effendi2012 Zgłoś #4501 Napisano 16 Września 2015 Cześć!Ad1. Funkcja wolnobiegu (rozumiem, że chodzi Ci tu o tryb żeglowania?) włącza się automatycznie po odpuszczeniu pedału gazu w przedziale prędkości 30-130kmh tylko i wyłącznie jeśli jesteś w trybie ECO (ModeSelector/DCC). Oczywiście tryb możesz włączać/wyłączać w dowolnym momencie. W czasie jazdy w korkach raczej się to nie sprawdza, bo jak napisałem wyżej działa dopiero od 30kmh, poniżej tej prędkości DSG załącza już bieg. Pomaga oszczędzić parę kropel paliwa ale to w typowej trasie, gdzie z wyprzedzeniem możesz dostrzec czerwone światło/stojace auta i dotoczyć się na luzie, albo zjeżdżając z górki nie hamowac silnikiem. Ad2. Ja mam szyberdach w sedanie, nie ma żadnych dodatkowych hałasów przy prędkościach nawet 200kmh (na razie 9000km na liczniku). Przy wyższych prędkościach, jeśli już, słyszalny jest szum powietrza z okolic słupków A. Co do mechanizmu to pytanie czy bierzesz sedana czy varianta, bo troszkę różnią się oba mechanizmy siłą rzeczy, ale konstrukcja jest sprawdzona od wielu lat stosowana w VAG. Otwieram dach praktycznie codzinnie (jak tylko nie pada), zwykle całkowicie, rzadziej uchylam - użytkowanie oceniam bardzo dobrze, wiatrołap sprawia że przy prędkościach do 90kmh wiatr nie hula po kabinie i jest w miarę komfortowo. To tyle mojej opinii Dzięki bardzo za wyczerpującą odpowiedż Tak, chodziło mi o szyberdach w sedanie. Byłaby jeszcze szansa w wolnej chwili na fotkę z profilu przy rozłożonym ? A propos szumów ze słupka A (w zasadzie uszczelka górna szyby ) też to zauważyłem na jeździe próbnej przy predkościach powyżej 120 Km/h - szczerze mówiąc trochę mnie to rozczarowało - bo poniżej tych prędkości jest już lepiej niż w mojej Mazdzie 6 GH. A na podwójne szyby raczej nie ma co liczyć w PL. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #4502 Napisano 16 Września 2015 Dzięki bardzo za wyczerpującą odpowiedż Tak, chodziło mi o szyberdach w sedanie. Byłaby jeszcze szansa w wolnej chwili na fotkę z profilu przy rozłożonym ? A propos szumów ze słupka A (w zasadzie uszczelka górna szyby ) też to zauważyłem na jeździe próbnej przy predkościach powyżej 120 Km/h - szczerze mówiąc trochę mnie to rozczarowało - bo poniżej tych prędkości jest już lepiej niż w mojej Mazdzie 6 GH. A na podwójne szyby raczej nie ma co liczyć w PL. Pozdrawiam Zamieszczałem już parę fotek na 213 stronie wątku: http://forum.vw-passat.pl/threads/143378-Kupujemy-B8-na-co-zwr%C3%B3ci%C4%87-uwag%C4%99?p=2279819&viewfull=1#post2279819 Moja tolerancja odnośnie poziomu hałasu w B8 jest dość duża, także ogólnie nie narzekam na hałas i nawet jadąc te 160kmh swobodnie się rozmawia i słucha muzyki. Choć przeszło mi przez myśl żeby dodatkowo wygłuszyć słupki A, jak już mi będą przy okazji wygłuszali tylne drzwi w pracowni Car-Audio (Dynaudio powoduje rezonans tylnych boczków) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #4503 Napisano 16 Września 2015 Szymon, odbierałeś auto w sierpniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #4504 Napisano 16 Września 2015 Nie, ja mam MY2015 - odbierany na początku kwietnia 12 tydzień produkcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #4505 Napisano 16 Września 2015 no to miesiąc przede mną - mój stał po drugiej stroni sali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
effendi2012 Zgłoś #4506 Napisano 16 Września 2015 Zamieszczałem już parę fotek na 213 stronie wątku:http://forum.vw-passat.pl/threads/143378-Kupujemy-B8-na-co-zwr%C3%B3ci%C4%87-uwag%C4%99?p=2279819&viewfull=1#post2279819 Moja tolerancja odnośnie poziomu hałasu w B8 jest dość duża, także ogólnie nie narzekam na hałas i nawet jadąc te 160kmh swobodnie się rozmawia i słucha muzyki. Choć przeszło mi przez myśl żeby dodatkowo wygłuszyć słupki A, jak już mi będą przy okazji wygłuszali tylne drzwi w pracowni Car-Audio (Dynaudio powoduje rezonans tylnych boczków) Dzięki..przeoczyłem wertując wątek Również zastanawiam sie nad Dynaudio. Ale jak to w fabrycznych zestawach tego typu bywa bez wygłuszenia auta szału nie ma. Orientowałes sie może jak jest z gwarancja w VW przy tego typu zabiegu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #4507 Napisano 16 Września 2015 Dzięki..przeoczyłem wertując wątek Również zastanawiam sie nad Dynaudio. Ale jak to w fabrycznych zestawach tego typu bywa bez wygłuszenia auta szału nie ma. Orientowałes sie może jak jest z gwarancja w VW przy tego typu zabiegu ? W ASO powiedzieli, że się nie doczepią jak będzie profesjonalnie zrobione. Ja znalazłem firmę w Warszawie, gdzie po zweryfikowaniu problemu zasugerowali mi usługę za 800zł wygłuszenie drzwi, boczka i izolację przewodów wolno-wiszących. Czekam tylko na nowy boczek bo mi serwis porysował po już chyba 3 demontażu i poprawianiu spinek, co oczywiście nie rozwiązało problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niewienikt Zgłoś #4508 Napisano 16 Września 2015 Ale jak to w fabrycznych zestawach tego typu bywa bez wygłuszenia auta szału nie ma. Orientowałes sie może jak jest z gwarancja w VW przy tego typu zabiegu ? Dokładać do Dynaudio i bawić się w wygłuszanie zostawiając przy tym fabryczne audio to trochę dziwny pomysł. W ASO powiedzieli, że się nie doczepią jak będzie profesjonalnie zrobione. Zasadniczo każdą operację w aucie możesz wykonać w zew. serwisie o ile zostanie wykonana w tej samej jakości co w ASO. Jednak jak martwe jest to prawo nie muszę pisać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #4509 Napisano 16 Września 2015 Dokładać do Dynaudio i bawić się w wygłuszanie zostawiając przy tym fabryczne audio to trochę dziwny pomysł. Dynaudio gra bardzo ładnie, jakby nie to trzeszczenie z tyłu byłaby gitara. A tak, co zrobić?? ASO rozkłada ręce, konsument wkurzony, skargę napiszę to dostanę voucher na 500zł i dywaniki na zimę - wspaniała perspektywa. Ja nie widzę innego wyjścia jak wytłumienie drzwi z tyłu. Chętnie porównam, jak się spotkamy na Spocie jak gra sprzęt standardowy w porównaniu do Dynaudio (dokładnie ten sam utwór, to samo źródło) - może faktycznie będzie się bardziej opłacało zakupić wszystko osobno, jeśli tak - to tylko to forum pomoże innym kupującym B8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
effendi2012 Zgłoś #4510 Napisano 16 Września 2015 Dokładać do Dynaudio i bawić się w wygłuszanie zostawiając przy tym fabryczne audio to trochę dziwny pomysł. Wiadomo że robiąc sobie w pełni customowe audio nie ma co się bawić w żadne dopłaty. Jednak obawiam się że wtedy ASO może się bardziej czepiać z tytułu ingerencji w instalację elektryczną samochodu . Ale to już indywidualna decyzja każdego uzytkownika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #4511 Napisano 16 Września 2015 W najnowszym Motorze zbadali prawdziwa pojemność bagażników, wygląda na to ze Passat przegrywa tu z Mazda 6... [ATTACH]136343[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #4512 Napisano 16 Września 2015 W najnowszym Motorze zbadali prawdziwa pojemność bagażników, wygląda na to ze Passat przegrywa tu z Mazda 6... [ATTACH]136343[/ATTACH] podoba mi się, w tekście * i opis ...prawie 20-40 litrów przestrzeni bagażnika zajmuje koło zapasowe..", ciekawe bo w przypadku skody to prawie 100 litrów, a passata 200...... co oni dali na zapasowe????? koło od traktora?????????, no ale mazda nie ma * czyli nie posiada w ogóle koła zapasowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #4513 Napisano 16 Września 2015 Niestety VW nie informuje o tym, że jak masz w zapasie pełne koło 235x45R18 to na nominalną pojemność bagażnika nie możesz liczyć i jest on zwyczajnie "płytszy". Już Zachar zauważył taką dziwną różnicę porównując Golfa Varianta z Octavią (Variant miał wyraźnie wyżej podłogę bagażnika, w związku z czym był problem z zmieszczeniem testowych walizek pod roletą bagażnika) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #4514 Napisano 16 Września 2015 "płytszy" dobrze, że wziąłeś to w cudzysłowie, bo zastanawiam się co by było gdyby nie było 18" zapasówki .... studnia Bagażnik jest duży.. liczę blisko 194cm wzrostu i mam problem z dosięgnięciem rzeczy w tyle bagażnika.. Pakując swoje poprzednie auto do pełna (mondeo mk3), tu mam jeszcze dużo wolnego miejsca.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niewienikt Zgłoś #4515 Napisano 16 Września 2015 Tylko co z tego, że w teorii jest więcej miejsca, skoro po złożeniu siedzeń podłoga musi być równa, a te dodatkowe litry są po prostu schowkiem pomiędzy kołem a podłogą, czyli summa summarum się tego i tak nie używa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #4516 Napisano 17 Września 2015 Przepraszam Janie, ale nie rozumiem. Co to znaczy, że podłoga musi być równa? Jaką funkcjonalność tracę, mając taką jak w B8 podłogę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niewienikt Zgłoś #4517 Napisano 17 Września 2015 Przepraszam Janie, ale nie rozumiem. Co to znaczy, że podłoga musi być równa? Jaką funkcjonalność tracę, mając taką jak w B8 podłogę? Nie ma sprawy, rozumiem, że pewnych rzeczy nie rozumiesz. Otóż po złożeniu siedzeń przy przejściu podłogi w położone oparcie nie może być uskoku i to zazwyczaj recenzenci uznają jako płaską podłogę. Niestety, ale żeby uzyskać taki efekt zazwyczaj trzeba podnieść podłogę, a miejsce pomiędzy tą podłogą a kołem robi za dodatkowy schowek, z którego i tak nikt nie korzysta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #4518 Napisano 17 Września 2015 Ale jak ktoś ma pod podłoga pełnowymiarowe osiemnaście to możliwość "zjechania" podłoga jest uniemożliwiona blokadą.... ciekawe ile realnie ma litrów taki bagażnik.... PS. Na początku mocno się wku#$łem że 18' do B8 są takie drogie (jako opcja w HL) ale po podniesieniu bagażnika zrozumiałem, że płacisz na pięć pełnowymiarowych kół, a nie za cztery z dojazdówką.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #4519 Napisano 17 Września 2015 Ja mam szyberdach w sedanie, nie ma żadnych dodatkowych hałasów przy prędkościach nawet 200kmh (na razie 9000km na liczniku). Przy wyższych prędkościach, jeśli już, słyszalny jest szum powietrza z okolic słupków A. Jak wygląda elementem zasłona szyberdachu od wewnątrz? Czy jest to twarda osłona czy raczej miękka materiałowa? Możesz przy okazji podesłać zdjęcie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #4520 Napisano 17 Września 2015 No w przypadku poważniejszego uszkodzenia felgi, zakładasz i się niczym nie przejmujesz, ew. zakupem nowej zapasówki Chociaż tutaj mi się akurat polityka Skody bardziej podoba, dadzą węższą dojazdówkę, na której nawet w razie poważniejszego uszkodzenia koła dojedziemy do celu a na co dzień mamy bagażnik głębszy o ok. 5cm (tyle te styropiany mają na wysokość nad kołem). A takie 5cm głebokości na powierzchni ok. 1,7m2 daje już koło 85 litrów i myślę, że stąd ta różnica... Choć i tak moim zdaniem Passat ma duży i foremny bagażnik, najlepiej jeśli to jest jedna z kluczowych spraw, podjechać na jeździe próbnej i zapakować to na czym nam zależy (np. wózek, konkretna walizka itp) - - - - - aktualizacja - - - - - osłona jest miękka materiałowa, ale składa się z kilku warstw. Skutecznie chroni przed słońcem. Niestety nie mam przy sobie zdjęcia, zrobię przy okazji, ale gneralnie tak jak na tej aukcji: http://allegro.pl/vw-passat-cc-roleta-szyberdachu-szyberdach-i5667261209.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach