marecki3575 Zgłoś #1 Napisano 12 Czerwca 2014 (edytowane) Witam wszystkich. Miałem kłopot z Vaglogiem ale juz jest ok. Bardzo proszę o analizę moich pierwszych logów. http://pokazywarka.pl/ffhpbg/ Edytowane 13 Czerwca 2014 przez marecki3575 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #2 Napisano 12 Czerwca 2014 (edytowane) Poradziłem sobie z tym vaglogiem:chytrus. Teraz poprosiłbym Was o analizę tego mojego diabełka, co prawda już tak nie ciągnie jak kiedyś ale chciałbym wiedzieć czy coś go boli. Zrobiłem logi z 002, 031, 020, 115, 118 W bloku 120 czy nie za mało tego momentu obrotowego? I coć słabo mi ciągnie od dołu. Dzięki z góry Tu będzie chyba lepiej widać: http://pokazywarka.pl/ffhpbg/ Edytowane 12 Czerwca 2014 przez marecki3575 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #3 Napisano 12 Czerwca 2014 Ten Twój diabełek po chipsie jest. Problemem jest spalanie stukowe w następstwie czego zapłon idzie nazad i brakuje mocy. W jakim stanie masz układ zapłonowy: świece, cewki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #4 Napisano 12 Czerwca 2014 (edytowane) Hej, Tak wiem jest po programie VTG, gość od którego kupowałem mówił o 200KM i 300N/M, choć ciśnie w fotel ale to ma chyba coś koło 180KM, świece nówki NGK jakieś 1000km najechane, cewki wszystkie były zmieniane jakieś 30000km wstecz, spalanie stukowe jak najbardziej bo słyszę ja szklanki napierniczają jadąc pod górke na dwójce i trójce w przedziale pomiędzy 2000 a 3000obr/min, nie wiem czy to nie wina głowicy, bo kiedyś z braku ciśnienia oleju złapało wałek na głowicy przy kole zębatym(prawie klin zerwało). W rezultacie mam spadek cisnienia oleju do 1,7 bara a powinien trzymać 2 bar na wolnych. Czy to może być powodem spalania stukowego? Tutaj zapodałem wykresy z logów: http://pokazywarka.pl/g1do0q/ Edytowane 12 Czerwca 2014 przez marecki3575 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #5 Napisano 12 Czerwca 2014 Cofanie zapłonu może być przez ostry program lub słabe paliwo dalej to już usterki w aucie zób jeszcze loga z 003 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #6 Napisano 12 Czerwca 2014 (edytowane) Ok, to jutro, też tak samo gonić auto tzn. trója i but w podłogę? Dodam dla ułatwienia wykrycia ewentualnych usterek: Turbo po regeneracji dopiero co, przepływka nowa 2 latka, DV-4 latka, sonda pierwsza (przed katem) nówka, odczyt z 032 to 0,8% a drugie pole -3,1%, N75 i reszta to nie wiem jak z ich sprawnością dlatego zrobiłem logi. - - - - - aktualizacja - - - - - A co z resztą moich logów? Czy jest się do czego doczepić? Edytowane 12 Czerwca 2014 przez marecki3575 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #7 Napisano 13 Czerwca 2014 ...dmucha jak powinno, ale w dolocie robi się gorąco - popatrz na temperaturę. Nie ma co oczekiwać, że to będzie jeździło jak w zimie. Jak do tego dodasz jeszcze słabe paliwo, to z tych 200 KM zostanie jakieś 160 dopóki nie zalejesz dobrego paliwa i nie zrobisz resetu kompa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #8 Napisano 13 Czerwca 2014 (edytowane) Dzięki Marek, Leje 95 może jakaś lipna? a jak dokonać tego resetu kompa? I co z resztą logów wszystko ok? Mnie martwi to cofanie zapłonów bo mi szklanki telepocą jak napisałem wyżej, co o tym sądzisz? No i jeszcze ten słaby moment obrotowy...( czy tak ma być)? Edytowane 13 Czerwca 2014 przez marecki3575 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #9 Napisano 13 Czerwca 2014 bodzik zrobiłem log z 003, troszke za póżno złapał , w innej tabeli zrobiłem początek 003, razem z 114 i 117. oto nowe logi: http://pokazywarka.pl/rlaxab/ http://pokazywarka.pl/2v2bet/ I takie logi 020, 022, 023 http://pokazywarka.pl/pt8ubh/ I na deser takie coś - każda cewka z innej bajki, to normalne? http://pokazywarka.pl/c61vng/ Proszę o analizę i dzieki z góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #10 Napisano 13 Czerwca 2014 No zapłon nie jest za bardzo pogoniony więc to nie kwestia programu, tak jak pisał Marek słabsze paliwo plus 50 st w dolocie = cofanie, z napiec na stukowcach cięzko coś odczytac tylko ecu to potrafi, reszta logów jest ok, możesz zalac lepszego paliwa na próbe albo założyć lpg nie będzie cofać , co do klepania szklanek to chyba nie powinno tak być zresztą jakies dziwne hałasy drgania lużne elementy mogą wprowadzac w błąd stukowce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #11 Napisano 13 Czerwca 2014 Leje 95 może jakaś lipna? Chyba nie po to tuningujesz silnik żeby lać taki szajs ? Napisał Ci Grucha że masz spalanie stukowe, oktanów brakuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #12 Napisano 13 Czerwca 2014 Dzięki wam za ocenę, zaleje nastepnym razem 98 i będę nasłuchiwał czy nic nie klepie tym razem:manga A jak dalej będzie słychać szklanki to tak jak Łukasz napisał szukać usterek, a u mnie to nieszczęsne gniazdo głowicy pod wałkiem( co prawda naprawiane to było ale bardziej wyszlifowane przez mechanika). Zmieniłem Liqui Moly 5w40 na Valvo 5w50 i jest ciut lepiej ( będzie bo wiadomo nowy olej i większa lepkość) ale to i tak jak z leczeniem kataru:umm w najgorszym wypadku rozbieranko:niekumam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #13 Napisano 15 Czerwca 2014 (edytowane) No i faktycznie po zalaniu 98 jest lepiej:) co prawda teraz się troszkę ochłodziło ale już nie słyszę szklanek. Wasze rady pomogły, dzieki. Zastanawia mnie jeszcze jedno: w grupie 115, do 2000obr/min ciśnienie aktualne jest dużo niższe od zadanego (kółko czerwone) dopiero przy około 2500obr/min je "dogania" a dalej nawet lekko "przegania" (kółko niebieskie) Czy to może wina N75? może go przeczyścić? tak to wygląda: http://pokazywarka.pl/qme5xt/ i jeszcze ostatnie pytanko, co sądzicie o cewkach na cylindrach 1 i 2 wartości te dużo odbiegają od pozostałych dwóch ma to jakiś wpływ na spalanie? dodam że wszystkie mają około 30-40tys przejechane. Cewki: http://pokazywarka.pl/mrwom5/ Edytowane 15 Czerwca 2014 przez marecki3575 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #14 Napisano 15 Czerwca 2014 Czy to może wina N75? może go przeczyścić? To jest normalne N75 jest OK. Najlepiej jakbyś zrobił tego loga pojedynczo 115. Bo było 3 grupy na raz i próbkowanie VAG-a jest wolne i tak naprawdę to nie da się powiedzieć czy te 0,8 bara masz przy 2360rpm czy przy innych obrotach. i jeszcze ostatnie pytanko, co sądzicie o cewkach na cylindrach 1 i 2 wartości te dużo odbiegają od pozostałych dwóch ma to jakiś wpływ na spalanie? dodam że wszystkie mają około 30-40tys przejechane.Cewki: http://pokazywarka.pl/mrwom5/ To są wartości od czujników spalania stukowego, a nie cewek i zwykłemu śmiertelnikowi przez VAG-a za dużo nie powiedzą, jedynie ECU odczytuje je jak trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #15 Napisano 15 Czerwca 2014 Dzięki grucha... zrobie jutro 115, no widzisz jak to się trzeba użerać z laikami:kwasny tak na prawdę to chciałbym znać kondycję pompy paliwa wiem że gdzieś można podejrzeć po czasach wtrysku w którym kanale? Robiłem 002,003,011,020,022,023,026,031,114,115,117,118. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #16 Napisano 15 Czerwca 2014 Aby sprawdzić pompę paliwa to najlepiej zewnętrznym manometrem. Można zrobić log dynamiczny 002+033, ale 100% pewności , że pompa jest sprawna czy nie log nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #17 Napisano 15 Czerwca 2014 Aby sprawdzić pompę paliwa to najlepiej zewnętrznym manometrem.Można zrobić log dynamiczny 002+033, ale 100% pewności , że pompa jest sprawna czy nie log nie da. Ok, podjadę do jakiegoś magika z manometrem, a znasz może wartości zdrowej i już padającej pomki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #18 Napisano 15 Czerwca 2014 U nas w AWT to 4bary powinna trzymać. Ważne żeby pod butem ciśnienie nie leciało w dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #19 Napisano 15 Czerwca 2014 U nas w AWT to 4bary powinna trzymać. Ważne żeby pod butem ciśnienie nie leciało w dół. Dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #20 Napisano 15 Czerwca 2014 A wie ktoś może jak i gdzie na vagu sprawdzić wtryskiwacze paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach