Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Nic w tym dziwnego :)

Btw ja zamawialem na poczatku kwietnia i niby auto ma byc wyprodukowane w 43tyg ale potwierdzenia brak :(

2.0TSI, Variant, Oryx, Verony, AID itd.

Ja zamawialem w polowie lutego, mial byc na pazdziernik, teraz juz na listopad jest w systemie. Oczywiscie termin planowany...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mocniejszy silnik też niekoniecznie zwiększa bezpieczeństwo. Przecież większa moc to szybsza jazda... ;)

Jednak większa dynamika manewru jest z mocniejszym silnikiem. Nie musisz się wahać czy dasz radę czy nie, a później wyprzedzać na styk chociażby. Przy zmianie pasa zawsze możesz wdepnąć w gaz i spokojnie wejść na szybszy pas itd.

 

A jak uargumentujesz automat jako element podnoszący bezpieczeństwo?

Prosto- nie musisz martwić się o bieg, ani o sprzęgło, czyli już 2 sprawy z głowy. Łatwiej zredukować i wejść w optymalny zakres obrotów dla przyśpieszania i tak dalej...

 

Oczywiście ze zwiększa bezpieczeństwo. Niespodziewana sytuacja i awaryjne hamowanie. W automacie na 2 nogi depczesz hamulec, pełna siła hamowania. W manualu najpierw sprzęgło i dopiero hamulec jedna noga.

I mniejsza szansa na wdepnięcie złego pedału do tego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, to chyba wątek o zakupie passata, a nie o bezpieczeństwie jazdy? I tak już nie można się przekopać przez dotychczasowe 156 stron.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
apropo M6 jeszcze, jakiś rok temu byłem na jeździe próbnej, która skutecznie wyleczyła mnie z tego modelu. Może to wina silnika 2.0 benzyna 150 PS, który w ogóle nie jechał. No i dla passatowca nie do zaakceptowania jest ten ohydny hamulec ręczny w tunelu środkowym. Duży minus to także kombi, która jest ciaśniejsza od sedana.

 

Ale to była M6 przed liftem - teraz wnętrze to całkiem inna bajka niż rok temu. Co do benzynowych silników wiadomo - bez turbo dupy nie urywają, to są motory które trzeba kręcić do 7000 obrotów i lubić taką jazdę.

 

Wczoraj jeszcze zajechałem do nowo otwartego salonu BMW w okolicy i pojeździłem 420d Gran Coupe.

Nawiasem mówiąc, też ma klasyczny ręczny hamulec a nie elektryczny, ale szczerze to nie zwraca się na to uwagi ;)

 

Przejechałem jakieś 50km i wrażenia z jazdy jakich nie da chyba żaden Passat czy M6 - aż chce się go trzymać w granicach 3000-4000 obrotów i bawić na zakrętach, przez całą jazdę banan na twarzy :D

 

A co mnie najbardziej zdziwiło to poziom rabatowania jaki może dać marka premium. Spodziewałem się że trzeba płacić jak za zboże, a tu zdziwko:

 

BMW 420d Gran Coupe (190KM)

+ Tapicerka materiałowo skórzana czarna, podsufitka czarna

+ Sportowa automatyczna skrzynia biegów

+ 18" Obręcze Turbine 415

+ Automatyczne otwieranie / zamykanie klapy bagażnika

+ Sportowe fotele

+ Alarm

+ Czujniki parkowania przód + tył

+ Czujnik deszczu

+ Tempomat

+ System nawigacyjny Professional

+ Kierownica sportowa M

+ Pakiet serwisowy BMW 5 lat / 100.000 km

 

Cena wyjściowa: 218 678 PLN

Cena po rabacie: 168 800 PLN

Edytowane przez DżejDżej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cena wyjściowa: 218 678 PLN

Cena po rabacie: 168 800 PLN

 

Rabat faktycznie ogromny. A to rabat na auto do zamówienia czy też jakieś salonowe/demo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rabat na tą konkretną konfigurację, zamówione już kilka sztuk ale jeszcze nie dojechały do salonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rabat na tą konkretną konfigurację, zamówione już kilka sztuk ale jeszcze nie dojechały do salonu.

 

Na osobę prywatną czy firmę? Wymagało to negocjacji czy to ot -taka ich pierwsza propozycja dla 'człowieka z ulicy'? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

noo.... rabat... myślałbym :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zamówione już kilka sztuk

Rabat flotowy to wiadomo, że dostaniesz w okolicach 20% upustu.

A skoro już o pasacie mowa to ktoś z was był w salonie skody i widział S3 na demówkach?

Przepraszam za offtop.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na osobę prywatną czy firmę? Wymagało to negocjacji czy to ot -taka ich pierwsza propozycja dla 'człowieka z ulicy'? :)

Firma, bez specjalnego szarpania.

Ale jeżdżą już u nas dwie 320-ki

 

noo.... rabat... myślałbym :P

Ba - brałbym :D Tyle że mam jeszcze B7 do połowy stycznia 2016, a na 2 na raz nie dostanę zgody...

Pytałem czy pod koniec roku można będzie dostać taką samą ofertę, niestety gwarancji nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powoli wchodzi w europie superb 3 do sprzedazy, zaraz avensis,potem a4,alfa romeo giulia. Tak że rabaty też powinny iść w góre na paska.A tak nawiasem to alfa giulia jest piękna.

Edytowane przez wojcian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Volkswagen Passat nowej generacji idzie jak burza. Siódme miejsce w zestawieniu niemiecka limuzyna zawdzięcza sprzedaży 20 188 sztuk, co oznacza rekordowy w tym zestawieniu wzrost względem roku minionego - aż o 46,5 procent. Od początku roku Passata kupiło w Europie już 71 906 osób."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale to była M6 przed liftem - teraz wnętrze to całkiem inna bajka niż rok temu. Co do benzynowych silników wiadomo - bez turbo dupy nie urywają, to są motory które trzeba kręcić do 7000 obrotów i lubić taką jazdę.

 

Wczoraj jeszcze zajechałem do nowo otwartego salonu BMW w okolicy i pojeździłem 420d Gran Coupe.

Nawiasem mówiąc, też ma klasyczny ręczny hamulec a nie elektryczny, ale szczerze to nie zwraca się na to uwagi ;)

 

Przejechałem jakieś 50km i wrażenia z jazdy jakich nie da chyba żaden Passat czy M6 - aż chce się go trzymać w granicach 3000-4000 obrotów i bawić na zakrętach, przez całą jazdę banan na twarzy :D

 

A co mnie najbardziej zdziwiło to poziom rabatowania jaki może dać marka premium. Spodziewałem się że trzeba płacić jak za zboże, a tu zdziwko:

 

BMW 420d Gran Coupe (190KM)

+ Tapicerka materiałowo skórzana czarna, podsufitka czarna

+ Sportowa automatyczna skrzynia biegów

+ 18" Obręcze Turbine 415

+ Automatyczne otwieranie / zamykanie klapy bagażnika

+ Sportowe fotele

+ Alarm

+ Czujniki parkowania przód + tył

+ Czujnik deszczu

+ Tempomat

+ System nawigacyjny Professional

+ Kierownica sportowa M

+ Pakiet serwisowy BMW 5 lat / 100.000 km

 

Cena wyjściowa: 218 678 PLN

Cena po rabacie: 168 800 PLN

 

W audi też można taki rabat wyciągnąć tyle, że na auta z placu dilera. Jakoś mi się nie uśmiecha płacić prawie 170k za auto które nie jest w mojej idealnej konfiguracji. Wole paska ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W audi też można taki rabat wyciągnąć tyle, że na auta z placu dilera. Jakoś mi się nie uśmiecha płacić prawie 170k za auto które nie jest w mojej idealnej konfiguracji. Wole paska ;)

 

No nie wiem - ja 2 lata temu walczyłem to rabaty w Audi i BMW oscylowały na poziomie 12-15% maks. Tu u kolegi wychodzi aż 23% rabatu - to już naprawdę sporo. Ciekawe czy to tylko na BMW 4, czy też np. na BMW 5 też taki rabat można wyciągnąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No nie wiem - ja 2 lata temu walczyłem to rabaty w Audi i BMW oscylowały na poziomie 12-15% maks. Tu u kolegi wychodzi aż 23% rabatu - to już naprawdę sporo. Ciekawe czy to tylko na BMW 4, czy też np. na BMW 5 też taki rabat można wyciągnąć?

 

Co by nie być gołosłownym ;)

http://oferta.audisosnowiec.pl/1888/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2015 - właśnie się produkują i w lipcu do odbioru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobra, ale jakby nie było to rok prod. 2014. A to BMW to 2014 czy 2015?

Szczerze nie rozumiem takiego podejścia. I co z tego, że 2014r. to jest nowe auto bez przebiegu i z pełna gwarancją.

Ja zamówiłem swojego w marcu a odbiór mam na październik. To ile pocieszę się autem z rocznikiem 2015?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szczerze nie rozumiem takiego podejścia. I co z tego, że 2014r. to jest nowe auto bez przebiegu i z pełna gwarancją.

Ja zamówiłem swojego w marcu a odbiór mam na październik. To ile pocieszę się autem z rocznikiem 2015?

 

Auta z odbiorem pod koniec roku październik/listopad/grudzień powinny być objęte dodatkowym rabatem, tym bardziej że czeka się pół roku i to nie z winy konsumenta, to że wyjedziesz za próg salonu jest sporą stratą a do tego jeszcze rok w plecy.

 

P.S. nie mam nic do rocznika w tył ale musi to rekompensować uczciwy rabat.

Edytowane przez Lukas27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja zamówiłem a4b8 31/12/2008, a odebrałem 02/01/2009 auto z placu dzisiaj ma 206000 i chodzi jak malina,czekam na wyprzedaż rocznika w grudniu i zrobię too samo .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności