Skocz do zawartości
LustForMoney

Dzikie Logi do Analizy 1,8 T AWT 150 km 2001

Rekomendowane odpowiedzi

Ale jak pisałem że czyszczenie czujnika to lipa i mechanik pierdoły pisze to nie wierzyłeś, jest na 100% program na ok 190 km w tym aucie, powinno dobrze rwać ale nie rwie bo jest problem z doładowaniem, turbo bardzo słąbo wstaje i nie trzyma ciśnienia jak trzeba, do tego przepływka już też nadawac się będzie do wymiany, tylko najpierw zacznij od znalezienia problemu słabego ładownia turbiny, potem reszta, jak mechan sprawdzał dolot cisnieniowo? dv oglądał? jak tak to trzeba do turbiny zajrzec od strony katalizatora.

 

Nie o to chodzi czy wierzyłem czy nie, tylko o to że jak ja bym był mechanikiem to bym auta nie wypuścił... z taką lipą.... no chyba że klient by sobie tego życzył.

Ja jak robię komuś odszkodowanie za auto lub za uszczerbek na zdrowiu z kolizji, to mu ogarniam wszystko na pełnej profesce... bo wiem ze od tego zależy to czy mnie poleci dalej i czy zarobie dobre pieniądze....

 

Jeśli twierdził że czujnik to sobie wymyślił czujnik uparł się i koniec.... i teraz się muszę babrać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie temat o Twoich odszkodowaniach i jak robisz ale o aucie, jakby wszyscy byli tak zajebiści szczególnie mechanicy to pewnie forum nie było by potrzebne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli twierdził że czujnik to sobie wymyślił czujnik uparł się i koniec....

Michał, a tak pro po o jakim czujniku mówił mechanik i jakich wartościach?? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie o wartosciach z "powietrza".... z tego co pamietam to mowil o 1,9- 2 bara, czyli pewnie mu chodzilo o normalne... ile jest zadawane... ale z otrzymanych informacji od Ciebie i Logow.... widac ze nie daje ile powinno.... zatem ja nie wiem jak on to wymierzyl... zapytam go jutro dokladniej jak on to sprawdzil, bo watpie w to aby robil sobie logi dynamiczne.... a pewnie tylko statyczne bo widzialem ze siedzial z kompem, i wymawial sie ze na kompie nie ma nic blednego...

 

btw. jest gdzie opisane dokladnie jaki blok silnika za co odpowiada wraz z opisem tych kolumn?? to jutro mu to wytlumacze... moze ogarnie sie wkoncu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie zmieniło dale słąbo dmucha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nic się nie zmieniło dale słąbo dmucha.

 

a co oznacza ten -0,4??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 032 sa korekty paliwowe na biegu jalowym i pod obciazeniem im blizej zera tym lepiej wiec jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK są pod warunkiem, że nie były przed tym kasowane błędy, ani odłączany aku itp. tylko jazda przynajmniej z 50km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa się wyjaśniła :)

rurka od odmy była nieszczelna i jeszcze jedna taka przy filtrze powietrza...

co prawda to nie rozwiazalo do konca problemu zatem szukalismy dalej i....

zapchany Katalizator :) zatem go przebilismy i jest tyle co w serii :)

 

Teraz Virusujemy u Grzesia w Rybniku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co masz na myśli mówiąc przebity? Całkowicie wyrzucony wkład czy jak? ;) pytam bo mam bardzo podobny problem..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak z tego co mi mowil to wyciagnol calkowiecie wklad :)

 

Co do wirusowania to niestety lipa.... udalo sie 170 km bo turbo jest do dupy... i nie trzyma wyzszego cisnienia... zatem zostawiam narazie serie i jak przyjdzie mikolaj to pewnie z K03s ;0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopie przeciez tam miałeś program, wystarczyło naprawić uszkodzone elementy i auto powinno latać. Twój tuner nie poinformował cię o tym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że nie zrobił logów po wypruciu kata i uszczelnieniu odmy. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szkoda, że nie zrobił logów po wypruciu kata i uszczelnieniu odmy. ;)

w sensie z tym programem co był?? starym??

 

do naprawy auto został wgrany program oryginalny po to mógł go naprawić, bo znał parametry, na oryginalnym programie i na takim jeżdżę jest 147 km. Bez sensu mi próbować naciągać turbo, a jeszcze *******nie mi szybciej niż powinno i dopiero będę miał zabawę :)

za usługę wirusowania nie zapłaciłem zatem nie straciłem... wole odłożyć na k03s zamiast się bawić w regeneracje tego co mam... tak mi się wydaje....

do jakiś 200km na k03s z tego co słyszałem pójdzie myślę że to wystarczy :) no jeszcze był pomysł z intercoler- ale to już dodatkowe koszty...jeśli jest ktoś mi wstanie powiedzieć ile mniej więcej może kosztować dobre k03s + intercoolerem i całym osprzętem- orurowaniem itp??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na a4 forum kolega sprzedaje przerobione k03 na k03s za 1 tys z roczna gwarancja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na a4 forum kolega sprzedaje przerobione k03 na k03s za 1 tys z roczna gwarancja.

 

a intercoolery z orurowaniem ile moze kosztowac??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności