Dejw Zgłoś #741 Napisano 9 Lutego 2015 A w salonach dalej nie mają wiedzy nt danych technicznych np 1.8tsi... dzwoniłem do 3 salonów i w żadnym nie wiedzieli że na vw.de pojawiły się dane... Pełna profeska... Dzisiaj sprawdziłem w salonie dane techniczne dla 1,8 TSI DSG7 - - - - - aktualizacja - - - - - 419 stron o Passacie. Tam sprzedawcy muszą jeszcze mniej wiedzieć od naszych :-) My dopiero mamy 37 stron. Wszystko przed nami - - - - - aktualizacja - - - - - bo u nas nikomu sie nie chce szukac jak najwiecej informacji o pasku tylko to co da importer w zeszycie Chce się chce. Dużo informacji jest na http://www.motor-talk.de/ tylko trzeba znać niemiecki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krugoo Zgłoś #742 Napisano 9 Lutego 2015 (edytowane) Tak jak pisałem, dzisiaj przejechałem się po drodze szybkiego ruchu Mondeo MK5 180 PS, manual, kombi. Najważniejszą dla mnie sprawą do sprawdzenia były siedzenia gdyż są krótsze od poprzednika o dobrych parę cm i od tych w Passacie również. Była to wersja z alcantarą i skórzanymi boczkami z pełną elektryką. Podczas jazdy czułem, że są krótsze niż w Passacie ale komfort, miękkość, trzymanie boczne oraz ich ogólna jakość jest naprawdę zadowalająca i krótkie siedziska w praktyce nie przeszkadzały mi. Jednak wybrałbym te w Passacie bo są bardziej obszerne. Sama pozycja za kierownicą dla kogoś kto lubi "leżeć" z kierownicą na kolanach jest lepsza w Mondeo. Kolejną rzeczą na którą od razu zwróciłem uwagę była cisza i brak jakichkolwiek drgań na postoju (diesel). W czasie jazdy również jest naprawdę cichutko. Zawieszenie jest tak zestrojone, że nie czuć dziur czy nierówności a prowadzenie daje dużo przyjemności i jest bardzo pewne. Podczas gwałtownych ruchów kierownicą przy ok 140 km/h auto nie bujało się tylko jechało jak przyklejone. Tu zdecydowany plus w stosunku do Passata. Przyspieszenie, praca skrzyni biegów, kontakt kierowcy z nawierzchnią poprzez układ kierowniczy jest również bardzo poprawny. Samo wnętrze auta w salonie prezentuje się zdecydowanie lepiej w Passacie ale podczas jazdy nie przeszkadzało mi to bo jazda zrekompensowała braki. To czym góruje Passat to z całą pewnością ergonomia i przejrzystość kokpitu. Wskaźniki w Mondeo są mniej czytelne, ustawienie stref nawiewu wyłącznie przed dotykowy ekran również nie przypadło mi do gustu (z drugiej strony zawsze mam ustawione na "auto"). Z asystentów próbowałem asystenta pasa ruchu. raz działał, raz nie, czasem dopiero kiedy połowa auta zjechała na drugi pas. To największa porażka tego auta bo nie można na nim kompletnie polegać. W Passacie działa to zdecydowanie lepiej. Ogólnie to do auta się przekonałem bo w porównaniu z MK4 to duży skok do przodu. Czy lepszy od Passata? Nie ale nie jest też gorszy, Jeśli ktoś oczekuje trochę zabawy za kierownicą ale w komfortowych warunkach to Mondeo wygrywa, jeśli komfortowej, dostojnej jazdy w dobrze skrojonym wnętrzu to stawiałbym na Passata. U mnie dużą rolę odgrywać będzie cena ale Mondeo jest dalej mojej w grze. Edytowane 9 Lutego 2015 przez krugoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamo9999 Zgłoś #743 Napisano 9 Lutego 2015 Tak jak pisałem, dzisiaj przejechałem się po drodze szybkiego ruchu Mondeo MK5 180 PS, manual, kombi. Najważniejszą dla mnie sprawą do sprawdzenia były siedzenia gdyż są krótsze od poprzednika o dobrych parę cm i od tych w Passacie również. Była to wersja z alcantarą i skórzanymi boczkami z pełną elektryką. Podczas jazdy czułem, że są krótsze niż w Passacie ale komfort, miękkość, trzymanie boczne oraz ich ogólna jakość jest naprawdę zadowalająca i krótkie siedziska w praktyce nie przeszkadzały mi. Jednak wybrałbym te w Passacie bo są bardziej obszerne. Sama pozycja za kierownicą dla kogoś kto lubi "leżeć" z kierownicą na kolanach jest lepsza w Mondeo. Kolejną rzeczą na którą od razu zwróciłem uwagę była cisza i brak jakichkolwiek drgań na postoju (diesel). W czasie jazdy również jest naprawdę cichutko. Zawieszenie jest tak zestrojone, że nie czuć dziur czy nierówności a prowadzenie daje dużo przyjemności i jest bardzo pewne. Podczas gwałtownych ruchów kierownicą przy ok 140 km/h auto nie bujało się tylko jechało jak przyklejone. Tu zdecydowany plus w stosunku do Passata. Przyspieszenie, praca skrzyni biegów, kontakt kierowcy z nawierzchnią poprzez układ kierowniczy jest również bardzo poprawny. Samo wnętrze auta w salonie prezentuje się zdecydowanie lepiej w Passacie ale podczas jazdy nie przeszkadzało mi to bo jazda zrekompensowała braki. To czym góruje Passat to z całą pewnością ergonomia i przejrzystość kokpitu. Wskaźniki w Mondeo są mniej czytelne, ustawienie stref nawiewu wyłącznie przed dotykowy ekran również nie przypadło mi do gustu (z drugiej strony zawsze mam ustawione na "auto"). Z asystentów próbowałem asystenta pasa ruchu. raz działał, raz nie, czasem dopiero kiedy połowa auta zjechała na drugi pas. To największa porażka tego auta bo nie można na nim kompletnie polegać. W Passacie działa to zdecydowanie lepiej.Ogólnie to do auta się przekonałem bo w porównaniu z MK4 to duży skok do przodu. Czy lepszy od Passata? Nie ale nie jest też gorszy, Jeśli ktoś oczekuje trochę zabawy za kierownicą ale w komfortowych warunkach to Mondeo wygrywa, jeśli komfortowej, dostojnej jazdy w dobrze skrojonym wnętrzu to stawiałbym na Passata. U mnie dużą rolę odgrywać będzie cena ale Mondeo jest dalej mojej w grze. A wyciszenie porównując z passatem b8 jak wypada ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krugoo Zgłoś #744 Napisano 9 Lutego 2015 A wyciszenie porównując z passatem b8 jak wypada ? Jechałem max 150 km/h i na pewno nie było głośniej niż w Passacie a droga była dzisiaj mokra. Jeszcze dodam, że ekran dotykowy szybciej i jakoś lepiej chodzi w Passacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passacik b8 Zgłoś #745 Napisano 9 Lutego 2015 czyli najlepiej by było kupic Mondeo ze srodkiem od Passata heheh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jubiler Zgłoś #746 Napisano 9 Lutego 2015 Tunel z podłokietnikiem w mondeo jest zaj. .....sty. Ten element bardziej mi się podoba właśnie w fordzie. Jest wysoki i ręką swobodniej leży, nie mówiąc o pojemności schowka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krugoo Zgłoś #747 Napisano 9 Lutego 2015 czyli najlepiej by było kupic mondeo ze srodkiem od passata heheh dokładnie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziura75 Zgłoś #748 Napisano 10 Lutego 2015 No ten sedan indium z kebabowego forum wygląda całkiem ciekawie - już byłem zdecydowany na tungsten a te fotki zasiały ziarno niepewności czy jednak nie zmienić na indium... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passacik b8 Zgłoś #749 Napisano 10 Lutego 2015 No ten sedan indium z kebabowego forum wygląda całkiem ciekawie - już byłem zdecydowany na tungsten a te fotki zasiały ziarno niepewności czy jednak nie zmienić na indium... Powiem ci ze wyglada naprawdę ciekawie - tak jakoś dostojnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Django Zgłoś #750 Napisano 10 Lutego 2015 Witam Jestem/będę nowym użytkownikiem B8 już w przyszłym tygodniu. Dzisiaj jeszcze raz postanowiłem wejść na konfigurator Vw.pl i trche sie zdziwiłem. Może sie myle ale to na pewno ktoś z Wam ewentualnie wyprostuje moje myśli. Na polskiej stronie przy wyborze B8 HL pokazuje sie teraz takie zdjęcie [ATTACH=CONFIG]128207[/ATTACH] Na niemieckiej stronie przy takim samym wyborze pokazuje sie takie zdjęcie [ATTACH=CONFIG]128208[/ATTACH] Jest to o tyle dziwne że na 100% jak zamawiałem auto a było to około 15 listopada to na polskiej stronie przy wyborze HL pokazywała się ta listwa i chyba równiez zmieniaja sie reflektory? Może ktoś z Was orientuje sie że w Polsce juz mamy inny standart HL?? a może tylko ja mam jakieś omamy wzrokowe Teraz zastanawiam sie co ja otrzymam w swoim aucie... Pozdrawiam wszystkich z Forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viaderro Zgłoś #751 Napisano 10 Lutego 2015 WitamJestem/będę nowym użytkownikiem B8 już w przyszłym tygodniu. Dzisiaj jeszcze raz postanowiłem wejść na konfigurator Vw.pl i trche sie zdziwiłem. Może sie myle ale to na pewno ktoś z Wam ewentualnie wyprostuje moje myśli. Na polskiej stronie przy wyborze B8 HL pokazuje sie teraz takie zdjęcie [ATTACH=CONFIG]128207[/ATTACH] Na niemieckiej stronie przy takim samym wyborze pokazuje sie takie zdjęcie [ATTACH=CONFIG]128208[/ATTACH] Jest to o tyle dziwne że na 100% jak zamawiałem auto a było to około 15 listopada to na polskiej stronie przy wyborze HL pokazywała się ta listwa i chyba równiez zmieniaja sie reflektory? Może ktoś z Was orientuje sie że w Polsce juz mamy inny standart HL?? a może tylko ja mam jakieś omamy wzrokowe Teraz zastanawiam sie co ja otrzymam w swoim aucie... Pozdrawiam wszystkich z Forum Mam wydrukowane zamówienie i na zdjęciu poglądowym jest ta listwa w wersji HL więc myślę, że nie ma co się martwić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #752 Napisano 10 Lutego 2015 Jest to o tyle dziwne że na 100% jak zamawiałem auto a było to około 15 listopada to na polskiej stronie przy wyborze HL pokazywała się ta listwa i chyba równiez zmieniaja sie reflektory?Może ktoś z Was orientuje sie że w Polsce juz mamy inny standart HL?? a może tylko ja mam jakieś omamy wzrokowe Myślę, że możesz być spokojny wejdź w dalsze opcje konfiguratora i zauważ, że po dodaniu pakietu business (który m.in. dodaje światlła LED TOP )- zdjęcie poglądowe zmienia się i w przodu pojawia się ta listwa czyli pewnie w samym HL nie ma tej listwy ale jeśli weźmiesz LEDy (które sa w pakiecie business) - to już masz tą listwę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #753 Napisano 10 Lutego 2015 Jestem/będę nowym użytkownikiem B8 już w przyszłym tygodniu. Pytanie, i przy pasującej odpowiedzi od razu prośba Masz zamówiony pakiet lusterek? jeśli nie, to bądź tak dobry i spójrz, czy masz przyciemniane lewe lusterko. Byłbym wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Django Zgłoś #754 Napisano 10 Lutego 2015 Pytanie, i przy pasującej odpowiedzi od razu prośba Masz zamówiony pakiet lusterek? jeśli nie, to bądź tak dobry i spójrz, czy masz przyciemniane lewe lusterko. Byłbym wdzięczny NIe nie mam zamówionego pakietu lusterka, jak rozumiem dobrze Twoje pytanie to czy one jest automatycznie przyciemniane jak wew? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #755 Napisano 10 Lutego 2015 NIe nie mam zamówionego pakietu lusterka, jak rozumiem dobrze Twoje pytanie to czy one jest automatycznie przyciemniane jak wew? dokładnie o to mi chodzi. Ja również nie mam tego pakietu lusterek, ale otrzymuje sprzeczne informacje. Salon twierdzi, że lusterko nie będzie przyciemniane. W tym wątku była jednak już wypowiedź poparta chyba nawet zdjęciem, że w odebranym B8 bez tego pakietu, lewe zewnętrzne lusterko jest automatycznie przyciemniane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Django Zgłoś #756 Napisano 10 Lutego 2015 dokładnie o to mi chodzi. Ja również nie mam tego pakietu lusterek, ale otrzymuje sprzeczne informacje. Salon twierdzi, że lusterko nie będzie przyciemniane. W tym wątku była jednak już wypowiedź poparta chyba nawet zdjęciem, że w odebranym B8 bez tego pakietu, lewe zewnętrzne lusterko jest automatycznie przyciemniane. Ne ma problemu, jestem wstępnie umówiony na odbiór w przyszły czwartek do dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #757 Napisano 10 Lutego 2015 Ta listwa chromowana dodawana jest do świateł LED Basic lub TOP. W konfiguratorze jak się weźmie HL z silnikiem innym niż 2.0 BiTDI, to jej domyślnie nie ma, póki nie zaznaczy się opcji świateł LED Basic lub TOP (lub ew. Pakiet jakiś z tymi światłami). Jeśli się weźmie HL z silnikiem 2.0 BiTDI, to listwa jest automatycznie bo ten silnik ma w standardzie LEDy Basic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Django Zgłoś #758 Napisano 10 Lutego 2015 Ta listwa chromowana dodawana jest do świateł LED Basic lub TOP. W konfiguratorze jak się weźmie HL z silnikiem innym niż 2.0 BiTDI, to jej domyślnie nie ma, póki nie zaznaczy się opcji świateł LED Basic lub TOP (lub ew. Pakiet jakiś z tymi światłami). Jeśli się weźmie HL z silnikiem 2.0 BiTDI, to listwa jest automatycznie bo ten silnik ma w standardzie LEDy Basic. Ja to rozumiem, tylko czy wcześniej w Polsce standardem były tel LED Basic w HL - myśle że nie, czy sa standardem w Niemczech? nie wiem Jak odpalałem konfigurator w listopadzie to zawsze po zaznaczeniu HL listwa sie pokazywała teraz juz nie, a w niemieckim kofiguratorze dalej po zaznaczeniu HL listwa się pokazuje. Tak naprawdę to sa moje tylko przemyslenia, mam zam. pakiet Business więc temat jest w sumie oczywisty ale uważam że coś jest na rzeczy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buzz Zgłoś #759 Napisano 10 Lutego 2015 Ja dostałem info od sprzedawcy ze w Comfortline lusterko zewnętrzne przyciemniane jest w standardzie. Czy wy macie dokładna specyfikacje razem z zamówieniem? Ja mam tylko wypisane dodatki za które płace a to co jest w standardzie nie jest wyszczególnione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #760 Napisano 10 Lutego 2015 No ten sedan indium z kebabowego forum wygląda całkiem ciekawie - już byłem zdecydowany na tungsten a te fotki zasiały ziarno niepewności czy jednak nie zmienić na indium... wlasnie dlatego wrzucilem bo tez mi sie spodobal zweryfikowac trzeba na zywo - - - - - aktualizacja - - - - - widac jak duzo daja te felgi 18 wygladu w porownaniu do 16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach