IQM1 Zgłoś #7761 Napisano 25 Maja 2016 Dawno Ciebie nie było , z tego co piszesz mamy szansę na to iż przeniesiesz się na forum DB - brawo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #7762 Napisano 26 Maja 2016 Dopoki nie bedziesz mial potwierdzonego terminu produkcji mozesz dodawac i odejmowac co chcesz. Jedynie co to niektore opcje moga wydluzyc czas oczekiwania na samochod Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #7763 Napisano 26 Maja 2016 Ja czekałem 2 tygodnie. U mnie termin pierwotny skrócił się o 2 tygodnie. Jedną opcję dołożyłem już po potwierdzeniu i nie wydłużyło to terminu produkcji. Ale wszystko zależy od opcji Też słyszałem o 2 tygodniowym buforze przedprodukcyjnym gdzie już zmian nie można dokonywać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #7764 Napisano 26 Maja 2016 Ale chodzi Ci, że czekałeś dwa tygodnie od potwierdzenia terminu do wyprodukowania auta? To może tak od tyłu ... Auto odebrałem 3 miesiące od zamówienia, wyprodukowane zostało po 2 miesiącach. Zatwierdzenie tygodnia produkcji miałem po miesiącu, a potwierdzenie po 2 tygodniach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ikar Zgłoś #7765 Napisano 26 Maja 2016 Czy fotele ergoComfort to wyposażenie standardowe? Pytam ponieważ mamy ze wspólnikiem takie same auta (tylko kolorem się różnią i tapicerką). Jednak on ma fotel bez klimatyzowanych siedzeń, a ja z klimatyzowanymi siedzeniami. Wynika to z faktu, że on ma białą tapicerkę a ja brązową. W związku z tym on ma fotel regulowany w 14 kierunkach, a ja w 12. Pytanie, dlaczego on ma z boku obok programowania foteli napis ergoComfort, a ja nie? To tylko napis, czy jego fotele oprócz regulacji w 14 kierunkach są jakieś "inne"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #7766 Napisano 27 Maja 2016 To tylko naklejka, fotele są takie same, różnią się tylko wysuwanym podudziem (te 2 brakujące kierunki), którego nie da się niestety połączyć z wentylowaną skórą. Tak samo jak nie da się połączyć wentylacji z jasną tapicerką . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ikar Zgłoś #7767 Napisano 27 Maja 2016 Dzięki za odpowiedź. Właśnie się dziwiłem, że nie można jasnej skóry połączyć z wentylowanymi siedzeniami. Mam tez pytanie...czy ta wentylacja jest u mnie taka słab,a czy tak po prostu jest? Rozumiem, że można siłę regulować trzystopniowo siłę nadmuchu, ale temperatury już nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #7768 Napisano 27 Maja 2016 wentylacja foteli zaciąga powietrze spod fotela, więc jak masz nagrzane auto to też dmucha ciepłym, trzeba puścić klimę na nogi i wtedy AC dmucha pod siedzenie i szybko robi się chłodniej. Trzeba też pamiętać, że tak to opracowali, żeby nie dostać zapalenia korzonków jak puści 18 stopniowy strumień powietrza centralnie na rozgrzany krzyż kierowcy Jak już masz ustabilizowaną temperaturę w aucie to powinno być komfortowo. Mi się bardzo podoba opcja że można włączyć grzanie i wentylację jednocześnie, np. kiedy zmoczy nas deszcz - szybko wysusza plecy i pupę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ikar Zgłoś #7769 Napisano 30 Maja 2016 Dzięki za wyjaśnienie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #7770 Napisano 30 Maja 2016 Rozpoczął się 22 tydzień roku i jak można się było spodziewać pojawił się konfigurator MY 2017. Wyklikałem sobie moją aktualną konfigurację i porównałem z tą z poprzedniego konfiguratora bez paru opcji: dab, szyby dźwiękoszczelne, ambient plus, inny kolor. Najbardziej zdziwiły mnie ogromne różnice w wymiarach wnętrza, np. wysokość miejsca dla kierowcy zwiększyła się o 80mm. Czy te dane mają w ogóle coś wspólnego z rzeczywistością? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #7771 Napisano 30 Maja 2016 Czy te dane mają w ogóle coś wspólnego z rzeczywistością? chyba nie, podobnie zresztą jak pojemność baku zależna od wersji silnikowej (TDI z SCR 66l a TSI ok. 73-75l). Pewnie ktoś zgłaszał błędy i na bieżąco poprawiają, 90% kupujących te auta nie ma takiego hopla jak my i nawet nie zagląda w te specyfikacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #7772 Napisano 30 Maja 2016 Mozna juz łączyć pakiet R-line z automatyczna pokrywa bagażnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #7773 Napisano 31 Maja 2016 Kurna ,ja to może sedana zamiast alltracka jednak wezmę ,bo jak w Dacii Duster w tym Alltracku w środku,a sedanik ma jasną alcantarę,drewienko i piano black....ale powiedzcie mnie,nie macie poczucia ,że przesadziliście ,dając za zwykłego Passata 200tys? NIe lepiej dozbierać 60-70 tysi i kupić auto nieporównywalne pod żadnym kątem np BMW 530d? Można utargować 20% rabatu na takie (choć teraz to już trzeba poczekać na nowym model raczej chyba).Jakby kurna choć zawieszenie było normalne i poziom głośności bitdi normalny...Tak pytam z ciekawości ,bo może zle myślę i nie warto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #7774 Napisano 31 Maja 2016 Rzecz w tym, że porównujesz tu gołe BMW do w pełni wyposażonego Passata. Passat z wyposażeniem jak BMW 5 będzie kosztował 1/3-1/2 mniej. Myślałem czy w moim budżecie (ok. 170k) nie kupić BMW 520i zamiast 2.0 TSI 220KM. Na gołą wersję z rabatem by wystarczyło. Ale nie chciałem gołej. Poza tym BMW fajnie się prowadzi i fajnie wygląda ale to wszystko. Najbardziej nie podobało mi się to, że BMW 5 jest wielkie na zewnątrz ale ciasne w środku (bagażnik, tylna kanapa). A co do ceny to nawet BMW 320i w podobnym wyposażeniu wychodziło niemal 250k przed rabatem, a nie ma dostępnych np. wentylowanych siedzeń czy CarPlay nie wspominając już oczywiście o wielkości auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #7775 Napisano 31 Maja 2016 Za BMW3 nie dałbym nawet 50tys ,nie da się tam nawet wsiąść.Natomiast 530d x drive kosztuje wyjściowo 270 tys ,dołożyłem tam sporo wyposażenia - skóry ,nawigacje,nagłośnienia,diodowe reflektory adaptacyjne,metalik,keyless,adaptacyjny tempomat itp i wyszło 338 tys ,minus 20% rabatu =270tys.Ale to kompletnie inny świat jeśli chodzi o jazdę.Kompletnie inny.Passat za 200 będzie doposażony może trochę mocniej w parę już pierdół w zasadzie ,ale różnica w jezdzie jest kilku galaktyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #7776 Napisano 31 Maja 2016 Wiadomo, auto w praktyce za posobną konfigurację 50% droższe i wyraźnie lepsze. Jak kogoś stać na Bentleya to nie będzie jeździł Skodą... Ale jak kogoś nie stać no to wiadomo. Może za jakiś czas zmienimy forum na inne Mimo to uważam, że Passat jest wystarczająco komfortowy. Może nie ma w nim takiego przepychu jak w bardziej luksusowych samochodach ale nie wszyscy tego potrzebują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #7777 Napisano 31 Maja 2016 Nie no ,Passat to fajne auto,mogę sobie wybrać wygląd wewn i zewn jaki mi pasuje (poza Alltrackiem,tam wewnątrz jest kicha) i nie chce od niego nic poza zawieszeniem i wyciszeniem jakości Golfa VII.Nic więcej.Nawet niezawodność pomijam ,bo w dzisiejszej dobie,jest ona taka sama ,jak nie gorsza ,jak np Renault ,ale mam to gdzieś,bo np Renault nie ma dla mnie silników ,podobnie jak np Mazda 6 Więc tylko tyle chce i nic więcej.Jedyny motor dla mnie to bitdi ,ale byłem przerażony hałasem i zawieszeniem i cały czas szukam ,czy czegoś z tym nie zrobili ,mam jeszcze trochę czasu ,bo chce odebrać auto styczen-marzec,ale na zmiany się chyba nie zanosi A konfigurując ,biorę tylko to co mi potrzebne (typu dynaudio,aktywny tempomat) ,tak żeby po rabacie nie przekroczyć 170tys za sedana,bo trzeba mieć świadomość ,że za 3lata pod biedronką będzie tych aut zyliony ,a nikt potem za auto np 6letnie nie zapłaci aż takiej różnicy jak teraz kupując nowe i takie bitdi będzie z 5tys droższe w porywach na roczniku niż np 150tdi czy 190,a za nowe ,w prównaniu do nich ,trzeba zapłacić 40tys więcej.No ale ,to już może osobna bajka ,bo zawsze największa strata jest na aucie z największym motorem i najlepszym wyposażeniem - - - - - aktualizacja - - - - - O ,dodali szyby dzwiękoszczelne z przodu ,ale 3 tysie (bo z automatu przyciemnienie tyłu ,ktory jest tak słabo przyciemniony ,że bez sensu w zasadzie,a folia 500zł - robiłem w 2 nowych autach i niczym się to nie różńi od oryginału ,tzn mocniejszego oryginału) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panny z wilka Zgłoś #7778 Napisano 1 Czerwca 2016 z innej manki: zwoccie uwage na spasowanie tylnej klapy w sedanie. w 95% samochodow nie schodza sie kreski i lampy. mowa o 05-20mm. u mnie juz po regulacji natomiast nie da sie tego ustawic dokladnie poniewaz ta czesc ( klapa) nie pasuje! i tutaj odniesienie do tego co pisal tomek131 - nawet dacia ma proste kreski. moze ma mniej przetloczen ale jak juz ma to sie chodza. tylny zawias? tlucze jak murzyn po garach. odpowiedz VW: "faktycznie jest glosny, ale to nie wada. to cecha!" dobre, nie? i jeszcze wisienka na torcie: nie mam elektrycznie skladanych lusterek, bo skladam raz na rok. i wlasnie ostatnio musialem reka zlozyc lusterko kierowcy. zlozylem. a jakze. ale nie na przegubie tylko przy polaczeniu z drzwiami. po prostu odcielo sie na 2cm. nawet w serwisie mechanik usmiechnal sie jak to zobaczyl i powiedzia.. " dobra, panie.. niech pan juz nic nie pokazuje bo wstyd. robimy" no.. a poza tym to passat cacy. ale wiecej niz 130k nie dalbym za to auto. w tej klasie, z takimi wtopami. nawet jakby mial 300koni i cala elektronice z mediamartku. po prostu baza jest.. slaba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #7779 Napisano 1 Czerwca 2016 jak masz wiecej kamer to faktycznie porazka ( nie wiadomo z ktorej korzystac ), u mnie akurat jest jedna ( nie wiem moze inni maja ich wiecej ) i dziala super:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #7780 Napisano 2 Czerwca 2016 z innej manki: zwoccie uwage na spasowanie tylnej klapy w sedanie.w 95% samochodow nie schodza sie kreski i lampy. mowa o 05-20mm. u mnie juz po regulacji natomiast nie da sie tego ustawic dokladnie poniewaz ta czesc ( klapa) nie pasuje! i tutaj odniesienie do tego co pisal tomek131 - nawet dacia ma proste kreski. moze ma mniej przetloczen ale jak juz ma to sie chodza. tylny zawias? tlucze jak murzyn po garach. odpowiedz VW: "faktycznie jest glosny, ale to nie wada. to cecha!" dobre, nie? i jeszcze wisienka na torcie: nie mam elektrycznie skladanych lusterek, bo skladam raz na rok. i wlasnie ostatnio musialem reka zlozyc lusterko kierowcy. zlozylem. a jakze. ale nie na przegubie tylko przy polaczeniu z drzwiami. po prostu odcielo sie na 2cm. nawet w serwisie mechanik usmiechnal sie jak to zobaczyl i powiedzia.. " dobra, panie.. niech pan juz nic nie pokazuje bo wstyd. robimy" no.. a poza tym to passat cacy. ale wiecej niz 130k nie dalbym za to auto. w tej klasie, z takimi wtopami. nawet jakby mial 300koni i cala elektronice z mediamartku. po prostu baza jest.. slaba. No właśnie,mam podobne zdanie -120-130tys maks.A tu czasem trzeba wyłożyć okolice 200tys ,a za tyle można kupić 3 pokojowe mieszkanie !! W dowolnym powiatowym mieście i to nie z wielkiej płyty.A to jest tylko zwykły vw ,choćby,jak powiedziałeś miał zylion koni i całą elektronikę z MediaMarkt, a jakość nie wiem ,czy nie jest gorsza niż np Renault.Miałem Lagunę 3 2.0dci - zrobiłem 150tys od nowości ,nie zmieniłem nawet końcówki drążka.Kolega w tym czasie miał Scenica ostro zchipowanego ,zrobił 130tys -nie dotknął palcem,jego żona miała Clio w tym samym czasie kupowane ,również bez najmniejszej awarii - - - - - aktualizacja - - - - - Dodam jeszcze,że np ja chciałem alltracka i wcale mocno go nie doposażając i uzyskując maks rabat ,trzeba zapłacić 180tys.Dla porównania za 175 tys(po rabacie) można kupić Volvo xc 60 w najbogatszej odmianie Summum ze skórą,navi ,super grającym audio ,automatem i 5 cylindrowym dieslem 220KM i nie wiem czy tak nie zrobię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach