wolli Zgłoś #7681 Napisano 13 Maja 2016 Wolli, jesteś wielki! :-) Jak zdjąłem to blokady to już poszło: pudło subwoofera, koło, lewarek i reszta, i podłoga w dół. Tylko teraz muszę skołować jakąś dojazdówkę, bo niby opony seal inside, ale przy porządnej dziurze to myślę, że nic to nie da. Jak tak dobrze poszło z podłogą :-) to dodatkowe pytanie: po 4 tys czyli od pół roku, przynajmniej według mojej najlepszej wiedzy, stuka silnik/osprzęt silnika o przegrodę silnika w okolicy pedałow/układu kierowniczego przy redukcji biegów lub wyłączaniu silnika. Serwis najpierw wgrał nowy soft do skrzyni, potem poprawiali poduszki silnika, sprawdzali podszybie/przegrodę i ... oddali auto po 3-ch wizytach z informacją , że nie są w stanie tego znaleźć (ten typ tak ma...) Czy ktoś miał już podobny problem a jeśli tak to jak sobie z nim poradził ? Co to było ? Z góry wielkie dzięki za pomoc! Wielik No tutaj już nie pomogę... Ja mam tsi, do tego ledwo 700km na liczniku, a dopiero dziś Pan z serwisu nauczył mnie korzystać z pełnej mocy silnika tak to jest jak się przesiada z diesla na benzynę Ja bym nagrał dłuższy materiał tzn. film i domagał się usunięcia usterki albo wymiany auta. Bez jaj, za dużą kasę wydałeś żeby tak spuszczali Cię na drzewo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flankie Zgłoś #7682 Napisano 13 Maja 2016 Jakie "blokady z szyn"? Też mam 17", bez Dynaudio i myślałem, że się nie da podłogi obniżyć, bo ten plastik/styropian na narzędzia wyglądał mi na przytwierdzony na stałe... Jak Wy go wyjmujecie bez uszkodzenia kołków, które go mocują? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wielik Zgłoś #7683 Napisano 13 Maja 2016 No tutaj już nie pomogę... Ja mam tsi, do tego ledwo 700km na liczniku, a dopiero dziś Pan z serwisu nauczył mnie korzystać z pełnej mocy silnika tak to jest jak się przesiada z diesla na benzynę Ja bym nagrał dłuższy materiał tzn. film i domagał się usunięcia usterki albo wymiany auta. Bez jaj, za dużą kasę wydałeś żeby tak spuszczali Cię na drzewo. Stwierdzili, że to nie zagraża bezpieczeństwu.... a niestety nie pomaga to, że to służbowe auto, więc musiałbym jeszcze firmę leasingową zmotywować jako właściciela, skomplikowane... stąd koncentracja na rozwiązaniu problemu :-) Na tym etapie planuje uderzyć do innego serwisu z nadzieją (może naiwną), że trafię na dobrego diagnostyka. Tymczasem podkręcam muzę i nic nie słychać ...:-) Dzięki wielkie za pomoc z podłogą (koła dojazdowe są już za 400pln :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #7684 Napisano 13 Maja 2016 Jakie "blokady z szyn"? Też mam 17", bez Dynaudio i myślałem, że się nie da podłogi obniżyć, bo ten plastik/styropian na narzędzia wyglądał mi na przytwierdzony na stałe... Jak Wy go wyjmujecie bez uszkodzenia kołków, które go mocują? Odpinasz szarą taśmę. Kołki wyjmujesz podważając je śrubokrętem (tak jak ja zrobiłem) lub tym haczykiem do wyjmowania zabezpieczeń z śrub Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wielik Zgłoś #7685 Napisano 13 Maja 2016 Jakie "blokady z szyn"? Też mam 17", bez Dynaudio i myślałem, że się nie da podłogi obniżyć, bo ten plastik/styropian na narzędzia wyglądał mi na przytwierdzony na stałe... Jak Wy go wyjmujecie bez uszkodzenia kołków, które go mocują? Styropian u mnie był zamocowany dwoma plastikowymi wkrętami, które zwyczajnie odkręciłem drucikiem wyciągniętym ze styropianu, który w zamierzeniu producenta chyba służy do wyciągania zaślepek śrub :-) Jeśli nie drucik to cokolwiek podobnego, bo przynajmniej u mnie styropian był ewidentnie przykręcony. A blokady to takie 5-7cm nakładki po bokach, które sprawiają, że jak próbujesz podłogę wsunąć na dolną szynę to nie da rady... jak pociągniesz mocno na zewnątrz to wychodzą i wtedy podłoga pięknie zjeżdża w dół :-) Wielik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ikar Zgłoś #7686 Napisano 14 Maja 2016 Czyli wychodzi, że to obniżanie podłogi można bez wyciągania i odkręcania czegokolwiek zrobić tylko w autach z zestawem lub dojazdówką tak? Fajnie , że poruszyliście ten wątek, ponieważ wczoraj tez knułem jak to się robi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #7687 Napisano 14 Maja 2016 Czyli wychodzi, że to obniżanie podłogi można bez wyciągania i odkręcania czegokolwiek zrobić tylko w autach z zestawem lub dojazdówką tak? Fajnie , że poruszyliście ten wątek, ponieważ wczoraj tez knułem jak to się robi... Ja mam pełne koło 17" i podłoga obniża się bez problemu. Sprawdź jak to będzie u Ciebie. Ja też mało nie kupiłem dojazdówki z tego powodu a okazało by się to niepotrzebne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flankie Zgłoś #7688 Napisano 14 Maja 2016 Ale styropian z narzędziami trzeba odkręcić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #7689 Napisano 14 Maja 2016 Ale styropian z narzędziami trzeba odkręcić. Wszystko bez problemu zmieściło mi się w boczkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #7690 Napisano 14 Maja 2016 Wszystko bez problemu zmieściło mi się w boczkach. Styropian oczywiście nie i leży w piwnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ikar Zgłoś #7691 Napisano 14 Maja 2016 Ja mam pełne koło 17" i podłoga obniża się bez problemu. Sprawdź jak to będzie u Ciebie. Ja też mało nie kupiłem dojazdówki z tego powodu a okazało by się to niepotrzebne Rozumiem, sprawdziłem, ale to nie zmienia faktu, że i tak trzeba styropian odkręcić oraz te plastiki po bokach.... Jak będę chciał mieć elementy z tego plastiku do wymiany koła to znowu muszę przykręcać (wożenie w boczkach to dla mnie trochę bez sensu..mam tam inne rzeczy). Coś tu jest bez sensu, albo ja czegoś nie rozumiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #7692 Napisano 14 Maja 2016 Rozumiem, sprawdziłem, ale to nie zmienia faktu, że i tak trzeba styropian odkręcić oraz te plastiki po bokach.... Jak będę chciał mieć elementy z tego plastiku do wymiany koła to znowu muszę przykręcać (wożenie w boczkach to dla mnie trochę bez sensu..mam tam inne rzeczy). Coś tu jest bez sensu, albo ja czegoś nie rozumiem... To nie jest bezsens tylko przemyślane rozwiązanie dla obniżenia kosztów i ułatwienia pracy przy produkcji. Jak bierzesz lepsze audio to w kole masz subbufer. Po co komplikować proces produkcji jak niezależnie od wyboru klienta masz jedną cześć. Możesz poszukać plastiku do koła np. w sklepie Skody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ikar Zgłoś #7693 Napisano 14 Maja 2016 To nie jest bezsens tylko przemyślane rozwiązanie dla obniżenia kosztów i ułatwienia pracy przy produkcji. Jak bierzesz lepsze audio to w kole masz subbufer. Po co komplikować proces produkcji jak niezależnie od wyboru klienta masz jedną cześć. Możesz poszukać plastiku do koła np. w sklepie Skody Super...tylko za auto warte 210 tysi to trochę lipa....ja mam Dynaudio, czyli już w ogóle "lipa"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #7694 Napisano 14 Maja 2016 Czemu gdzie indziej alltrack może mieć tylne lampy od highline i zamiast srebra na konsoli środkowej czarny piano black i nawet drewnianą listwę ,a u nas nie? Czemu w ogóle topowa niby odmiana auta jest oparta na comfortline ,to nie wiem.Zawsze walenie w bolca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deadswine Zgłoś #7695 Napisano 14 Maja 2016 Jesteśmy w Polsce kraju 3 świata pod względem widzenia firm z zachodu, takie braki w dostępności pewnych rzeczy to u nas normalka. Co ciekawe często np w takich Czechach jest wszystko dostępne tylko u nas jakoś nie. To że alltrack jest bazowany na cl może wiązać się z tym iż w Poznaniu widziałem jak dotąd ze 20 b8 i wszystkie CL żadnego HL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #7696 Napisano 14 Maja 2016 powiem tak, to ze jest na CL to chyba dlatego, ze nasz rynek jest troche biedniejszy i towar jest dopasowany do mozliwosci klienta, czysty business, po drugie zyjemy w EU i nic nie stoi na przeszkodzie zamowic samochod w DE, CZ czy gdzie indziej. Przeciez to banalnie proste. Tylko wezcie pod uwage, ze w Niemczech taki sam samochod jest okolo 20% drozszy, wiec nie wiem czy jestesmy 3 swiatem. Ale skoro tak uwazacie to zamowcie w 1 swiecie taka wersje jak np. moja 65000 euro x 4.4 = 286000 zl, powodzenia:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ikar Zgłoś #7697 Napisano 14 Maja 2016 A nie prawda...ha ha...ja mam HL.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akronaut Zgłoś #7698 Napisano 14 Maja 2016 też mam HL, w moim rejonie naliczyłem ich kilkanaście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #7699 Napisano 14 Maja 2016 Chłopaki, chyba nie zrozumieliście paolokos. On pisze, że restrykcje na niektóre opcje wynikają z tego, że w Polsce cenniki jednak są niżej ustawione niż np. w Niemczech. Przynajmniej ja tak zrozumiałem i pamiętam jeszcze notki prasowe sprzed premiery, gdzie właśnie tak pisano, że w Polsce będzie cennik będzie przystępniejszy niż na zachodzie. Nie porównywałem osobiście. Jedno co zauważyłem, będące w Niemczech w wakacje, nie w żadnym dużym mieście, a na wybrzeżu, że wersji HL było mniej niż widywałem u nas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #7700 Napisano 14 Maja 2016 (edytowane) dokladnie tak jest, niestety:) najwiecej jest CL, zwykle lampy, i takie tam. sa 2 powody, Niemcy kupuja samochod dla siebie nie dla sasiada, po drugie jezdza samochodem jakies 3-5 lat, wiec wersja CL z navi i paroma tylko dodatkami jest latwa w odsprzedazy bez utopienia grubej kasy w super wersje z dodatkami, bo nikt raczej pozniej za to extra nie doplaci:) Dlatego CL Variant 2.0 TDI 150 KM to standart. Edytowane 14 Maja 2016 przez paolokos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach