąd masz pewność, że używka będzie dobra? A wiesz jak jest z 'gwarancjami' przy zakupie przez internet
  4. Grucha: Rozumiem, że spodziewać się 3,5 - 4 bar na idle i 1bar więcej pod obciążeniem? bodzik: Hmm, tylko skąd dostanę przepływkę na podmianę ? Planowałem kupić MAF cleaner i zobaczyć czy wskazania podskoczą. Jeśli nie wystarczająco, to kupić nową.
  5. Grucha: 1. Faktycznie, zdarza mu się kręcić sekundę za długo przed odpaleniem, czy to inny objaw pompy? Po czym poznałeś w logach? Czy można sprawdzić ciśnienie samemu, czy tylko warsztat? Czy ma ona duże znaczenie jeśli jest gaz? 2. Rozumiem, że sprawdzenie jak tutaj? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=537477
  6. Zgodnie z zaleceniem, zaraz po skasowaniu błędów. PB: 002,033 - http://vaglog.pl/log_205875.html 020,115 - http://vaglog.pl/log_205873.html LPG: 002,033 - http://vaglog.pl/log_205874.html 020,115 - http://vaglog.pl/log_205876.html
  7. Wieczorem skasuje błędy i zrobie nowe.
  8. Zrobiłem wcześniej (przy pierwszych logach) 001,031,033. Dodałem do posta powyżej.
  9. Witam serdecznie, Mam ciekawy przypadek w AWT. Auto o nieznanej historii, znalazłem na nim naklejkę ecusoft, więc podejrzewam chip. Auto ma Tiptronik 5b, logi robiłem na trzecim biegu dociskając tuż przed kick-down. Mam nadzieję, że dobrze. Auto wyrzuca błędy: Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0004 2 Faults Found: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - Głowni podejrzani (moje typy): -Przepływomierz -Sonda lambda pre-cat (miała przetarte kable, na razie dobrze zaizolowałem) Skasowałem błędy i zrobiłem logi dynamiczne 002, 115: PB: http://vaglog.pl/log_205748.html LPG: http://vaglog.pl/log_205749.html 001, 031, 033: PB (?): http://vaglog.pl/log_205818.html Tutaj widzę, że MAF daje ~110 na pb i ~105 na LPG przy 5000 RPM. Wpierw pomyślałem, że to spoko, bo powinno być przecież 120, więc nic to nic takiego, ale potem spojrzałem na doładowanie, które dochodzi do 1 bara (a seryjne powinny mieć 0,6 prawda?). Hipoteza: Jest chip, który podnosi doładowanie, a przepływomierz zaniża pokazując 120 zamiast około 160. Dobrze myślę? Dodatkowo zrobiłem dzisiaj logi bez kasowania błędów (po trasie i paru dniach). Statyczne: 002 - http://vaglog.pl/log_205753.html 003 - http://vaglog.pl/log_205756.html 004 - http://vaglog.pl/log_205755.html 032 - http://vaglog.pl/log_205752.html Dynamiczne 003, 118: PB: http://vaglog.pl/log_205750.html LPG: http://vaglog.pl/log_205751.html Po dynamicznych widzę tylko, że doładowanie 1 bar znikło i jest 0,6. Czy to jest wina nieskasowanego błędu? Bardzo proszę o pomoc, jestem strasznie ciekawy waszych przemyśleń. Edycja 1: Dodatkowe logi. PB: 002,033 - http://vaglog.pl/log_205875.html 020,115 - http://vaglog.pl/log_205873.html LPG: 002,033 - http://vaglog.pl/log_205874.html 020,115 - http://vaglog.pl/log_205876.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności