Skocz do zawartości
pakarod

Passat AJM 115PS - stage1 , stage2 str 5, 190KM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

No wiec w piatek na dwie godziny przed wyjazdem nad morze zalatwialem ostatnie sprawy na miescie. Jadac prosta ulica w pelnym ogniu nagle uslyszalem jak cos strzelilo a zaraz pozniej ogromna biala chmura za mna. Od razu zwolnilem i po 10m wylaczylem silnik. Dymu bylo strasznie duzo i bardzo smierdzial spalenizna. Zreszta spod maski tez sie wydobywal. Spod turbiny zaczal wyciekac olej (ilosci umiarkowane). Auto zostalo juz nie odpalone w centrum wroclawia. Na szczescie olej poszedl w wydech... Takze mam nadzieje, ze to tylko turbawka. Nie wiem co bedzie teraz bo aligator najwczesniej moze mi zrobic big turbo w pazdzierniku :( A nie chce kupowac od 130 i pozniej za dwa miesiace znow zmieniac. Moze wsadze swoja stara turbinke i bede jezdzil na setupie 140KM... nie wiem. Ah ten tuning :(

 

 

Co do haldexa - najbardziej mi odpowiada w nim to, ze nie jest napedem stalym. Auto ma przeznaczenie cywilne z domieszka 1/4mili. Chce miec cztery buty tylko wtedy gdy oska nie bedzie dawac rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomijam fakt zerowej oplacalnosci wstawienia haldexa do paska, to wiedz ze i tak wal Ci sie obraca i straty sa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Primera

Ale jak chcesz tam wsadzić haldexa? Przecież Passat (B5) ma silnik wzdłużnie a nie ma wzdłużnych skrzyń z haldexem. Tylko poprzeczne.

Jeżeli dobrze zrozumiałem Twoje oczekiwania to... zamontuj do skrzyni która masz dyfer ze szpera ATB quaifee. To bedzie IMHO najlepsze rozwiązanie (równiez ekonomicznie) "bezinwazyjne" i da Ci to czego potrzebujesz. Trakcja poprawi sie radykalnie a masa, osiągi i spalanie nie pogorszą sie wcale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak dziala takie cudo w warunkach drogowych? Nie bede jezdzil na wprost w zakretach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Primera, robi ktoś szperę do naszych skrzyń biegów? Jest w ogóle coś takiego? Napisz coś więcej - jakieś źródła etc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szperę robi mnóstwo firm. Wspomniana przez kolege firma Quaife to jedna z wielu. Szpery robi się pod typ skrzyni i będzie taka sama do każdej 5cio beigowej skrzyni VW montowanej w TDi. Ja osobiście nie widzę sensu montowania tego do silnika o mocy 200-250PS używanego do jazdy po mieście. Koszt zakupu oraz to do czego generalnie ona jest przewidziana mija sie z celem.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v
Primera, robi ktoś szperę do naszych skrzyń biegów? Jest w ogóle coś takiego? Napisz coś więcej - jakieś źródła etc...

 

Nie wiem jak ty ale ja doszukalem sie we wlepce ze moj AWT ma blokade mechanizmu roznicowego.

 

1AH = electronic differential lock (EDL)

 

Chyba ze chcesz stala szpere.

 

[ Komentarz dodany przez: marecek: Pon Lip 30, 2007 23:10 ]

ja mam golasa :P U Ciebie ta blokada nazywa się prawdopodobnie ESP :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Decyzja zostala podjeta - auto dostaje nowa turbine i idzie na sprzedaz. Jak ktos jest zainteresowany to niech sie zglasza na priva. W zaleznosci od tego jaka da cene powyciagam swoje zabawki. W tej chwili jest full opcja od wyposazenia az po silnik. Jak wsadze turbawke od awxa to wydmucha 17X. Auto juz jest odpalone sprawdzalem vagcomem wszystko jest wporzadku. Korby cale, wtryski cale silnik nie wciaga oleju.

 

 

Powod: Kupuje cos mlodszego i bardziej rozwojowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:rotfl::rotfl::rotfl: spoko,czyli swoją "chorobę" przerzucasz na inne auto,aby coś mniejszego i 4x4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BRAWO BRAWO BRAWO!!! słuszna decyzja. :hurra:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość DigiTech
Kupuje cos mlodszego i bardziej rozwojowego.

 

to tylko 3.0 TDI w quatro :) np. A4 8E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do auta zawitala suszarka z AWXa (prawie nowka), zostal zrobiony lajtowy program - cos kolo 170KM i koniec modyfikacji w tym sezonie. Auto jednak zostaje ze wzgledu na to, ze jest w naprawde dobrym stanie i szkoda mi sprzedawac. Jesli kiedys na cos sie zdecyduje to raczej juz tylko na wieksze turbo ( aligator cos wspominal, ze pracuje nad hybryda) wiec jesli da gwarancje to pewnie zaloze. Jesli nie to oleje, poniewaz....

 

zakupilem juz bude i pracuje nad nowym projektem :evil::evil::evil: efektow mozna spodziewac sie juz na wiosne ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od awx? nowa moze troche pociagnie. zla marke maja te turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zla marke maja turbiny od awx? pierwsze slysze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zostal zrobiony lajtowy program - cos kolo 170KM

lajtowy?chyba na tej sprężarce więcej nie wyciśniesz do codziennej jazdy

od awx? nowa moze troche pociagnie. zla marke maja te turbiny.

ja też nie wiem skąd takie super info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak to nie ? mozna spokojnie podchodzic pod 180 ;) Po za tym pamietaj ze mam fmica i ALe takze to tez swoje robi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak to nie ? mozna spokojnie podchodzic pod 180 ;) Po za tym pamietaj ze mam fmica i ALe takze to tez swoje robi ;)

ja też mam fmica i niestety do jazdy na codzień ryzykowna sprawa 180KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mysleliscie ze projekt juz umarl? a to was zaskoczylem :699::D :D

rzezbie inne auto, rzezbie i konca nie widac a tymczasem objezdzaja mnie juz

nawet golfy 90KM :( Taki stan rzeczy jest dla mnie nie do przyjecia i czym predzej udalem sie na zakupy do passka :D

 

Zmiany sa/beda dosc znaczne. Jak to mowia prawdziwych mezczyzn ocenia sie po tym jak koncza wiec deklarowane 2XXKM musi byc :D

 

 

Jak to mowia nie samymi konmi czlowiek zyje to zakupilem nowe sprzeglo co by

ta krowe nakarmic niutami: (zdjecia zapozyczone od kolegi z seat klubu)

 

sprzeglo.jpg

 

Przechodze na jednomas czyli sprzeglo z dociskiem od vr6 a jednomas od audi 1Z.

 

Inne zabawki tez juz sa. Zdjecia zrobie pozniej - najpierw chce jechac do Wojtka na strojenie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli wiosna,zaczyna się wszystko budzić:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pakarod, jakie są możliwości takiego sprzęgła? Wytrzyma to 400 Nm? Skąd w ogóle pomysł, żeby wstawić od VR6??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności