Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Wolli, jesteś wielki! :-)

 

Jak zdjąłem to blokady to już poszło: pudło subwoofera, koło, lewarek i reszta, i podłoga w dół.

Tylko teraz muszę skołować jakąś dojazdówkę, bo niby opony seal inside, ale przy porządnej dziurze to myślę, że nic to nie da.

 

Jak tak dobrze poszło z podłogą :-) to dodatkowe pytanie: po 4 tys czyli od pół roku, przynajmniej według mojej najlepszej wiedzy, stuka silnik/osprzęt silnika o przegrodę silnika w okolicy pedałow/układu kierowniczego przy redukcji biegów lub wyłączaniu silnika. Serwis najpierw wgrał nowy soft do skrzyni, potem poprawiali poduszki silnika, sprawdzali podszybie/przegrodę i ... oddali auto po 3-ch wizytach z informacją , że nie są w stanie tego znaleźć (ten typ tak ma...)

 

Czy ktoś miał już podobny problem a jeśli tak to jak sobie z nim poradził ? Co to było ?

 

Z góry wielkie dzięki za pomoc!

 

Wielik

 

No tutaj już nie pomogę... :( Ja mam tsi, do tego ledwo 700km na liczniku, a dopiero dziś Pan z serwisu nauczył mnie korzystać z pełnej mocy silnika ;) tak to jest jak się przesiada z diesla na benzynę ;)

Ja bym nagrał dłuższy materiał tzn. film i domagał się usunięcia usterki albo wymiany auta. Bez jaj, za dużą kasę wydałeś żeby tak spuszczali Cię na drzewo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie "blokady z szyn"? Też mam 17", bez Dynaudio i myślałem, że się nie da podłogi obniżyć, bo ten plastik/styropian na narzędzia wyglądał mi na przytwierdzony na stałe... Jak Wy go wyjmujecie bez uszkodzenia kołków, które go mocują?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No tutaj już nie pomogę... :( Ja mam tsi, do tego ledwo 700km na liczniku, a dopiero dziś Pan z serwisu nauczył mnie korzystać z pełnej mocy silnika ;) tak to jest jak się przesiada z diesla na benzynę ;)

Ja bym nagrał dłuższy materiał tzn. film i domagał się usunięcia usterki albo wymiany auta. Bez jaj, za dużą kasę wydałeś żeby tak spuszczali Cię na drzewo.

 

Stwierdzili, że to nie zagraża bezpieczeństwu.... a niestety nie pomaga to, że to służbowe auto, więc musiałbym jeszcze firmę leasingową zmotywować jako właściciela, skomplikowane... stąd koncentracja na rozwiązaniu problemu :-)

 

Na tym etapie planuje uderzyć do innego serwisu z nadzieją (może naiwną), że trafię na dobrego diagnostyka.

Tymczasem podkręcam muzę i nic nie słychać ...:-)

 

Dzięki wielkie za pomoc z podłogą (koła dojazdowe są już za 400pln :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakie "blokady z szyn"? Też mam 17", bez Dynaudio i myślałem, że się nie da podłogi obniżyć, bo ten plastik/styropian na narzędzia wyglądał mi na przytwierdzony na stałe... Jak Wy go wyjmujecie bez uszkodzenia kołków, które go mocują?

 

Odpinasz szarą taśmę. Kołki wyjmujesz podważając je śrubokrętem (tak jak ja zrobiłem) lub tym haczykiem do wyjmowania zabezpieczeń z śrub :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakie "blokady z szyn"? Też mam 17", bez Dynaudio i myślałem, że się nie da podłogi obniżyć, bo ten plastik/styropian na narzędzia wyglądał mi na przytwierdzony na stałe... Jak Wy go wyjmujecie bez uszkodzenia kołków, które go mocują?

 

Styropian u mnie był zamocowany dwoma plastikowymi wkrętami, które zwyczajnie odkręciłem drucikiem wyciągniętym ze styropianu, który w zamierzeniu producenta chyba służy do wyciągania zaślepek śrub :-) Jeśli nie drucik to cokolwiek podobnego, bo przynajmniej u mnie styropian był ewidentnie przykręcony. A blokady to takie 5-7cm nakładki po bokach, które sprawiają, że jak próbujesz podłogę wsunąć na dolną szynę to nie da rady... jak pociągniesz mocno na zewnątrz to wychodzą i wtedy podłoga pięknie zjeżdża w dół :-)

 

Wielik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli wychodzi, że to obniżanie podłogi można bez wyciągania i odkręcania czegokolwiek zrobić tylko w autach z zestawem lub dojazdówką tak? Fajnie , że poruszyliście ten wątek, ponieważ wczoraj tez knułem jak to się robi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli wychodzi, że to obniżanie podłogi można bez wyciągania i odkręcania czegokolwiek zrobić tylko w autach z zestawem lub dojazdówką tak? Fajnie , że poruszyliście ten wątek, ponieważ wczoraj tez knułem jak to się robi...

 

Ja mam pełne koło 17" i podłoga obniża się bez problemu. Sprawdź jak to będzie u Ciebie. Ja też mało nie kupiłem dojazdówki z tego powodu a okazało by się to niepotrzebne :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale styropian z narzędziami trzeba odkręcić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale styropian z narzędziami trzeba odkręcić.

 

Wszystko bez problemu zmieściło mi się w boczkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystko bez problemu zmieściło mi się w boczkach.

 

Styropian oczywiście nie i leży w piwnicy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam pełne koło 17" i podłoga obniża się bez problemu. Sprawdź jak to będzie u Ciebie. Ja też mało nie kupiłem dojazdówki z tego powodu a okazało by się to niepotrzebne :)

 

Rozumiem, sprawdziłem, ale to nie zmienia faktu, że i tak trzeba styropian odkręcić oraz te plastiki po bokach.... Jak będę chciał mieć elementy z tego plastiku do wymiany koła to znowu muszę przykręcać (wożenie w boczkach to dla mnie trochę bez sensu..mam tam inne rzeczy). Coś tu jest bez sensu, albo ja czegoś nie rozumiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem, sprawdziłem, ale to nie zmienia faktu, że i tak trzeba styropian odkręcić oraz te plastiki po bokach.... Jak będę chciał mieć elementy z tego plastiku do wymiany koła to znowu muszę przykręcać (wożenie w boczkach to dla mnie trochę bez sensu..mam tam inne rzeczy). Coś tu jest bez sensu, albo ja czegoś nie rozumiem...

 

To nie jest bezsens tylko przemyślane rozwiązanie dla obniżenia kosztów i ułatwienia pracy przy produkcji. Jak bierzesz lepsze audio to w kole masz subbufer. Po co komplikować proces produkcji jak niezależnie od wyboru klienta masz jedną cześć. Możesz poszukać plastiku do koła np. w sklepie Skody :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nie jest bezsens tylko przemyślane rozwiązanie dla obniżenia kosztów i ułatwienia pracy przy produkcji. Jak bierzesz lepsze audio to w kole masz subbufer. Po co komplikować proces produkcji jak niezależnie od wyboru klienta masz jedną cześć. Możesz poszukać plastiku do koła np. w sklepie Skody :)

 

Super...tylko za auto warte 210 tysi to trochę lipa....ja mam Dynaudio, czyli już w ogóle "lipa"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu gdzie indziej alltrack może mieć tylne lampy od highline i zamiast srebra na konsoli środkowej czarny piano black i nawet drewnianą listwę ,a u nas nie? Czemu w ogóle topowa niby odmiana auta jest oparta na comfortline ,to nie wiem.Zawsze walenie w bolca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteśmy w Polsce kraju 3 świata pod względem widzenia firm z zachodu, takie braki w dostępności pewnych rzeczy to u nas normalka. Co ciekawe często np w takich Czechach jest wszystko dostępne tylko u nas jakoś nie.

 

To że alltrack jest bazowany na cl może wiązać się z tym iż w Poznaniu widziałem jak dotąd ze 20 b8 i wszystkie CL żadnego HL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem tak, to ze jest na CL to chyba dlatego, ze nasz rynek jest troche biedniejszy i towar jest dopasowany do mozliwosci klienta, czysty business, po drugie zyjemy w EU i nic nie stoi na przeszkodzie zamowic samochod w DE, CZ czy gdzie indziej. Przeciez to banalnie proste. Tylko wezcie pod uwage, ze w Niemczech taki sam samochod jest okolo 20% drozszy, wiec nie wiem czy jestesmy 3 swiatem. Ale skoro tak uwazacie to zamowcie w 1 swiecie taka wersje jak np. moja 65000 euro x 4.4 = 286000 zl, powodzenia:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie prawda...ha ha...ja mam HL..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też mam HL, w moim rejonie naliczyłem ich kilkanaście

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, chyba nie zrozumieliście paolokos. On pisze, że restrykcje na niektóre opcje wynikają z tego, że w Polsce cenniki jednak są niżej ustawione niż np. w Niemczech. Przynajmniej ja tak zrozumiałem i pamiętam jeszcze notki prasowe sprzed premiery, gdzie właśnie tak pisano, że w Polsce będzie cennik będzie przystępniejszy niż na zachodzie. Nie porównywałem osobiście.

Jedno co zauważyłem, będące w Niemczech w wakacje, nie w żadnym dużym mieście, a na wybrzeżu, że wersji HL było mniej niż widywałem u nas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladnie tak jest, niestety:) najwiecej jest CL, zwykle lampy, i takie tam.

 

sa 2 powody, Niemcy kupuja samochod dla siebie nie dla sasiada, po drugie jezdza samochodem jakies 3-5 lat, wiec wersja CL z navi i paroma tylko dodatkami jest latwa w odsprzedazy bez utopienia grubej kasy w super wersje z dodatkami, bo nikt raczej pozniej za to extra nie doplaci:) Dlatego CL Variant 2.0 TDI 150 KM to standart.

Edytowane przez paolokos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności