Weso Zgłoś #941 Napisano 26 Lutego 2014 co myślicie o rozrządzie marki febi bilstein? cały zestaw + pompa + ew. napinacz hydrauliczny? w rolkach Febiego czesto siedza firmowe rzeczy, jak np INA, ale czasmi potrafi sie zdarzyć no name, dlatego dobrze zajrzeć do pudełka przed zakupem, sprzedaje niektóre referencje Febi i potafiło być tak że dany numerek raz mi przyjechał INA w srodku, a za drugim razem żadnych oznaczeń Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlkwow Zgłoś #942 Napisano 11 Marca 2014 (edytowane) Panowie, rozwiejcie moje watpliwosci. Bylem u mechanika i stwierdzil ze powoli moge zaczynac myslec o rozrzadzie, zawolal mi ok 1100zl za robocizne i czesci ( nie wiem jakie ). Wspomnial cos o pompie wody i o ustawianiu pompy paliwa to akurat robilem sam takze 100zl mi odpadnie. Dzwonilem pozniej do Daneckiego i policzyl 600zl bo podobno nie trzeba wymieniac pompy wody w AFNie bo nie jest napedzana paskiem rozrzadu. I tu pojawia sie pytanie. Jak to jest z ta pompa? Robic ja odrazu ? Czy mozna to odciagnac w czasie ? Czy potem np zeby ja wymienic trzeba sciagac to co przy rozrzadzie i suma sumarom wyjdzie na to samo jak 2x robote sobie policze? Edytowane 11 Marca 2014 przez zlkwow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #943 Napisano 11 Marca 2014 zlkwow tak jak piszesz, w AFN-ie nie ma potrzeby wymiany pompy wody, bo nie kręci się ona na pasku rozrządu. Aczkolwiek na pewno trzeba sprawdzić jej stan przy wymianie, żeby się nie okazało, że zacznie się psuć zaraz po wymianie i znowu będzie trzeba zdejmować cały przód. Podsumowując, spokojnie możesz przeciągnąć w czasie wymianę pompy wody, jeśli wiesz, że np. przy ostatniej wymianie była zmieniana. Co do cen rozrządu, to obu mechaników odrobinę ponosi. Poza tym po co chce przy wymianie rozrządu ustawiać pompę paliwa, tego już nie kumam. Wycenę rozrządu masz na PW. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #944 Napisano 11 Marca 2014 Poza tym po co chce przy wymianie rozrządu ustawiać pompę paliwa, tego już nie kumam. Po to sie ja ustawia po wymianie rozrzadu aby auo chodzilo jak wczesniej(po wymianie rozrzadu trzeba ruszyc pompa bo kat wtrysku sie rozlazi) a nie jak papraki kropek z farby na stawiaja ustawia na zabki i mysla ze jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlkwow Zgłoś #945 Napisano 11 Marca 2014 Problem tkwi w tym ze nie wiem kiedy rozrząd był robiony a pompa tym bardziej na 'oko' można by go w niedalekiej przyszłości wymienić tym bardziej ze autem przynajmniej rok będę jeszcze jeździł. Teraz krucho z kasą stoję ale jak mam zapłacić 300zl za rozrząd i później 300 za pompę skoro i tu i tu cały przód trzeba demontowac to musze to za jednym razem załatwić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #946 Napisano 11 Marca 2014 zdejmij oslone i zobacz jak wyglada sam pasek jesli swieci sie jak psa jaja i jest prawie siwy to do wymiany,jesli jest czarny i sa widoczne jakies napisy to jeszcze bedzie latal.To taki moj najprostrzy sposob,oczywiscie nie mozna sie tym kierowac na lata tylko w celu weryfikacji ogolnej kondycji rozrzadu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #947 Napisano 11 Marca 2014 Po to sie ja ustawia po wymianie rozrzadu aby auo chodzilo jak wczesniej(po wymianie rozrzadu trzeba ruszyc pompa bo kat wtrysku sie rozlazi) a nie jak papraki kropek z farby na stawiaja ustawia na zabki i mysla ze jest ok. Rzeczywiście ma to sens Problem tkwi w tym ze nie wiem kiedy rozrząd był robiony a pompa tym bardziej na 'oko' można by go w niedalekiej przyszłości wymienić tym bardziej ze autem przynajmniej rok będę jeszcze jeździł. Najbezpieczniej jest rzeczywiście zmienić wszystko, ale z drugiej strony jak pompa nie cieknie i jest w dobrym stanie to zawsze można zaryzykować. Choć pompa to tutaj niewiele ponad 100zł więcej do wszystkiego a to jednak cena świętego spokoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlkwow Zgłoś #948 Napisano 12 Marca 2014 Czyli pasek jest jeszcze ok. Stan rolek można ocenić? Powiedział ze zaczyna się zbierać delikatny rdzawy nalot i to też świadczy o tym ze będzie się kwalifikowal do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sprat Zgłoś #949 Napisano 12 Marca 2014 Witam, oddałem swoje auto na wymianę rozrządu (Passat 1.9 TDI ASV) + wymianę oleju Koszt: ok. 3000 zł: - rozrząd i wszystkie klamoty w tym pompa wody - 1400 zł (oryginały) - paski alternatora i coś tam jeszcze - olej (Motul 5W30) + filtry - robocizna za rozrząd ok 400 zł Zastanawiam sie, czy ktos mnie troche nie orżnął... Jak sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #950 Napisano 12 Marca 2014 Witam, oddałem swoje auto na wymianę rozrządu (Passat 1.9 TDI ASV) + wymianę oleju Koszt: ok. 3000 zł: - rozrząd i wszystkie klamoty w tym pompa wody - 1400 zł (oryginały) - paski alternatora i coś tam jeszcze - olej (Motul 5W30) + filtry - robocizna za rozrząd ok 400 zł Zastanawiam sie, czy ktos mnie troche nie orżnął... Jak sądzicie? Według mnie to bardzo drogo. Ale ja mam pytanie czy wymianie rozrządu można zostawić napinacz od paska alternatora ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #951 Napisano 12 Marca 2014 Zastanawiam sie, czy ktos mnie troche nie orżnął... orzneli cie na tysiac zlotych kolego za 1400 to wszystko co wypisales dostanie razem,czyli zostaje 600zl na robote,a tysiak gratis heeh. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #952 Napisano 12 Marca 2014 Czyli pasek jest jeszcze ok. Stan rolek można ocenić? Powiedział ze zaczyna się zbierać delikatny rdzawy nalot i to też świadczy o tym ze będzie się kwalifikowal do wymiany. Niestety niektórzy mają dziwne praktyki wymiany samego paska, więc czasami to, że pasek jest w dobrym stanie jeszcze o niczym nie świadczy, bo rolki mogą już wchodzić w stan agonalny oddałem swoje auto na wymianę rozrządu (Passat 1.9 TDI ASV) + wymianę oleju Koszt: ok. 3000 zł: - rozrząd i wszystkie klamoty w tym pompa wody - 1400 zł (oryginały) - paski alternatora i coś tam jeszcze - olej (Motul 5W30) + filtry - robocizna za rozrząd ok 400 zł Zastanawiam sie, czy ktos mnie troche nie orżnął... Jak sądzicie? Bo kto bogatemu zabroni? Jak na serwis ASO, to pewnie zapłaciłeś normalnie, ale w normalnym warsztacie, tam gdzie jest mechanik, który zna się na samochodach zapłaciłbyś mniej więcej połowę moim skromnym zdaniem sprzedawcy części. Ale ja mam pytanie czy wymianie rozrządu można zostawić napinacz od paska alternatora ? Jeśli jest w dobrym stanie to można, jednak coraz więcej ludzi przy wymianie rozrządu wymienia napinacz, bo jak się zepsuje później to znowu trzeba zdejmować przód, żeby go wymienić i płacić przez to kolejne pieniądze za robociznę. orzneli cie na tysiac zlotych kolego za 1400 to wszystko co wypisales dostanie razem,czyli zostaje 600zl na robote,a tysiak gratis heeh. Jak nic, ale skoro to było ASO, to powiedzmy, ze rządzą się własnymi prawami i przed wszystkim cenami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FIGHTER7 Zgłoś #953 Napisano 15 Marca 2014 Wymiana rozrządu w B6, 2009r TDI CR za 1700 zł na gotowo to dobra cena? (oczywiście nie w ASO) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izia Zgłoś #954 Napisano 17 Marca 2014 za 1700 zł na gotowo to dobra cena?Moim skromnym zdaniem to jest za dużo... Na PW masz ceny samego osprzętu, wychodzi że przy dobrych wiatrach mechanik bierze 9 stów za wymianę... Chora cena albo części ze złota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_WW Zgłoś #955 Napisano 25 Marca 2014 Byłem dziś w ASO w szczecinie i zapytałem o komplet rozrządu do mojego B5 FL AVB powiedział mi 630 zł z pompa wody.:hmm czy to nie za tanio ??? na allegro jest drożej o 100 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #956 Napisano 26 Marca 2014 ASO już od jakiegoś czasu konkuruje z alledrogo, sam widzisz ze opłaca się jechać do ASO niż szukać na aledrogo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #957 Napisano 27 Marca 2014 Byłem dziś w ASO w szczecinie i zapytałem o komplet rozrządu do mojego B5 FL AVB powiedział mi 630 zł z pompa wody. czy to nie za tanio ??? na allegro jest drożej o 100 zł masz rorzą?d z tlumikiem czy bez?? może być z tłumikiem drgan a podają zawsze cene bez niego, w Szczeicnie jestem wstanie załatwić robote za 200 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_WW Zgłoś #958 Napisano 29 Marca 2014 Bez tlumika drgań - model 2003 - Ceny oryginalnego rozrządu Aso szczecin ul. Madalinskiego 720 zł - pasek Dayko, 2 rolki - skf i litensa + pompa wody. Wszystko robione Francja, Niemcy, Japonia. Dla hardcorowców usługa wymiany 600 zł - 2lata gwarancji. Na allegro taki sam rozrzad ze znakami Vagowskimi 760 zł wiec czasami warto zajrzeć do aso i zapytać o cenę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koli Zgłoś #959 Napisano 31 Marca 2014 kompletny rozrzad SKF mozna kupic za 450 zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unreal Zgłoś #960 Napisano 2 Kwietnia 2014 Witam niedługo czeka mnie wymiana kompletnego rozrządu w passacie 1.9 tdi AVB 2003, co sądzicie o takim zestawie z alledrogo http://allegro.pl/rozrzad-kpl-vw-passat-b5-1-9tdi-101km-avb-2003-i4041432059.html. Cena jest chyba optymalna ale nie wiem jak z jakością takich części, co innego ewentualnie polecacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach