Piter Zgłoś #781 Napisano 21 Września 2011 Nie muszę patrzec na stronę Inter Carsu, ja te części sprzedaję i wiem, że różnią sie jedynie opisem a nie wymiarami. Stąd wiem, że jest to wyłącznie błąd w opisie, który jest kopiowany przez sprzedawców na allegro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość magger Zgłoś #782 Napisano 28 Października 2011 Czy moglibyście polecić jakiś warsztat we Wrocławiu do wymiany kompletu rozrządu - i jak to wygląda na chwilę obecną cenowo - pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
icegoranet Zgłoś #783 Napisano 28 Października 2011 Nie muszę patrzec na stronę Inter Carsu, ja te części sprzedaję i wiem, że różnią sie jedynie opisem a nie wymiarami. Stąd wiem, że jest to wyłącznie błąd w opisie, który jest kopiowany przez sprzedawców na allegro. Piter dobrze mówisz ! Sam katalog Tec Doc ktory zaimplementowany jest w wiekszosci hurtowni ma mase błędów. Trzeba być po prostu uważnym i polegać na sprzedawcy, tyle z mojego OT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romekbolek Zgłoś #784 Napisano 29 Października 2011 czy ktoś wie jaki rozrzad oferuje aso kto to dla nich robi bo znaczek vw napewno robi producent ale co to za forma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #785 Napisano 29 Października 2011 czy ktoś wie jaki rozrzad oferuje aso kto to dla nich robi bo znaczek vw napewno robi producent ale co to za forma hmm... a po co to koledze, bo chyba nie po to aby kupić na wolnym rynku bez znaczków VW, bo zaraz potem to dopiero kolega się rozpisze... a to najczęstsze pytania - dlaczego oryginalne wahacze robione przez lemfordera i trw wytrzymują po 200 tyś a lemforder z rynku max 80 tyś - dlaczego oryginalny przegub GKN Lobro ze znaczkiem VW jeździ po 200-300 tyś a ten kupiony na allegro lub w intercarsie po 60 tyś tłucze - dlaczego gumy tego przegubu VW wytrzymują 150-200 tyś a te z rynku po sezonie pękają - itd. dwumasy, tarcze, napinacze, przepływki a potem jeszcze... czy są lemfordery z turcji, czy to dobry olej po 24 zł Castrol 5W30, dlaczego żarówka xenon oryginalny kosztuje 500 zł jak na allegro są po 90 zł... a oba to philipsy. teraz koledze odpowiem kto robi dla VW, rolki to skf, napinacze skf, paski dayco. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #786 Napisano 30 Października 2011 (edytowane) czy ktoś wie jaki rozrzad oferuje aso kto to dla nich robi bo znaczek vw napewno robi producent ale co to za forma Pasek to Dayco lub sporadycznie Contitech a rolki to INA. Pompy to Hepu kujon piszesz bzdury od góry do dołu. Czy to są części z ASO czy nie, tosą dokładnie te same części. Wiem to bo je sprzedaje, więc po pierwsze: Skf nie robi rolek na pierwszy montaż, jak nie wierzysz, to jedź do aso i poproś o pokazanie zestawu. Po drugie żarówka ksenon kosztuje 500zł w serwisie tylko dlatego, że kupuje je się w serwisie. Po trzecie ASO części zamienne bardzo często kupuje w Carsie oraz również u mnie. Po czwarte w końcu części wymieniane po 200-300 tys km nigdy nie będą już takie trwałe, choćby ze względu na fakt, że pozostałe części w samochodzie nie są już pierwszej świeżości i nawet wahacze polegną, wcześniej, jak amortyzator lub sprężyna nie będzie już tłumiła drgań wystarczająco dobrze. To jest jedyny powód. Na wahaczach lemfordera (przynajmniej tych, które ja sprzedaję) jest zdrapany (zeszlifowany) znaczek VW/AUDI tylko dlatego, żeby mogły być sprzedawane jak lemforder w jego pudełkach a nie jako część z ASO 3 razy droższa. Sam znaczek i pudełko zwiększają cenę 2-3 krotnie a często znacznie więcej więc opowieści o tym, że to są inne części niż te kupowane w sklepie możesz włożyć między bajki. Edytowane 30 Października 2011 przez Piter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #787 Napisano 30 Października 2011 (edytowane) Pasek to Dayco lub sporadycznie Contitech a rolki to INA.Pompy to Hepu kujon piszesz bzdury od góry do dołu. Czy to są części z ASO czy nie, tosą dokładnie te same części. Wiem to bo je sprzedaje,. dobre, kolega sprzedaje ja wymieniam, a jeśli są to te same to czemu mają minimum 50% mniejszą żywotność. Pisałem że części są tej samej firmy, jedynie dziwnie te ze znaczkiem VW Audi wskazują jakość jaką powinny spełniać wszystkie części. Podając przykłady nie brałem z nieba, bo już chyba nie jeden na tym forum przekonał się że kupując na wolnym rynku, zapewne i od kolegi, części dziwnie mają niższą żywotność. Z doświadczenia wiem, że najbardziej to widać na przykładzie, tarcz, przegubów i wahaczy. Żywotność na poziomie max 40-50% oryginału, pomimo iż na jednym i drugim widnieje ta sama firma. Co do cen to już kolega przesadził .... niby 3 razy droższa.... szybkie porównanie sklepowe, nie mówie okazje i hurty bo i tu i tu można kupić taniej - tarcza ATE lub TRW na rynku 253 zł lub 210 zł serwis 281 zł - przegub GKN Lobro rynek 330 zł serwis 690 zł - wahacz dolny banan Lemforder 465 zł serwis 798 zł - rozrząd contitech 501 zł serwis 507 zł - pompa wody hepu 260 zł serwis 210 zł teraz kolega powie gdzie ta 3 krotna różnica - ceny z intercarsu i serwisu żeby nie było niedomówień. I niech kolega nie naciąga forumowiczów że nagle na rynku za darmo rozdają i do tego tej samej jakości. Edytowane 30 Października 2011 przez kujon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #788 Napisano 30 Października 2011 Kujon nie zamierzam się z Tobą kłócić, bo nie to jest moim celem. Chciałem Ci tylko wytłumaczyć, że skoro na wahaczach Lemforder czy pompach hepu są starte znaczki VW/Audi to są to te same części i nie ma w nich żadnej różnicy, chyba, że ktoś kupuje Lemfordery na allegro za 1100zł, to wtedy już mam podejrzenie, że nawet nie przejeżdżały blisko oryginałów. Ceny, które podajesz z Intercarsu, są bardzo wysokie a to z tego powodu, że w Carsie jest zwyczajnie bardzo drogo. Bardzo często sprzedaję sporo taniej niż kupiłbym u nich w cenach hurtowych. I tak to co piszesz, to różnice ponad dwukrotne jak np.: - przegub GKN Lobro rynek 330 zł serwis 690 zł (jak już mówiłem koszmarnie drogo, u mnie taki sam przegub kosztuje 100zł mniej i już różnica robi się 3 krotna prawda? - rozrząd contitech 501 zł serwis 507 zł (u mnie ten sam rozrząd kosztuje ok 330zł, choć rzeczywiście w rozrządach nie ma aż tak wielkich różnic) - pompa wody hepu 260 zł serwis 210 zł (po pierwsze nie więcej niż 200zł zazwyczaj a po drugie to dlaczego nie napiszesz ile kosztuje pompa wody, jak nie odda się w serwisie starej? na pewno doskonale wiesz, że wtedy kosztuje ok 800zł) - wahacz dolny banan Lemforder 465 zł serwis 798 zł (podałeś fantastyczny przykład. Skoro jesteś zorientowany to na pewno wiesz ile kosztują wszystkie wahacze w serwisie i na pewno wiesz, że trzeba na nie wydać bez mała 5 tys zł. podczas kiedy te same wahacze w pudełkach lemforder kosztują poniżej 1600zł. Czy tu też według Ciebie jest tylko dwukrotna różnica?) Poza tym banan do rocznika 2003 kosztuje ok 330-340zł a nie 465zł jak piszesz, wtedy również różnica robi się znacznie większa) Taka jest różnica tylko i wyłącznie w przypadku części które są w pudełkach producentów firm robiących na pierwszy montaż, a jest jeszcze cała masa innych firm, robiących bardzo dobre jakościowo rzeczy, które są mniej znane niż np. Lemforder a przez to kosztują znacznie mniej. Współpracujemy na co dzień z ASO, gdzie mamy już wypracowane spore upusty i bardzo często spotykamy się z sytuacjami, gdzie razem ze sprzedawcami z ASO śmiejemy się z wielu cen różnych rzeczy u nich, bo wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że zamienniki są ładnych kilka razy tańsze niż dobre zamienniki. Pisałem też, że to, że pierwsze wahacze jeżdżą 200tys co zazwyczaj bierze się przede wszystkim stąd, że wcześniej nasze samochody zazwyczaj jeździły poza granicami kraju, gdzie drogi są baaaaardzo inne a poza tym wszystkie części w samochodzie są nowe. Po wymianie wahaczy, rzadko zdarza się, że zmienia się również amortyzatory, sprężyny, poduszki silnika i parę innych części odpowiadających za drgania samochodu a więc i pracę wahaczy co oczywiście powoduje szybsze zużycie się kolejnych wahaczy, tak samo jest z amortyzatorami, sprężynami i tak naprawdę wszystkimi innymi częściami m.in. przegubami. Zatem dalej zostaję przy swoim przekonaniu, że opowiadasz bajki o niewielkich różnicach w cenach między aso a częściami tych samych producentów bez znaczków VW/AUDI. Choć z drugiej strony to bardzo dobrze, że są tacy ludzie jak Ty, bo wtedy rynek części oryginalnych nie upada, bo są klienci przekonani o tym, że jak zapłacą drożej za pudełko i znaczek to będą mieli lepsze części. Wracając do tematu, na pierwszy montaż występuje pasek Dayco i rolki INA oraz pompy Hepu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniulek Zgłoś #789 Napisano 27 Listopada 2011 Witam Proszę o pomoc w doborze rozrządu do paska nz 2005 roku 3B6 kombi, czytam że niektóre potrzebują również tłumiki drgań a niektóre nie, czy ktoś mógłby pomóc. numer vin to WVWZZZ3BZ5E151056. Chciałbym jakiś dobry zestaw. Jaka cena w ASO? Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #790 Napisano 27 Listopada 2011 Chciałbym jakiś dobry zestaw. Jaka cena w ASO? oryginał 540 zł z pompą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczepan162 Zgłoś #791 Napisano 27 Listopada 2011 czy ktoś wie jaki rozrzad oferuje aso kto to dla nich robi bo znaczek vw napewno robi producent ale co to za forma Kolego takie rozrządy roobi firma Ina jezlei chodzi o rolki prowadzące ,paski conti bądź delco a napinające firma z kanady (jak sobie przypomne to napisze) ---------- Post added at 14:24 ---------- Previous post was at 14:20 ---------- WitamProszę o pomoc w doborze rozrządu do paska nz 2005 roku 3B6 kombi, czytam że niektóre potrzebują również tłumiki drgań a niektóre nie, czy ktoś mógłby pomóc. numer vin to WVWZZZ3BZ5E151056. Chciałbym jakiś dobry zestaw. Jaka cena w ASO? Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum o ile się nie myle , to rozrządy z tłumikiem były do motorów na pompie wtrsyskowej czyli do okolo 2002, pasek ten sam ale rolki już inne plus hydrauliczny napinacz 0tłumik drgań, u ciebie jest standardowy zestaw,tj pasek pompa rolka i napinacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba82_82 Zgłoś #792 Napisano 27 Grudnia 2011 Witam ! co sądzicie o tym zestawie ? http://allegro.pl/rozrzad-kompletny-vw-passat-b5-1-9tdi-101km-avb-i1978732148.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #793 Napisano 27 Grudnia 2011 Witam ! co sądzicie o tym zestawie ? http://allegro.pl/rozrzad-kompletny-vw-passat-b5-1-9tdi-101km-avb-i1978732148.html zacny komplet ale u forumowych sprzedawców taniej chyba byś dostał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #794 Napisano 27 Grudnia 2011 zacny komplet ale u forumowych sprzedawców taniej chyba byś dostał no i do tego jest mały błąd w aukcji, bo taki zestaw był jakoś do czerwca 2002:)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #795 Napisano 27 Grudnia 2011 Piter nie wiem skąd ty te ceny bierzesz ale u mnie na hurtowni jest o 50% taniej. Tu masz najtańszą hurtownie w Małopolsce. http://www.mareks.com.pl/kontakt.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #796 Napisano 27 Grudnia 2011 Piter nie wiem skąd ty te ceny bierzesz ale u mnie na hurtowni jest o 50% taniej. jakie ceny? przecież ja tu teraz nie pisałem żadnych cen?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #797 Napisano 27 Grudnia 2011 (edytowane) Kujon nie zamierzam się z Tobą kłócić, bo nie to jest moim celem.Chciałem Ci tylko wytłumaczyć, że skoro na wahaczach Lemforder czy pompach hepu są starte znaczki VW/Audi to są to te same części i nie ma w nich żadnej różnicy, chyba, że ktoś kupuje Lemfordery na allegro za 1100zł, to wtedy już mam podejrzenie, że nawet nie przejeżdżały blisko oryginałów. Ceny, które podajesz z Intercarsu, są bardzo wysokie a to z tego powodu, że w Carsie jest zwyczajnie bardzo drogo. Bardzo często sprzedaję sporo taniej niż kupiłbym u nich w cenach hurtowych. I tak to co piszesz, to różnice ponad dwukrotne jak np.: - przegub GKN Lobro rynek 330 zł serwis 690 zł (jak już mówiłem koszmarnie drogo, u mnie taki sam przegub kosztuje 100zł mniej i już różnica robi się 3 krotna prawda? - rozrząd contitech 501 zł serwis 507 zł (u mnie ten sam rozrząd kosztuje ok 330zł, choć rzeczywiście w rozrządach nie ma aż tak wielkich różnic) - pompa wody hepu 260 zł serwis 210 zł (po pierwsze nie więcej niż 200zł zazwyczaj a po drugie to dlaczego nie napiszesz ile kosztuje pompa wody, jak nie odda się w serwisie starej? na pewno doskonale wiesz, że wtedy kosztuje ok 800zł) - wahacz dolny banan Lemforder 465 zł serwis 798 zł (podałeś fantastyczny przykład. Skoro jesteś zorientowany to na pewno wiesz ile kosztują wszystkie wahacze w serwisie i na pewno wiesz, że trzeba na nie wydać bez mała 5 tys zł. podczas kiedy te same wahacze w pudełkach lemforder kosztują poniżej 1600zł. Czy tu też według Ciebie jest tylko dwukrotna różnica?) Poza tym banan do rocznika 2003 kosztuje ok 330-340zł a nie 465zł jak piszesz, wtedy również różnica robi się znacznie większa) Taka jest różnica tylko i wyłącznie w przypadku części które są w pudełkach producentów firm robiących na pierwszy montaż, a jest jeszcze cała masa innych firm, robiących bardzo dobre jakościowo rzeczy, które są mniej znane niż np. Lemforder a przez to kosztują znacznie mniej. Współpracujemy na co dzień z ASO, gdzie mamy już wypracowane spore upusty i bardzo często spotykamy się z sytuacjami, gdzie razem ze sprzedawcami z ASO śmiejemy się z wielu cen różnych rzeczy u nich, bo wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że zamienniki są ładnych kilka razy tańsze niż dobre zamienniki. Pisałem też, że to, że pierwsze wahacze jeżdżą 200tys co zazwyczaj bierze się przede wszystkim stąd, że wcześniej nasze samochody zazwyczaj jeździły poza granicami kraju, gdzie drogi są baaaaardzo inne a poza tym wszystkie części w samochodzie są nowe. Po wymianie wahaczy, rzadko zdarza się, że zmienia się również amortyzatory, sprężyny, poduszki silnika i parę innych części odpowiadających za drgania samochodu a więc i pracę wahaczy co oczywiście powoduje szybsze zużycie się kolejnych wahaczy, tak samo jest z amortyzatorami, sprężynami i tak naprawdę wszystkimi innymi częściami m.in. przegubami. Zatem dalej zostaję przy swoim przekonaniu, że opowiadasz bajki o niewielkich różnicach w cenach między aso a częściami tych samych producentów bez znaczków VW/AUDI. Choć z drugiej strony to bardzo dobrze, że są tacy ludzie jak Ty, bo wtedy rynek części oryginalnych nie upada, bo są klienci przekonani o tym, że jak zapłacą drożej za pudełko i znaczek to będą mieli lepsze części. Wracając do tematu, na pierwszy montaż występuje pasek Dayco i rolki INA oraz pompy Hepu. Pozdrawiam Tutaj....... Banan pisałeś że kosztuje 330 zł tam gdzie ja kupuje na hurtowni oryginalny Lemforder 230 zł -5% rabatu. Pompa wody Hepu 260 zł u ciebie tutaj------140 zł -rabat. Osobiście POLECAM SKF. Edytowane 27 Grudnia 2011 przez szczupak28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #798 Napisano 27 Grudnia 2011 aaaaa, o to Ci chodzi, to były zupełnie przykładowe ceny na pokazanie koledze kujonowi różnic, poza tym to było już dawno temu, ceny się zmieniają raz w górę raz w dół w zależności od kursu euro. Poza tym masz racje bo oczywiście się pomyliłem i zamiast ceny banana to podałem cenę prostego dolnego od 2003 roku. Ale oczywiście hurtowni w której kupujesz absolutnie nie neguję, mają bardzo dobre ceny na pewno. Słusznie zauważyłeś, że się pomyliłem ale to nie była konkretna wycena, tylko przykładowe ceny. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #799 Napisano 29 Grudnia 2011 witam chcialbym zapytac fachowcow czy konieczna jest wymiana pompy wodnej przy kazdej wymianie rozrzadu ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #800 Napisano 29 Grudnia 2011 witam chcialbym zapytac fachowcow czy konieczna jest wymiana pompy wodnej przy kazdej wymianie rozrzadu ??co drugą wymianę rozrządu się ją powinno wymieniać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach