kriss555 Zgłoś #641 Napisano 4 Lutego 2015 No nie, az tak dobrze nie jest. Ale uwazam ze za te pieniadze passat jest niezlym samochodem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojcian Zgłoś #642 Napisano 4 Lutego 2015 Ta panorama w sedanie to fajnie wygląda na zewnątrz (niby taka duża) , natomiast od środka to zwykły szyberdach .Ja z tego zrezygnowałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sidd Zgłoś #643 Napisano 4 Lutego 2015 Ja zamówiłem dzisiaj passata varianta HL 1.8Tsi 6 biegów manual, srebrny tungsten. Z dodatków wziąłem pełną skórę pakiet siedzenia, pakiet business z discover Pro, active info display, area view, pakiet easy open + alarm, oświetlenie ambient i przyciemniane szyby oraz gwarancje na 5 latSkórę wziąłem brązowa zobaczymy jak to będzie wyglądać Na razie jestem tak samo podekscytowany jak i przerażony nowym autem i ratami leasingowymi;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #644 Napisano 4 Lutego 2015 Ja zamówiłem dzisiaj passata varianta HL 1.8Tsi 6 biegów manual, srebrny tungsten. Z dodatków wziąłem pełną skórę pakiet siedzenia, pakiet business z discover Pro, active info display, area view, pakiet easy open + alarm, oświetlenie ambient i przyciemniane szyby oraz gwarancje na 5 latSkórę wziąłem brązowa zobaczymy jak to będzie wyglądać Na razie jestem tak samo podekscytowany jak i przerażony nowym autem i ratami leasingowymi;) Na kiedy ci dealer wpisał odbiór? Podasz cenę katalogową/po rabacie? - - - - - aktualizacja - - - - - Ta panorama w sedanie to fajnie wygląda na zewnątrz (niby taka duża) , natomiast od środka to zwykły szyberdach .Ja z tego zrezygnowałem. Chodzi ci o to że "dziura" po odsunięciu szyby nie jest od drzwi do drzwi tylko jakiś mały prostokąt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sidd Zgłoś #645 Napisano 4 Lutego 2015 Oficjalnie nie jest jeszcze w zamówieniu, będzie dopiero po wpłaceniu zaliczki (mam czas do piątku) ale orientacyjnie zostałem uprzedzony o drugiej połowie czerwca. Rabat wyzylowany do granic możliwości chyba... niewiele ponad 9% wyszło. Zakup w leasingu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #646 Napisano 4 Lutego 2015 A ile taki konfig kosztuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojcian Zgłoś #647 Napisano 5 Lutego 2015 Na kiedy ci dealer wpisał odbiór?Podasz cenę katalogową/po rabacie? - - - - - aktualizacja - - - - - Chodzi ci o to że "dziura" po odsunięciu szyby nie jest od drzwi do drzwi tylko jakiś mały prostokąt? Dokładnie jest tak jak piszesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #648 Napisano 5 Lutego 2015 Dokładnie jest tak jak piszesz To faktycznie zupełnie bez sensu.Po co się silili w takim razie na taka szybę z zewnątrz? Wg mnie w sedanach lepszy byłby zwykły, klasyczny szyber dach. Taki bym zamówił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passacik b8 Zgłoś #649 Napisano 5 Lutego 2015 Wie może ktoś jakie jest ET w B8 i otwór centralny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #650 Napisano 5 Lutego 2015 Oficjalnie nie jest jeszcze w zamówieniu, będzie dopiero po wpłaceniu zaliczki (mam czas do piątku) ale orientacyjnie zostałem uprzedzony o drugiej połowie czerwca. Rabat wyzylowany do granic możliwości chyba... niewiele ponad 9% wyszło. Zakup w leasingu policzyłem u mnie wyszło 9,75 (z 136000 na 122700) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passacik b8 Zgłoś #651 Napisano 5 Lutego 2015 policzyłem u mnie wyszło 9,75 (z 136000 na 122700) u mnie wyszlo 9 tysi z 128 na 119 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #652 Napisano 5 Lutego 2015 Ja przyznam szczerze, że jestem zbulwersowany ograniczeniem opcji w przypadku zamawiania Passata w naszym kraju. Np. żałosny jest ACC do 160 km/h - akurat na niemieckich autostradach moją*ulubioną prędkością*jest 170-180 km/h. Wówczas już*nie mogę go używać. Jest to też*niebezpieczne, bo człowiek przyzwyczaja się, że to działa, a tu nagle ciut szybciej się*jedzie i już w tyłek komuś się wjeżdza. Poza tym też zależało mi na fajnym wyciszeniu, a tu opcje szyb akustycznych niedostępna. Chciałbym mieć napęd 4x4, ale w Polsce to tylko z silnikiem 240 KM, którego nie potrzebuję. W Niemczech jest np. opcja 190 KM z 4x4, o 3 tys. EUR tańsza. Nie wspomnę już, że szumnie zapowiadano wyświetlacz head-up - nic takiego nie ma. Ogólnie niesmak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #653 Napisano 5 Lutego 2015 Czy orientuje się ktoś czym różni się instalacja telefoniczna "Premium" od "Comfort"? Oczywiście nie myślę tu o cenie ; )) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #654 Napisano 5 Lutego 2015 Ja przyznam szczerze, że jestem zbulwersowany ograniczeniem opcji w przypadku zamawiania Passata w naszym kraju. Np. żałosny jest ACC do 160 km/h - akurat na niemieckich autostradach moją*ulubioną prędkością*jest 170-180 km/h. Wówczas już*nie mogę go używać. Jest to też*niebezpieczne, bo człowiek przyzwyczaja się, że to działa, a tu nagle ciut szybciej się*jedzie i już w tyłek komuś się wjeżdza. Poza tym też zależało mi na fajnym wyciszeniu, a tu opcje szyb akustycznych niedostępna. Chciałbym mieć napęd 4x4, ale w Polsce to tylko z silnikiem 240 KM, którego nie potrzebuję. W Niemczech jest np. opcja 190 KM z 4x4, o 3 tys. EUR tańsza. Nie wspomnę już, że szumnie zapowiadano wyświetlacz head-up - nic takiego nie ma. Ogólnie niesmak... to zamów u helmuta i nie jęcz 3 T euro + ich rabacik bedziesz miał na akcyzę czy tu prawie każdy musi jęczeć a tego nie ma a sraki kolor, a drogo, głośny dużo pali, mułowaty ciasny ja pier...e czy typowy polak to jęczy **** i narzekacz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #655 Napisano 5 Lutego 2015 Spokojniej kolego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #656 Napisano 5 Lutego 2015 a ciśnienie mi podnoszą, przecież rynek jest bogaty w oferty i różnorodny, wybieram to co mi pasuje a jak B8 "nie leży" to po co się męczyc i innych odstraszać jednemu pasujenp. manual innemu DSG. a stwierdzenia cyt. "że jestem zbulwersowany ograniczeniem opcji" po prostu są żenujące. tyle w tym temacie. założe chyba nowy temat SAMOUWIELBIENIE tam w przeciwieństwie to tego tematu bedzie się pisać tylko plusy B8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krugoo Zgłoś #657 Napisano 5 Lutego 2015 Przejechałem się ponad 150 km po autostradzie HL 150km z DSG. ACC działa świetnie ale niestety to ograniczenie do 160km/h jest mocno wkurzające. I nie ma możliwości zmiany w ustawieniach na zwykły tempomat bez limitu prędkości. Jeszcze jednym potencjalnym minusem ACC jest dość mocne hamowanie przed poprzedzającym pojazdem. Myślę, że klocki i tarcze przy częstym używaniu tego wynalazku będą do wymiany częściej. Na niemieckim forum wyczytałem, że ACC do 160 ma "mniejszy" radar i łapie później niż to do 210km/h. Dlatego jest ograniczenie do 160, bo radar za późno by wyłapywał samochód przed nami przy wyższych prędkościach co skutkowałoby niewyhamowaniem. Całokształt auta bardzo poprawny. Co mi przeszkadzało to zbyt mała regulacja kierownicy w dół. Ja lubię mieć kierownicę prawie "na jajkach" a fotel opuszczony "do asfaltu". W Passacie się tak siedzieć nie da. Tylko nie piszcie teraz o prawidłowej pozycji za kierownicą pls. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #658 Napisano 5 Lutego 2015 policzyłem u mnie wyszło 9,75 (z 136000 na 122700) A masz pakiet Bussiness? Bo ja mam i rabat liczyli mi od ceny całkowitej - 2990 za ten pakiet. Więc niby dostałem 10,5 % ale jakby liczyć całość to jest chyba mniej 174990, po rabacie 157205 Od razu uprzedzę pytania - negocjowane w poniedziałek po premierze, kilka dni przed tym jak VW obniżył rabaty flotowe. I tak, to jest sedan 1,8 TSI, manual. Przybajerzony :-) Stąd ta cena. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sidd Zgłoś #659 Napisano 5 Lutego 2015 policzyłem u mnie wyszło 9,75 (z 136000 na 122700) To dali Ci więcej. Ja dostałem 9,33%. Ze 155390 na 140900 Przejechałem się ponad 150 km po autostradzie HL 150km z DSG. ACC działa świetnie ale niestety to ograniczenie do 160km/h jest mocno wkurzające. I nie ma możliwości zmiany w ustawieniach na zwykły tempomat bez limitu prędkości. Jeszcze jednym potencjalnym minusem ACC jest dość mocne hamowanie przed poprzedzającym pojazdem. Myślę, że klocki i tarcze przy częstym używaniu tego wynalazku będą do wymiany częściej. Na niemieckim forum wyczytałem, że ACC do 160 ma "mniejszy" radar i łapie później niż to do 210km/h. Dlatego jest ograniczenie do 160, bo radar za późno by wyłapywał samochód przed nami przy wyższych prędkościach co skutkowałoby niewyhamowaniem. Mi chyba to nie będzie przeszkadzać. Mam u siebie teraz zwykły tempomat i nie przypominam sobie bym kiedykolwiek go ustawiał na prędkości powyżej 160. Po prostu powyżej pewnej prędkości i tak się trzeba pilnować.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #660 Napisano 5 Lutego 2015 http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/15/21029f9bc03d6675fc6f968b0f6af6b7.jpg ladny kebab http://www.passatturkiye.com/yeni-arac-alacaklar/8998-2015-passat-yeni-kasa-314.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach