Jump to content
tgrz

śruby zabezpieczające

Recommended Posts

Szanowni koledzy,

 

 

 

Do naszych B6/B7 pasują

śruby zabezpieczające o numerze (między innymi):

1K0698137A

 

Moment dokręcenia "normalnych" szpilek to 120Nm

 

Czy znana jest Kolegom siła z jaką dokręca się śruby zabezpieczające?

 

Moje pytanie wynika z informacji, że bywały analogiczne zestawy zabezpieczające np. dla BMW, które

ulegają zniszczeniu po kilkunastokrotnym użyciu siły 110Nm (dokręca się je np. z 85Nm)

 

 

Serdecznie pozdrawiam

i

dziękuję za odpowiedzi !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój oponiarz zabezpieczającą dokręca ręcznie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W wiekszosci warsztawow u jakich wymienialem opony wszysy uzywali klucza ze sprezarku do zabezpieczajacych, jak i normalnych. Jeszcze nie widzialalem aby ktory kolwiek wulkanizator to sprawdzal pod dany model.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mój oponiarz zabezpieczającą dokręca ręcznie ;)
Mój też. I jeszcze przy tym mi marudzi że kupiłem jakieś chińskie badziewie made in italy :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś, gdzieś, znalazłem info, że 80Nm. Już któryś sezon tak dokręcam i jest git.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja zajechałem już kilka ori kompletów i zrezygnowałem z tego...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualnie produkowane fabryczne śruby zabezpieczające dokręca się ręcznie tylko tyle, żeby śruba miała opór. Żaden pneumatyk, żaden dynamometr ustawiony pod zwykłe śruby. Te śruby sa tak delikatne, że nieraz odkręcanie kończy się urwaniem nasadki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taki sam jak w całym koncernie vag przynajmniej od końca ubiegłego wieku....

Share this post


Link to post
Share on other sites

no i stało się ,zawieruszyłem gdzieś klucz do śruby zabezpieczającej,jest ktoś z okolic świnoujścia kto mugłby ten problem rozwiązać?IMG_20161110_101944.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robisz mały ekran dookoła śruby z blachy, najlepiej z puszki. Dospawac śrubę i odkręcić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wykrętakiem za 10 zł komplet chcesz ruszyć szpilkę w kole? Oj, nie tędy droga... :P Po pierwsze nie rozwierci tak twardego materiału, po drugie to badziewie od razu pęka, ja wyrzuciłem do kosza...

Share this post


Link to post
Share on other sites
to jest ciekawy sposób tylko troche delikatniej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz ja proszę o pomoc. Zniszczyła mi się nasadka, a potrzebuję odkręcić śrubę zabezpieczającą w moim passacie jak na zdjęciu, w Warszawie lub okolicy.

Ma ktoś, to podjechałbym i na miejscu odkręcił. Podobno nr nasadki to 033 lub 533.

2019-01-13-1086.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy