Skocz do zawartości
marecki3575

Proszę o analize logów 18.t AWT 180KM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Miałem kłopot z Vaglogiem ale juz jest ok.

 

Bardzo proszę o analizę moich pierwszych logów.

 

http://pokazywarka.pl/ffhpbg/

Edytowane przez marecki3575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poradziłem sobie z tym vaglogiem:chytrus.

Teraz poprosiłbym Was o analizę tego mojego diabełka, co prawda już tak nie ciągnie jak kiedyś ale chciałbym wiedzieć czy coś go boli.

Zrobiłem logi z 002, 031, 020, 115, 118

 

W bloku 120 czy nie za mało tego momentu obrotowego?

I coć słabo mi ciągnie od dołu.

Dzięki z góry

 

Tu będzie chyba lepiej widać:

http://pokazywarka.pl/ffhpbg/

Edytowane przez marecki3575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten Twój diabełek po chipsie jest. Problemem jest spalanie stukowe w następstwie czego zapłon idzie nazad i brakuje mocy. W jakim stanie masz układ zapłonowy: świece, cewki??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Tak wiem jest po programie VTG, gość od którego kupowałem mówił o 200KM i 300N/M, choć ciśnie w fotel ale to ma chyba coś koło 180KM, świece nówki NGK jakieś 1000km najechane, cewki wszystkie były zmieniane jakieś 30000km wstecz, spalanie stukowe jak najbardziej bo słyszę ja szklanki napierniczają jadąc pod górke na dwójce i trójce w przedziale pomiędzy 2000 a 3000obr/min, nie wiem czy to nie wina głowicy, bo kiedyś z braku ciśnienia oleju złapało wałek na głowicy przy kole zębatym(prawie klin zerwało). W rezultacie mam spadek cisnienia oleju do 1,7 bara a powinien trzymać 2 bar na wolnych.

Czy to może być powodem spalania stukowego?

 

Tutaj zapodałem wykresy z logów:

http://pokazywarka.pl/g1do0q/

Edytowane przez marecki3575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cofanie zapłonu może być przez ostry program lub słabe paliwo dalej to już usterki w aucie zób jeszcze loga z 003 .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, to jutro,

też tak samo gonić auto tzn. trója i but w podłogę?

 

Dodam dla ułatwienia wykrycia ewentualnych usterek:

Turbo po regeneracji dopiero co, przepływka nowa 2 latka, DV-4 latka, sonda pierwsza (przed katem) nówka, odczyt z 032 to 0,8% a drugie pole -3,1%,

N75 i reszta to nie wiem jak z ich sprawnością dlatego zrobiłem logi.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A co z resztą moich logów? Czy jest się do czego doczepić?

Edytowane przez marecki3575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...dmucha jak powinno, ale w dolocie robi się gorąco - popatrz na temperaturę. Nie ma co oczekiwać, że to będzie jeździło jak w zimie. Jak do tego dodasz jeszcze słabe paliwo, to z tych 200 KM zostanie jakieś 160 dopóki nie zalejesz dobrego paliwa i nie zrobisz resetu kompa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Marek,

Leje 95 może jakaś lipna? a jak dokonać tego resetu kompa?

I co z resztą logów wszystko ok?

Mnie martwi to cofanie zapłonów bo mi szklanki telepocą jak napisałem wyżej, co o tym sądzisz?

 

No i jeszcze ten słaby moment obrotowy...( czy tak ma być)?

Edytowane przez marecki3575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bodzik zrobiłem log z 003, troszke za póżno złapał , w innej tabeli zrobiłem początek 003, razem z 114 i 117.

oto nowe logi:

http://pokazywarka.pl/rlaxab/

http://pokazywarka.pl/2v2bet/

 

I takie logi 020, 022, 023

http://pokazywarka.pl/pt8ubh/

 

I na deser takie coś - każda cewka z innej bajki, to normalne?

http://pokazywarka.pl/c61vng/

 

Proszę o analizę i dzieki z góry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zapłon nie jest za bardzo pogoniony więc to nie kwestia programu, tak jak pisał Marek słabsze paliwo plus 50 st w dolocie = cofanie, z napiec na stukowcach cięzko coś odczytac tylko ecu to potrafi, reszta logów jest ok, możesz zalac lepszego paliwa na próbe albo założyć lpg nie będzie cofać :), co do klepania szklanek to chyba nie powinno tak być zresztą jakies dziwne hałasy drgania lużne elementy mogą wprowadzac w błąd stukowce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Leje 95 może jakaś lipna?
Chyba nie po to tuningujesz silnik żeby lać taki szajs ? Napisał Ci Grucha że masz spalanie stukowe, oktanów brakuje :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wam za ocenę, zaleje nastepnym razem 98 i będę nasłuchiwał czy nic nie klepie tym razem:manga

A jak dalej będzie słychać szklanki to tak jak Łukasz napisał szukać usterek, a u mnie to nieszczęsne gniazdo głowicy pod wałkiem( co prawda naprawiane to było ale bardziej wyszlifowane przez mechanika).

Zmieniłem Liqui Moly 5w40 na Valvo 5w50 i jest ciut lepiej ( będzie bo wiadomo nowy olej i większa lepkość) ale to i tak jak z leczeniem kataru:umm w najgorszym wypadku rozbieranko:niekumam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i faktycznie po zalaniu 98 jest lepiej:) co prawda teraz się troszkę ochłodziło ale już nie słyszę szklanek. Wasze rady pomogły, dzieki.

Zastanawia mnie jeszcze jedno: w grupie 115, do 2000obr/min ciśnienie aktualne jest dużo niższe od zadanego (kółko czerwone) dopiero przy około 2500obr/min je "dogania" a dalej nawet lekko "przegania" (kółko niebieskie)

Czy to może wina N75? może go przeczyścić?

 

tak to wygląda:

http://pokazywarka.pl/qme5xt/

 

i jeszcze ostatnie pytanko, co sądzicie o cewkach na cylindrach 1 i 2 wartości te dużo odbiegają od pozostałych dwóch ma to jakiś wpływ na spalanie? dodam że wszystkie mają około 30-40tys przejechane.

Cewki:

http://pokazywarka.pl/mrwom5/

Edytowane przez marecki3575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy to może wina N75? może go przeczyścić?

To jest normalne N75 jest OK. Najlepiej jakbyś zrobił tego loga pojedynczo 115. Bo było 3 grupy na raz i próbkowanie VAG-a jest wolne i tak naprawdę to nie da się powiedzieć czy te 0,8 bara masz przy 2360rpm czy przy innych obrotach.

i jeszcze ostatnie pytanko, co sądzicie o cewkach na cylindrach 1 i 2 wartości te dużo odbiegają od pozostałych dwóch ma to jakiś wpływ na spalanie? dodam że wszystkie mają około 30-40tys przejechane.

Cewki:

http://pokazywarka.pl/mrwom5/

To są wartości od czujników spalania stukowego, a nie cewek i zwykłemu śmiertelnikowi przez VAG-a za dużo nie powiedzą, jedynie ECU odczytuje je jak trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki grucha... zrobie jutro 115, no widzisz jak to się trzeba użerać z laikami:kwasny

tak na prawdę to chciałbym znać kondycję pompy paliwa wiem że gdzieś można podejrzeć po czasach wtrysku w którym kanale?

Robiłem 002,003,011,020,022,023,026,031,114,115,117,118.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aby sprawdzić pompę paliwa to najlepiej zewnętrznym manometrem.

Można zrobić log dynamiczny 002+033, ale 100% pewności , że pompa jest sprawna czy nie log nie da. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aby sprawdzić pompę paliwa to najlepiej zewnętrznym manometrem.

Można zrobić log dynamiczny 002+033, ale 100% pewności , że pompa jest sprawna czy nie log nie da.

 

 

Ok, podjadę do jakiegoś magika z manometrem, a znasz może wartości zdrowej i już padającej pomki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U nas w AWT to 4bary powinna trzymać. Ważne żeby pod butem ciśnienie nie leciało w dół. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U nas w AWT to 4bary powinna trzymać. Ważne żeby pod butem ciśnienie nie leciało w dół. ;)

 

Dzięki za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wie ktoś może jak i gdzie na vagu sprawdzić wtryskiwacze paliwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności