widmo_1 Zgłoś #421 Napisano 8 Listopada 2009 ja za komplet oryginału VW Audi zapłaciłem 560zł. w tym napinacze pompa wody, ogólnie mówiąc komplet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #422 Napisano 8 Listopada 2009 Michuseler ten zestaw który podałeś jest bardzo dobry, jednak na pewno lepszy będzie pasek Conti niż Boscha. Jeśli natomiast chodzi o rolki to polecam rolki INA zakładane na pierwszy montaż w VW. Jeśli jestes zainteresowany zakupem napisz do mnie na PW to napisze Ci ceny. TOMITAL to co robisz jest bardzo ryzykowne. Wymiana samego paska co 50tys niewiele zmienia, bo jeśli któraś rolka będzie zużyta, nowy pasek w niczym nie pomoże. Mniej więcej co 50-60tys. km powinno się zmienić cały rozrząd, bo po prostu szkoda silnika widmo_1 ceny rozrządu do każdego silnika a często nawet w jednym silniku w różnych rocznikach są bardzo zróżnicowane, poza tym ceny bardzo często się zmieniają zwykle wraz z kursem euro, ale gratuluję oczywiście wymiany rozrządu w dobrej cenie Pozdrawiam Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sej34 Zgłoś #423 Napisano 9 Listopada 2009 jakie rolki najlepiej wymienić podczas wymiany rozrządu(110ps afn).czy rolkę od klimy tez lepiej przy okazji wymienic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #424 Napisano 9 Listopada 2009 sej34 przy wymianie rozrządu poza paskiem musisz zmienić rolkę prowadzącą 55415 (532 0122 10) oraz napinającą 55426 (531 0251 30). Niektórzy zmieniają też pompę wody natomiast w przypadku AFN'a nie jest ona napędzana paskiem rozrządu więc nie ma konieczności. I rzeczywiście tak jak piszesz coraz więcej klientów przy wymianie rozrządu zamawia również paski wielorowkowe, napinacz paska, rolke paska klimy a czasem nawet sprzęgło alternatora, ale to juz wedle uznania i tego co na to powie mechanik. Gdyby coś, to serdecznie zapraszam na PW. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #425 Napisano 9 Listopada 2009 zapłaciłem 560zł. w tym napinacze A to ciekawe - skoro sam jeden napinacz kosztuje w ASO ponad 400. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #426 Napisano 9 Listopada 2009 Łysy z ASO tak, ale widmo_1 nie pisał, że robił to w ASO. Sprawdzałem, do Twojego AWX żaden napinacz tyle nie kosztuje poza ASO oczywiście. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #427 Napisano 9 Listopada 2009 To z ciekawości ile napinacz paska rozrządu i ile wielorowkowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #428 Napisano 9 Listopada 2009 Łysy rolka napinająca INA czyli to co w ASO kosztuje do Twojego silnika 160zł. Jeśli natomiast chodzi o napinacz paska wielorowkowego to ceny są różne, od 175zł za zamiennik przez 380zł za Febi i 400zł za Ruville (INA). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #429 Napisano 9 Listopada 2009 400zł za Ruville (INA). No widzisz i o tym pisałem wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #430 Napisano 9 Listopada 2009 Łysy no to wszystko się zgadza, tylko, że ten napinacz nie jest konieczny przy wymianie rozrządu i zapewne płacąc nieco ponad 500zł ten kolega nie zmieniał napinacza. Tak jak pisałem wcześniej, coraz więcej ludzi przy wymianie rozrządu zmienia tez te napinacze i jest wielce prawdopodobne, że robiąc tak robisz bardzo dobrze Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #431 Napisano 9 Listopada 2009 kolega nie zmieniał napinacza. OJ Piter Piter a przeczytaj jego post Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #432 Napisano 9 Listopada 2009 Każdy na swój sposób i jakoś różnie interpretuje pojęcie napinaczy i naprawdę nie chcę kolegi tłumaczyć, ale zapewne chodziło o napinacz paska rozrządu, ale teraz widzę, że mogłeś to tak zrozumieć , bo rzeczywiście z tym napinaczem nie byłoby szansy nawet poza ASO na najtańszych zamiennikach zmienić rozrządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #433 Napisano 9 Listopada 2009 No ale zauważcie że kolega widmo 1 ma paska z 2003r. i nie ma napinacza hydraulicznego tylko mechaniczny który jest to jest tańszy. Ja do swojego za kompletny rozrząd zapłaciłem 580zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widmo_1 Zgłoś #434 Napisano 9 Listopada 2009 powiem tak, nie jestem orłem w tej dziedzinie. poszedłem do sklepu i powiedziałem że chce kompletnie wymienić rorząd. powiedział mi za oryginał 560zł. pojechałem do mechanika a on powiedział że po wszytko pojedzie sam do sklepu. na performie mam: -pompa wody 127zł -pasek rozrządu 179zł -napinacz paska rozrządu169zł -koło prowadzące paska85zł. po podsumowaniu wychodzi równe 560zł wstawić skan performy??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #435 Napisano 9 Listopada 2009 wstawić skan performy??? Nie spoko nie trzeba. Tylko chodzi o to że napisałeś napinacze czyli liczba mnoga. Dla mnie było oczywiste że skoro liczba mnoga to musiałeś kupić także napinacz wielorowkowy a jego koszt jak wspomnieliśmy wynosi za dobra firmę 400zł. Więc logiczne ze w 560 zł byś się nie zamknął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widmo_1 Zgłoś #436 Napisano 10 Listopada 2009 napinacz paska pk- 49zł o to chodzi?? bo nie tylko rozrząd robiłem. mechanik powiedział że pare części dodatkowo wymienił, to jakieś paski klinowe, symeringii... tylko to chyba nie jest w podstawowej wymianie rozrząu, dlatego o tym nie pisze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #437 Napisano 10 Listopada 2009 Nie widmo, Łysemu chodziło o napinacz paska wieloklinowego który najtańszy kosztuje ok 180zł a znanej firmy ok 400zł, dlatego jak napisałeś, że zmieniałeś napinacze to był zdziwiony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin05 Zgłoś #438 Napisano 11 Listopada 2009 witam wymiana paska rozrzadu to moga byc niedurze koszty w silniku 1,9tdi 130 ps (AVF) jezeli nie wystepoje napinacz hydrauliczny po zmianie w marcu 2002r.TO jest istotna rzecz w silniku.Przed marcem dodatkowo wystepowal i dlatego cena wymiany rozrzadu byla wysoka.U mnie w pasku wystapil napinacz hydrauliczny ale koszty wymiany ne byly takie durze.Podaje ceny: rolka mala 70zl napinacz 127zl napinacz hydrauliczny 175zl pompa wody 106zl wszystko na ruvilu pasek Dayko 95zl +robocizna 200zl Ja mysle ze to sa bardzo dobre ceny pozdro... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Michalczi Zgłoś #439 Napisano 12 Listopada 2009 Ja 2 tygodnie temu robilem zakupy w intercars i za Pasek Conti, pompe wody,rolke prowadzaca, rolke napinajaca, napinacz do mojego 1,9tdi AWX zaplacilem 700 pln, oczywiscie mam spore znizki na graty praktycznie jak warsztat... za robocizne nie zaplacilem nic bo robilem sam... smiga elegancko, wszystko tip top i zmienialem calosc bez blokad:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_82 Zgłoś #440 Napisano 2 Grudnia 2009 Witam Powiedzcie co sądzicie o tej aukcji?? http://www.allegro.pl/item829165895_fabrycznie_nowy_napinacz_paska_audi_vw_skoda.html Mam ostatnio sporo wydatków związanych z autem i nie chcę kupować wszystkiego z górnej półki. Napinacz jest dosyć tani jak na "oryginał " , w ogóle sprzedawca ma podejrzanie tanie części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach