pakarod Zgłoś #181 Napisano 24 Lipca 2007 Witam, No wiec w piatek na dwie godziny przed wyjazdem nad morze zalatwialem ostatnie sprawy na miescie. Jadac prosta ulica w pelnym ogniu nagle uslyszalem jak cos strzelilo a zaraz pozniej ogromna biala chmura za mna. Od razu zwolnilem i po 10m wylaczylem silnik. Dymu bylo strasznie duzo i bardzo smierdzial spalenizna. Zreszta spod maski tez sie wydobywal. Spod turbiny zaczal wyciekac olej (ilosci umiarkowane). Auto zostalo juz nie odpalone w centrum wroclawia. Na szczescie olej poszedl w wydech... Takze mam nadzieje, ze to tylko turbawka. Nie wiem co bedzie teraz bo aligator najwczesniej moze mi zrobic big turbo w pazdzierniku A nie chce kupowac od 130 i pozniej za dwa miesiace znow zmieniac. Moze wsadze swoja stara turbinke i bede jezdzil na setupie 140KM... nie wiem. Ah ten tuning Co do haldexa - najbardziej mi odpowiada w nim to, ze nie jest napedem stalym. Auto ma przeznaczenie cywilne z domieszka 1/4mili. Chce miec cztery buty tylko wtedy gdy oska nie bedzie dawac rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #182 Napisano 25 Lipca 2007 pomijam fakt zerowej oplacalnosci wstawienia haldexa do paska, to wiedz ze i tak wal Ci sie obraca i straty sa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Primera Zgłoś #183 Napisano 26 Lipca 2007 Ale jak chcesz tam wsadzić haldexa? Przecież Passat (B5) ma silnik wzdłużnie a nie ma wzdłużnych skrzyń z haldexem. Tylko poprzeczne. Jeżeli dobrze zrozumiałem Twoje oczekiwania to... zamontuj do skrzyni która masz dyfer ze szpera ATB quaifee. To bedzie IMHO najlepsze rozwiązanie (równiez ekonomicznie) "bezinwazyjne" i da Ci to czego potrzebujesz. Trakcja poprawi sie radykalnie a masa, osiągi i spalanie nie pogorszą sie wcale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #184 Napisano 30 Lipca 2007 A jak dziala takie cudo w warunkach drogowych? Nie bede jezdzil na wprost w zakretach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #185 Napisano 30 Lipca 2007 Primera, robi ktoś szperę do naszych skrzyń biegów? Jest w ogóle coś takiego? Napisz coś więcej - jakieś źródła etc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #186 Napisano 30 Lipca 2007 Szperę robi mnóstwo firm. Wspomniana przez kolege firma Quaife to jedna z wielu. Szpery robi się pod typ skrzyni i będzie taka sama do każdej 5cio beigowej skrzyni VW montowanej w TDi. Ja osobiście nie widzę sensu montowania tego do silnika o mocy 200-250PS używanego do jazdy po mieście. Koszt zakupu oraz to do czego generalnie ona jest przewidziana mija sie z celem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #187 Napisano 30 Lipca 2007 Primera, robi ktoś szperę do naszych skrzyń biegów? Jest w ogóle coś takiego? Napisz coś więcej - jakieś źródła etc... Nie wiem jak ty ale ja doszukalem sie we wlepce ze moj AWT ma blokade mechanizmu roznicowego. 1AH = electronic differential lock (EDL) Chyba ze chcesz stala szpere. [ Komentarz dodany przez: marecek: Pon Lip 30, 2007 23:10 ] ja mam golasa U Ciebie ta blokada nazywa się prawdopodobnie ESP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #188 Napisano 30 Lipca 2007 Decyzja zostala podjeta - auto dostaje nowa turbine i idzie na sprzedaz. Jak ktos jest zainteresowany to niech sie zglasza na priva. W zaleznosci od tego jaka da cene powyciagam swoje zabawki. W tej chwili jest full opcja od wyposazenia az po silnik. Jak wsadze turbawke od awxa to wydmucha 17X. Auto juz jest odpalone sprawdzalem vagcomem wszystko jest wporzadku. Korby cale, wtryski cale silnik nie wciaga oleju. Powod: Kupuje cos mlodszego i bardziej rozwojowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #189 Napisano 30 Lipca 2007 spoko,czyli swoją "chorobę" przerzucasz na inne auto,aby coś mniejszego i 4x4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #190 Napisano 30 Lipca 2007 BRAWO BRAWO BRAWO!!! słuszna decyzja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DigiTech Zgłoś #191 Napisano 31 Lipca 2007 Kupuje cos mlodszego i bardziej rozwojowego. to tylko 3.0 TDI w quatro np. A4 8E Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #192 Napisano 22 Sierpnia 2007 do auta zawitala suszarka z AWXa (prawie nowka), zostal zrobiony lajtowy program - cos kolo 170KM i koniec modyfikacji w tym sezonie. Auto jednak zostaje ze wzgledu na to, ze jest w naprawde dobrym stanie i szkoda mi sprzedawac. Jesli kiedys na cos sie zdecyduje to raczej juz tylko na wieksze turbo ( aligator cos wspominal, ze pracuje nad hybryda) wiec jesli da gwarancje to pewnie zaloze. Jesli nie to oleje, poniewaz.... zakupilem juz bude i pracuje nad nowym projektem efektow mozna spodziewac sie juz na wiosne ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #193 Napisano 23 Sierpnia 2007 od awx? nowa moze troche pociagnie. zla marke maja te turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worthersee Zgłoś #194 Napisano 24 Sierpnia 2007 zla marke maja turbiny od awx? pierwsze slysze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #195 Napisano 24 Sierpnia 2007 zostal zrobiony lajtowy program - cos kolo 170KM lajtowy?chyba na tej sprężarce więcej nie wyciśniesz do codziennej jazdy od awx? nowa moze troche pociagnie. zla marke maja te turbiny. ja też nie wiem skąd takie super info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #196 Napisano 26 Sierpnia 2007 jak to nie ? mozna spokojnie podchodzic pod 180 Po za tym pamietaj ze mam fmica i ALe takze to tez swoje robi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #197 Napisano 26 Sierpnia 2007 jak to nie ? mozna spokojnie podchodzic pod 180 Po za tym pamietaj ze mam fmica i ALe takze to tez swoje robi ja też mam fmica i niestety do jazdy na codzień ryzykowna sprawa 180KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #198 Napisano 19 Stycznia 2008 Mysleliscie ze projekt juz umarl? a to was zaskoczylem :D rzezbie inne auto, rzezbie i konca nie widac a tymczasem objezdzaja mnie juz nawet golfy 90KM Taki stan rzeczy jest dla mnie nie do przyjecia i czym predzej udalem sie na zakupy do passka Zmiany sa/beda dosc znaczne. Jak to mowia prawdziwych mezczyzn ocenia sie po tym jak koncza wiec deklarowane 2XXKM musi byc Jak to mowia nie samymi konmi czlowiek zyje to zakupilem nowe sprzeglo co by ta krowe nakarmic niutami: (zdjecia zapozyczone od kolegi z seat klubu) Przechodze na jednomas czyli sprzeglo z dociskiem od vr6 a jednomas od audi 1Z. Inne zabawki tez juz sa. Zdjecia zrobie pozniej - najpierw chce jechac do Wojtka na strojenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #199 Napisano 20 Stycznia 2008 czyli wiosna,zaczyna się wszystko budzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #200 Napisano 20 Stycznia 2008 pakarod, jakie są możliwości takiego sprzęgła? Wytrzyma to 400 Nm? Skąd w ogóle pomysł, żeby wstawić od VR6?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach