Skocz do zawartości

LustForMoney

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O LustForMoney

  • Urodziny 06.12.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dąbrowa Górnicza

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witaj Wojtek prosze tez o info... bo dzisiaj podjechala po mnie laweta zeby mi auto zabrac bo nie dzialalo juz od miesiaca a tu kluczyc nie dziala ;0
  2. Witam, Tak ma LPG , rzeczywiście bardzo istotna informacja mi uciekła. Zatem pytanie gdzie to może być??
  3. Witam Koledzy i Koleżanki, mam takie problem, mianowicie, po wymianie miski olejowej(podnoszenie silnika i zawieszenia, naprawa spowodowana zaliczeniem wzniesienia i uwaleniu miski) auto mi nie odpala... kreci, kreci i ****, później pokazuje info na desce STOP i pali się kontrolka od Oleju na czerwono. Co do błędów to wygląda sytuacja tak: 16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal P0106 - 35-10 - - - Intermittent 16621 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low P0237 - 35-10 - - - Intermittent 18321 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294): Short to Ground P1913 - 35-10 - - - Intermittent 17633 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Short to Ground P1225 - 35-00 - - 17635 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Short to Ground P1227 - 35-00 - - 17636 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Short to Ground P1228 - 35-00 - - 17634 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Short to Ground P1226 - 35-00 - - 16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal P0341 - 35-10 - - - Intermittent 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 35-10 - - - Intermittent Po kasowaniu wygląda tak i powtarzają się w kólko: 17633 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Short to Ground P1225 - 35-00 - - 17635 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Short to Ground P1227 - 35-00 - - 17636 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Short to Ground P1228 - 35-00 - - 17634 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Short to Ground P1226 - 35-00 - - pół roku temu robiłem alternator i nowy akumulator, zatem jeśli chodzi o prąd to jest dobra dostawa(sprawdzane).... pytanie w czym może być problem.... Proszę o pomoc już mam szczerze dość tego Paszteta ;0 Jak jeździ to Pięknie ale.... jak stoi to kosztuje... mnie dużo Dane auta: 1,8 T 150 km, Tip, AWT. B5fl 2001 rok Kombi Pozdrawiam Michał
  4. Witajcie, mam paska 2001 b5 fl 1,8t w automacie i myślę żeby zmodernizować- polepszyć hamowanie swojego samochodu. Proszę was jako expertów o konkretne zestawy na przód, które poprawia moje hamowanie. Proszę o informację o ile % się zwiekszy sila hamowania a co za tym idzie dystnas. Ile to będzie kosztować i czy wystarczy zakupic klocki/tarczy i być może zaciski?? proszę napisać jakie kupić i czy jest to racjonalna decyzja proporcja ceny a jakość. Pozdrawiam A na marginesie wszystkim wszystkie najlepszego
  5. a intercoolery z orurowaniem ile moze kosztowac??
  6. w sensie z tym programem co był?? starym?? do naprawy auto został wgrany program oryginalny po to mógł go naprawić, bo znał parametry, na oryginalnym programie i na takim jeżdżę jest 147 km. Bez sensu mi próbować naciągać turbo, a jeszcze *******nie mi szybciej niż powinno i dopiero będę miał zabawę za usługę wirusowania nie zapłaciłem zatem nie straciłem... wole odłożyć na k03s zamiast się bawić w regeneracje tego co mam... tak mi się wydaje.... do jakiś 200km na k03s z tego co słyszałem pójdzie myślę że to wystarczy no jeszcze był pomysł z intercoler- ale to już dodatkowe koszty...jeśli jest ktoś mi wstanie powiedzieć ile mniej więcej może kosztować dobre k03s + intercoolerem i całym osprzętem- orurowaniem itp??
  7. tak z tego co mi mowil to wyciagnol calkowiecie wklad Co do wirusowania to niestety lipa.... udalo sie 170 km bo turbo jest do dupy... i nie trzyma wyzszego cisnienia... zatem zostawiam narazie serie i jak przyjdzie mikolaj to pewnie z K03s ;0
  8. Bob widzę że jest czym Jeździć ;0 aż muszę zobaczyć jak to jeżdzi.... pościgamy się ;0
  9. Sprawa się wyjaśniła rurka od odmy była nieszczelna i jeszcze jedna taka przy filtrze powietrza... co prawda to nie rozwiazalo do konca problemu zatem szukalismy dalej i.... zapchany Katalizator zatem go przebilismy i jest tyle co w serii Teraz Virusujemy u Grzesia w Rybniku
  10. Grupy: 002,032 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody_kat_174477.html tak dla pewnosci
  11. Pewnie o wartosciach z "powietrza".... z tego co pamietam to mowil o 1,9- 2 bara, czyli pewnie mu chodzilo o normalne... ile jest zadawane... ale z otrzymanych informacji od Ciebie i Logow.... widac ze nie daje ile powinno.... zatem ja nie wiem jak on to wymierzyl... zapytam go jutro dokladniej jak on to sprawdzil, bo watpie w to aby robil sobie logi dynamiczne.... a pewnie tylko statyczne bo widzialem ze siedzial z kompem, i wymawial sie ze na kompie nie ma nic blednego... btw. jest gdzie opisane dokladnie jaki blok silnika za co odpowiada wraz z opisem tych kolumn?? to jutro mu to wytlumacze... moze ogarnie sie wkoncu...
  12. Ludziska Pomocy... jeśli ktoś jest wstanie mi pomoc ogarnąć ten temat..... ktoś kompetentny co podchodzi i z buta wiec co i jak.... bo już mam dość mechaników.... http://forum.vw-passat.pl/threads/140831-Dzikie-Logi-do-Analizy-1-8-T-AWT-150-km-2001
  13. Polecam Specjalistę od Automatów. http://www.synchrocar.pl/ Kolega Piotrek ogarnia i to bardzo dużo osób mi go polecało i się nie zawiodłem, wytłumaczył, naświetlił sprawę i podpowiedział. Chłopaki z a4 też go chwalą zatem myślę, że można mu zaufać z Automatem ;0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności