Skocz do zawartości
Yacav

Proszę w analizie Passat B5 1.8T AWT (ciekawy problem)

Rekomendowane odpowiedzi

Roger, co znaczy

Wszystko już pozmienialem
, sprecyzuj.

Świece zmieniałeś, cewki też?

Pamiętaj ,nie należy zmieniać 1 cewki,która jest wadliwa, zmieniamy jak już to komplet, bo to się zemści.

 

a co do logów to niech koledzy się wypowiedzą, mają większą wiedzę, ale jak dla mnie sonda powinna krążyć wokół wartości 1, powinna pracować, a u ciebie stoi na 1 pozycji, jak dla mnie napewno masz stukniętą sondę.

 

Ale mogę się mylić, akurat w moim przypadku też tak było zmieniłem sondę za katem i teraz jest OK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To samo chciałem pisać.

Druga sonda ma 3 pola: grzałka, ready i praca.

Z logów tylko grzałka działa. Rozgrzane auto?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie cewki zakupione nowe w 2013 roku. Druga sonda została wyłączona w systemie i wyrzucona z auta. Poczatkowa część loga silnik ma jakies 75 stopni wiec sonda jeszcze nie dziala choc wyczytalem gdzies na jakims forum ze dzieki szerokopasmówce można wprowadzać korekty choćby od temp gazu na zimnym silniku w instalacji lpg tyle ze w grupie 33 mamy wtedy ciagle zera. Wyczytałem też że jak system evap nie przejdzie testu wtedy w grupie 32 ecu nie wprowadza korekt. A w zakładce readinnes wszystko jest passed poza evap mimo że n 80 dziala tyle ze nie mam go podpietego pod tip a tylko do kolektora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zrobiłem logi pierwszy jest na gazie i widać że brakuje gazu http://vaglog.pl/log_207275.html a kolejne na pb http://vaglog.pl/log_207274.html http://vaglog.pl/log_207276.html. Przez dwa dni brak wypadania zapłonów w vagu błędów brak. Na pb auto jedzie ok tylko muszę gaz poprawić bo brakuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uuuu bida na LPG.... Poprawiaj...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam czy rozwiercić dysze czy ciśnienie do góry.Reduktor acr01 czerwony ciśnienie bezwzględne ustawione na 1,35 bara czyli najniższe jakie się da w nim ustawić, dysze barracudy zmniejszone ostatnio na 2,6 mm. Zmniejszyłem ażeby mi mnożnik poszedł koło 0 bo był na poziomie -15 .420215 remap dysze 2.6 c 1,3.jpg Myśle że nie zaszkodzi jak zwiekszę ciśnienie.

240215 remap pb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to Lecho sumuje cisnienia. Więc to 1.35 to nie jest tylko ciśnienie redka. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miną prawie rok i pora się odezwać. Coś mi się zaczyna dziać w pasku. Od dwóch tygodni występują problemy z odpalaniem bo trzeba kręcić z 4 sekundy zanim załapie na zimnym silniku. Gdy jest rozgrzany po tych 20 munutach postoju nie pali na strzała. Wygląda na rozjechanie sie map lpg . Tym bardziej że zaczeło występować sporadycznie niespodziewane gaśnięcie silnika na lpg po puszczeniu nogi z gazu. Spadków mocy nie odczuwam. Zrobiłem logi statyczne na pb i lpg. Coś powoduje że wypadają mi zapłony na 3 cylindrze choć nie zawsze. Jeżdzę już rok od remapu i zero błędów poza wypadaniem zapłonów oraz mruga check. W zakładce readinnes zauważyłem problem z systemem evap. http://vaglog.pl/log_251972.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności