Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

No nie, az tak dobrze nie jest. Ale uwazam ze za te pieniadze passat jest niezlym samochodem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta panorama w sedanie to fajnie wygląda na zewnątrz (niby taka duża) , natomiast od środka to zwykły szyberdach .Ja z tego zrezygnowałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zamówiłem dzisiaj passata varianta HL 1.8Tsi 6 biegów manual, srebrny tungsten. Z dodatków wziąłem pełną skórę pakiet siedzenia, pakiet business z discover Pro, active info display, area view, pakiet easy open + alarm, oświetlenie ambient i przyciemniane szyby oraz gwarancje na 5 latSkórę wziąłem brązowa zobaczymy jak to będzie wyglądać:) Na razie jestem tak samo podekscytowany jak i przerażony nowym autem i ratami leasingowymi;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja zamówiłem dzisiaj passata varianta HL 1.8Tsi 6 biegów manual, srebrny tungsten. Z dodatków wziąłem pełną skórę pakiet siedzenia, pakiet business z discover Pro, active info display, area view, pakiet easy open + alarm, oświetlenie ambient i przyciemniane szyby oraz gwarancje na 5 latSkórę wziąłem brązowa zobaczymy jak to będzie wyglądać:) Na razie jestem tak samo podekscytowany jak i przerażony nowym autem i ratami leasingowymi;)

 

Na kiedy ci dealer wpisał odbiór?

Podasz cenę katalogową/po rabacie?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ta panorama w sedanie to fajnie wygląda na zewnątrz (niby taka duża) , natomiast od środka to zwykły szyberdach .Ja z tego zrezygnowałem.

 

Chodzi ci o to że "dziura" po odsunięciu szyby nie jest od drzwi do drzwi tylko jakiś mały prostokąt?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oficjalnie nie jest jeszcze w zamówieniu, będzie dopiero po wpłaceniu zaliczki (mam czas do piątku) ale orientacyjnie zostałem uprzedzony o drugiej połowie czerwca.

Rabat wyzylowany do granic możliwości chyba... niewiele ponad 9% wyszło. Zakup w leasingu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ile taki konfig kosztuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na kiedy ci dealer wpisał odbiór?

Podasz cenę katalogową/po rabacie?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

 

 

Chodzi ci o to że "dziura" po odsunięciu szyby nie jest od drzwi do drzwi tylko jakiś mały prostokąt?

Dokładnie jest tak jak piszesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie jest tak jak piszesz

 

To faktycznie zupełnie bez sensu.Po co się silili w takim razie na taka szybę z zewnątrz? Wg mnie w sedanach lepszy byłby zwykły, klasyczny szyber dach. Taki bym zamówił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie może ktoś jakie jest ET w B8 i otwór centralny ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oficjalnie nie jest jeszcze w zamówieniu, będzie dopiero po wpłaceniu zaliczki (mam czas do piątku) ale orientacyjnie zostałem uprzedzony o drugiej połowie czerwca.

Rabat wyzylowany do granic możliwości chyba... niewiele ponad 9% wyszło. Zakup w leasingu

policzyłem u mnie wyszło 9,75 (z 136000 na 122700)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
policzyłem u mnie wyszło 9,75 (z 136000 na 122700)

 

u mnie wyszlo 9 tysi z 128 na 119

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przyznam szczerze, że jestem zbulwersowany ograniczeniem opcji w przypadku zamawiania Passata w naszym kraju. Np. żałosny jest ACC do 160 km/h - akurat na niemieckich autostradach moją*ulubioną prędkością*jest 170-180 km/h. Wówczas już*nie mogę go używać. Jest to też*niebezpieczne, bo człowiek przyzwyczaja się, że to działa, a tu nagle ciut szybciej się*jedzie i już w tyłek komuś się wjeżdza.

 

Poza tym też zależało mi na fajnym wyciszeniu, a tu opcje szyb akustycznych niedostępna. Chciałbym mieć napęd 4x4, ale w Polsce to tylko z silnikiem 240 KM, którego nie potrzebuję. W Niemczech jest np. opcja 190 KM z 4x4, o 3 tys. EUR tańsza.

 

Nie wspomnę już, że szumnie zapowiadano wyświetlacz head-up - nic takiego nie ma. Ogólnie niesmak...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy orientuje się ktoś czym różni się instalacja telefoniczna "Premium" od "Comfort"? Oczywiście nie myślę tu o cenie ; ))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja przyznam szczerze, że jestem zbulwersowany ograniczeniem opcji w przypadku zamawiania Passata w naszym kraju. Np. żałosny jest ACC do 160 km/h - akurat na niemieckich autostradach moją*ulubioną prędkością*jest 170-180 km/h. Wówczas już*nie mogę go używać. Jest to też*niebezpieczne, bo człowiek przyzwyczaja się, że to działa, a tu nagle ciut szybciej się*jedzie i już w tyłek komuś się wjeżdza.

 

 

Poza tym też zależało mi na fajnym wyciszeniu, a tu opcje szyb akustycznych niedostępna. Chciałbym mieć napęd 4x4, ale w Polsce to tylko z silnikiem 240 KM, którego nie potrzebuję. W Niemczech jest np. opcja 190 KM z 4x4, o 3 tys. EUR tańsza.

 

 

Nie wspomnę już, że szumnie zapowiadano wyświetlacz head-up - nic takiego nie ma. Ogólnie niesmak...

 

 

 

to zamów u helmuta i nie jęcz 3 T euro + ich rabacik bedziesz miał na akcyzę

 

czy tu prawie każdy musi jęczeć a tego nie ma a sraki kolor, a drogo, głośny dużo pali, mułowaty ciasny ja pier...e czy typowy polak to jęczy **** i narzekacz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojniej kolego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ciśnienie mi podnoszą, przecież rynek jest bogaty w oferty i różnorodny, wybieram to co mi pasuje a jak B8 "nie leży" to po co się męczyc i innych odstraszać jednemu pasujenp. manual innemu DSG. a stwierdzenia cyt. "że jestem zbulwersowany ograniczeniem opcji" po prostu są żenujące. tyle w tym temacie. założe chyba nowy temat SAMOUWIELBIENIE tam w przeciwieństwie to tego tematu bedzie się pisać tylko plusy B8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem się ponad 150 km po autostradzie HL 150km z DSG. ACC działa świetnie ale niestety to ograniczenie do 160km/h jest mocno wkurzające. I nie ma możliwości zmiany w ustawieniach na zwykły tempomat bez limitu prędkości. Jeszcze jednym potencjalnym minusem ACC jest dość mocne hamowanie przed poprzedzającym pojazdem. Myślę, że klocki i tarcze przy częstym używaniu tego wynalazku będą do wymiany częściej.

Na niemieckim forum wyczytałem, że ACC do 160 ma "mniejszy" radar i łapie później niż to do 210km/h. Dlatego jest ograniczenie do 160, bo radar za późno by wyłapywał samochód przed nami przy wyższych prędkościach co skutkowałoby niewyhamowaniem.

Całokształt auta bardzo poprawny. Co mi przeszkadzało to zbyt mała regulacja kierownicy w dół. Ja lubię mieć kierownicę prawie "na jajkach" a fotel opuszczony "do asfaltu". W Passacie się tak siedzieć nie da. Tylko nie piszcie teraz o prawidłowej pozycji za kierownicą pls.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
policzyłem u mnie wyszło 9,75 (z 136000 na 122700)

 

A masz pakiet Bussiness? Bo ja mam i rabat liczyli mi od ceny całkowitej - 2990 za ten pakiet. Więc niby dostałem 10,5 % ale jakby liczyć całość to jest chyba mniej

 

174990, po rabacie 157205

 

Od razu uprzedzę pytania - negocjowane w poniedziałek po premierze, kilka dni przed tym jak VW obniżył rabaty flotowe.

I tak, to jest sedan 1,8 TSI, manual. Przybajerzony :-) Stąd ta cena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
policzyłem u mnie wyszło 9,75 (z 136000 na 122700)

 

To dali Ci więcej. Ja dostałem 9,33%. Ze 155390 na 140900

 

Przejechałem się ponad 150 km po autostradzie HL 150km z DSG. ACC działa świetnie ale niestety to ograniczenie do 160km/h jest mocno wkurzające. I nie ma możliwości zmiany w ustawieniach na zwykły tempomat bez limitu prędkości. Jeszcze jednym potencjalnym minusem ACC jest dość mocne hamowanie przed poprzedzającym pojazdem. Myślę, że klocki i tarcze przy częstym używaniu tego wynalazku będą do wymiany częściej.

Na niemieckim forum wyczytałem, że ACC do 160 ma "mniejszy" radar i łapie później niż to do 210km/h. Dlatego jest ograniczenie do 160, bo radar za późno by wyłapywał samochód przed nami przy wyższych prędkościach co skutkowałoby niewyhamowaniem.

 

Mi chyba to nie będzie przeszkadzać. Mam u siebie teraz zwykły tempomat i nie przypominam sobie bym kiedykolwiek go ustawiał na prędkości powyżej 160. Po prostu powyżej pewnej prędkości i tak się trzeba pilnować....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności