sebastian7905 Zgłoś #261 Napisano 3 Marca 2016 Zacznijmy od tego ,że w serwisie ,naprawę zaczyna się od wpisu usterki w komputer ,potem on im podpowie ( w/g wgranego wcześniej schematu) co mają zrobić i tak w kółko ,tam nie bardzo można samemu myśleć ,a więc i mechanicy słabi ,bo w dużej mierze są ograniczani. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #262 Napisano 4 Marca 2016 a w każdego ich serwisanta.. czy elektryka pakują mnóstwo kasy na szkolenia.... mimo to znam tylko może dwóch naprawde dobrych fachowców... jeden z serwisu Skoda Jelenia Góra drugi z Wrocka z Motorpolu, ale oni długie lata pracują już... ponad 10 każdy... i takim oddam auto w ASO... a właśnie zamierzam wymienić sprzęgła w DSG. mimo że płynnie chodzi... wkurza mnie strasznie ta skrzynia.... bo przy redukcji takie metaliczne zrzuty biegów nie potrafiłem wyeliminować mimo regeneracji mechatroniki i wymiany dwumasy... wszystko już wykluczyłem.. i zostały sprzęgła... a wymiana chyba nie zaszkodzi nawet jak to nie pomoże.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #263 Napisano 4 Marca 2016 a jaki masz przebieg ,bo u mnie na razie wszystko OK ,ale przebieg już prawie 180 tyś ,więc może niedługo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #264 Napisano 4 Marca 2016 220... Ale od 190 to mam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_w Zgłoś #265 Napisano 7 Marca 2016 Postanowiłem też w swoim samochodzie wymienić ten regulator temperatury, o którym piszecie i ... no cóż, wygląda na to że temperatura osiąga swoje 90 st już po około 10km. Początkowo, kiedy to sprawdzałem na zewnątrz było +13 więc myślałem, że po prostu temp się podniosła i tyle bo jest powyżej +10. Po dwóch dniach było już tylko +2, a przy takiej temp na zewnątrz były problemy z dogrzewaniem, a tu już po około 8km temp. płynu osiągnęła 90st i tak już się trzymało. Fajnie, że taki temat się pojawił. Swoja drogą, zastanawia mnie (nie)wiedza "fachowców" w ASO ... pozdrawiam wszystkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #266 Napisano 7 Marca 2016 Bo to buraki. I chcieli mi dać na pismie ze tak ma byc !!! Omijajcie Switon Lubin szerokim łukiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mel_1985 Zgłoś #267 Napisano 19 Marca 2016 Witam, nie chce zakladac nowego tematu, a tez nie widze tematu takiego z czym mam problem. Temat troche podobny do tego tutaj. Mam B7 2.0 TDi 170 KM, silnik nagrzewa mi sie szybko i trzyma caly czas temperature 90 st. zawsze. Wczoraj wracalem do domu 6 km temp. silnika 90 pod domem, po okolo 15 min musze znowu gdzies jechac 7 km przez miasto, 30 min auto stoi wracam 7 km i po chwili znowu jade 7 km caly czas miastem chwile na swiatlach stoje itd jak to w miescie. Temperatura na zewnatrz 13 stopni, a temp silnika 90 st. Po dojechaniu na miejsce gasze silnik i slysze jak dziala wentylator od chlodnicy (nie od klimy bo byla wylaczona), stalem przy aucie jakies 5 minut i czekalem az sie wylaczy ale sie nie wylaczyl. Odpalilem silnik i go zgasilem i wentylator sie wylaczyl. I tu moje pytanie czy to normalne zeby wentylator sie wlaczyl, jak temp. silnika 90 st. ??? Mam tak juz 2 raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #268 Napisano 19 Marca 2016 a słyszałes o czymś takim jak dpf i że gdy jest wypalanie filtra to wentylatory się włączają a gdy zgasisz auto kręca sie nadal... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mel_1985 Zgłoś #269 Napisano 19 Marca 2016 A czy wtedy nie swieci sie kontrolka filtra na wyswietlaczy ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #270 Napisano 19 Marca 2016 nie swieci, kontrolka sie zapala tylko wtedy gdy jest awaria filtra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #271 Napisano 19 Marca 2016 i najlepiej nie przerywać tej (jak to nazwać) sesji wypalania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mel_1985 Zgłoś #272 Napisano 19 Marca 2016 OK dzieki za odpowiedz, czyli co jak zgasze auto to niech wentylatory chodza i nie zapalac auta ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #273 Napisano 19 Marca 2016 No napisali Ci ze nie dotykaj ! Sam sie wentylator wylaczy. Ale moze tak chlodzic 20 min nawet. A tak w ogole To nie przerywaj tego ! Gdy na dworze cieplo a zauwazysz obroty ok 1000, to wtedy dopala i jak wylaczysz silnik wentylator bedzie chodzil. Nie wylaczaj i bujnij sie na 10 min gdzies. Niech dopali i bedzie gitara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t_walchak Zgłoś #274 Napisano 26 Lipca 2016 Planuję wymienić termostat 1k0121113a jak opisał kolega Mlody_tm. Czy jest jakaś procedura odpowietrzenia układu chłodzenia po wymianie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #275 Napisano 26 Lipca 2016 czy dobrze rozumiem, że temat dotyczy tylko samochodów ze skrzynią DSG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #276 Napisano 27 Lipca 2016 O żadnych procedurach nie wiem a co do drugiego pytania... ktos podobno zamontowal to w manualu i pomogło z niedogrzaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
perzu126 Zgłoś #277 Napisano 27 Lipca 2016 U mnie w 1,6 TDI też zauważyłem kilka razy,że po zgaszeniu auta nawet zimą chodzą wentylatory. Domyslilem się, że to pewnie przez DPF. Poza tym bez DSG temperatura płynu zawsze dobija do 90. Są sytuacje zimą w mrozy, że mając grzanie na full przy mało obciążonym silniku temperatura potrafi delikatnie spaść. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_w Zgłoś #278 Napisano 9 Sierpnia 2016 Planuję wymienić termostat 1k0121113a jak opisał kolega Mlody_tm. Czy jest jakaś procedura odpowietrzenia układu chłodzenia po wymianie ? W moim pasku sam wymieniałem ten termostat i nie odpowietrzałem układu. Nie miałem tez żadnych problemów z powodu nieodpowietrzenia. Pół godziny roboty i problemy z niedogrzewaniem znikają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #279 Napisano 9 Sierpnia 2016 A nie klekocze Ci rano ? jaki masz przebieg w swoim b7 Michale ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #280 Napisano 10 Sierpnia 2016 A czemu pytasz o klekotanie ? jak diesel to musi trochę klekotać ,a jak większy przebieg to już na pewno ,mój też trochę klekocze i myślę ,że tak już ma ,no niestety przebiegi w granicach 700000 km bezusterkowo to już przeszłość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach