pakarod Zgłoś #161 Napisano 8 Lipca 2007 A jaki jest czas reakcji zalaczania tylniej osi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #162 Napisano 8 Lipca 2007 brawo haldex w passacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #163 Napisano 9 Lipca 2007 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DigiTech Zgłoś #164 Napisano 9 Lipca 2007 Passat B5 napęd 4x4 zrobiony jest na Torsenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #165 Napisano 9 Lipca 2007 a jednak CTV tutaj zaglada Pawel oczywiscie ze jest torsen w naszych passatach i to jest duzo lepsze rozwiazanie niz hladex. Z tego co sie orientuje to wlasnie ctv montowal/montuje/bedzie montowal w swojej A4 torsena a mial ośkę. Moze rzuci troche swiatla na sprawe.... Pawel i tak taniej bedzie kupic gotowego paska na torsenie, tyko ze bedziesz mial +200kg wagi wiecej zostaw ten biedny samochod w spokoju dla mojego juz cos praktycznie plynie z usa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #166 Napisano 9 Lipca 2007 wiem, ze w passatach uzywano torsena ale ja jestem bardziej przekonany do haldexa bo nie chce miec stalego napedu na 4x4 torsen jest prawie zlaczony na stale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #167 Napisano 9 Lipca 2007 projekt kozak.passat z silnikiem poprzecznym,powodzenia ja zmieniam auto ale wszystkie zabawki pod 4x4 leza w garazu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #168 Napisano 9 Lipca 2007 tylko pewnie torsen? A mozesz cos wiecej powiedziec o podmiance na torsena? ile roboty? jaki efekt? Co trzeba zrobic (tak rzucajac tylko haslami) no i jaki koszt ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #169 Napisano 9 Lipca 2007 trzeba ciac płyte podlogowa wymienic skrzynie zbiornik paliwa zawieszenie tyl,troszke jest do zabawy,sadze ze 10 bedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #170 Napisano 10 Lipca 2007 Pakarod: załóż porzadne turbo i wystrój auto jak do ścigania się jeżeli interesuje Cie krecenie takich czasów. Soft opracowuje się inaczej i inaczej przebiegają krzywe mocy i momentu obrotowego. Najmocniejsze jakie zrobiłem 1.9 VP (231Ps) i 1.9 PD (248Ps) to zwykłe ośki a jakoś nie ma gigantycznego problemu z ruszaniem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #171 Napisano 10 Lipca 2007 pawel w haldexie i tak wal sie obraca wiec straty sa zmien fure i tak mnie nie dogonisz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #172 Napisano 11 Lipca 2007 Pakarod: załóż porzadne turbo i wystrój auto jak do ścigania się jeżeli interesuje Cie krecenie takich czasów. Soft opracowuje się inaczej i inaczej przebiegają krzywe mocy i momentu obrotowego. Najmocniejsze jakie zrobiłem 1.9 VP (231Ps) i 1.9 PD (248Ps) to zwykłe ośki a jakoś nie ma gigantycznego problemu z ruszaniem. Pozdrawiam Turbo i tak juz jest w drodze tylko poprostu wiele czytalem nt. haldexa i mnie przekonal do siebie. Ale widze, ze sprawa nie jest taka prosta. the.wolf moze jakbysmy szli driftem to bym Cie nie dogonil... Ale jedziemy na wprost i wcale mnie twoje odglosy z turbawki nie przerazaja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #173 Napisano 11 Lipca 2007 jutro bede we wrocku, jak bede mogl na chwile sie wyrwac to sie odezwe. ale wiem ze krucho z czasem bedzie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #174 Napisano 11 Lipca 2007 ja tam te srednio 15,5s znajde ale skoro mowisz, ze twoje 16,5 bedzie ciezko wyrwac to trudno... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #175 Napisano 11 Lipca 2007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #176 Napisano 22 Lipca 2007 no i auto sie wysralo ;( we wtorek szacowanie szkod. napewno skonczylo sie turbo a nie wiem co z reszta ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #177 Napisano 22 Lipca 2007 jak to sie stalo? na drodze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #178 Napisano 22 Lipca 2007 no paweł pochwal się co rozwaliles... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DigiTech Zgłoś #179 Napisano 22 Lipca 2007 Jeśli tylko padło turbo, to nie ma powodów dramatyzować, ważne by reszta motorowni była w całości (nie pogięło korby) to się stało na trasie czy w mieście, olej poszedł w dolot czy w wydech? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Primera Zgłoś #180 Napisano 22 Lipca 2007 Turbo i tak juz jest w drodze tylko poprostu wiele czytalem nt. haldexa i mnie przekonal do siebie. Ale widze, ze sprawa nie jest taka prosta. Czym Cie kolego przekonał?? Haldex to taka tania atrapa 4x4 i nie ma praktycznie żadnych zalet w porównaniu do torsena. Poza kosztami produkcji. Pierwsza sensowa opcja dla Ciebieo to: Poszukaj lepiej gotowego passata 4motion. Przeróbka nie ma sensu bo to Paskowi 4motion bliżej jest do audi A6 quattro od którego rózni sie tylko skróconym o 7cm rozstawem osi. Od "ośki" 4motion rózni sie wszystkim: płyta podłogowa, całym tylnym zawiasem, zbiornikiem paliwa, ukladem wydechowym podłoga bagaznika.. . Ten model montowany jest zreszta na oddzielnej linni produkcyjnej. Tak ze bez zaawansowanych przeróbek blacharki sie nie obedzie - koszty beda kosmiczne a Ty będziesz mial praktycznie niesprzedawane auto, ponizej wartości rynkowej auta seryjnego. A4 CTV to inna bajka tam płyta podłogowa jest taka sama dla wersji FWD i quattro. różnice sa "tylko" w zawieszeniu i układzie transmisyjnym. Druga opcja dla Ciebie to włożenie dyferencjału z wiskoza typu KAAZ albo helikalny dyfer Peloquin albo ATB firmy Quaife PS Co sie przytrafiło Twojemu silnikowi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach