LustForMoney Zgłoś #21 Napisano 19 Maja 2014 Ale jak pisałem że czyszczenie czujnika to lipa i mechanik pierdoły pisze to nie wierzyłeś, jest na 100% program na ok 190 km w tym aucie, powinno dobrze rwać ale nie rwie bo jest problem z doładowaniem, turbo bardzo słąbo wstaje i nie trzyma ciśnienia jak trzeba, do tego przepływka już też nadawac się będzie do wymiany, tylko najpierw zacznij od znalezienia problemu słabego ładownia turbiny, potem reszta, jak mechan sprawdzał dolot cisnieniowo? dv oglądał? jak tak to trzeba do turbiny zajrzec od strony katalizatora. Nie o to chodzi czy wierzyłem czy nie, tylko o to że jak ja bym był mechanikiem to bym auta nie wypuścił... z taką lipą.... no chyba że klient by sobie tego życzył. Ja jak robię komuś odszkodowanie za auto lub za uszczerbek na zdrowiu z kolizji, to mu ogarniam wszystko na pełnej profesce... bo wiem ze od tego zależy to czy mnie poleci dalej i czy zarobie dobre pieniądze.... Jeśli twierdził że czujnik to sobie wymyślił czujnik uparł się i koniec.... i teraz się muszę babrać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #22 Napisano 19 Maja 2014 To nie temat o Twoich odszkodowaniach i jak robisz ale o aucie, jakby wszyscy byli tak zajebiści szczególnie mechanicy to pewnie forum nie było by potrzebne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #23 Napisano 20 Maja 2014 Jeśli twierdził że czujnik to sobie wymyślił czujnik uparł się i koniec.... Michał, a tak pro po o jakim czujniku mówił mechanik i jakich wartościach?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LustForMoney Zgłoś #24 Napisano 20 Maja 2014 Pewnie o wartosciach z "powietrza".... z tego co pamietam to mowil o 1,9- 2 bara, czyli pewnie mu chodzilo o normalne... ile jest zadawane... ale z otrzymanych informacji od Ciebie i Logow.... widac ze nie daje ile powinno.... zatem ja nie wiem jak on to wymierzyl... zapytam go jutro dokladniej jak on to sprawdzil, bo watpie w to aby robil sobie logi dynamiczne.... a pewnie tylko statyczne bo widzialem ze siedzial z kompem, i wymawial sie ze na kompie nie ma nic blednego... btw. jest gdzie opisane dokladnie jaki blok silnika za co odpowiada wraz z opisem tych kolumn?? to jutro mu to wytlumacze... moze ogarnie sie wkoncu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #25 Napisano 20 Maja 2014 Nom zapytaj i od razu notuj. Co sprawdza jak sprawdza i czym. Tu masz grupy większości benzyniaków: http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LustForMoney Zgłoś #26 Napisano 26 Maja 2014 Grupy: 002,032 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody_kat_174477.html tak dla pewnosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #27 Napisano 26 Maja 2014 Nic się nie zmieniło dale słąbo dmucha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LustForMoney Zgłoś #28 Napisano 27 Maja 2014 Nic się nie zmieniło dale słąbo dmucha. a co oznacza ten -0,4?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #29 Napisano 27 Maja 2014 W 032 sa korekty paliwowe na biegu jalowym i pod obciazeniem im blizej zera tym lepiej wiec jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #30 Napisano 27 Maja 2014 OK są pod warunkiem, że nie były przed tym kasowane błędy, ani odłączany aku itp. tylko jazda przynajmniej z 50km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LustForMoney Zgłoś #31 Napisano 18 Czerwca 2014 Sprawa się wyjaśniła rurka od odmy była nieszczelna i jeszcze jedna taka przy filtrze powietrza... co prawda to nie rozwiazalo do konca problemu zatem szukalismy dalej i.... zapchany Katalizator zatem go przebilismy i jest tyle co w serii Teraz Virusujemy u Grzesia w Rybniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kida Zgłoś #32 Napisano 23 Czerwca 2014 Co masz na myśli mówiąc przebity? Całkowicie wyrzucony wkład czy jak? pytam bo mam bardzo podobny problem.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LustForMoney Zgłoś #33 Napisano 28 Czerwca 2014 tak z tego co mi mowil to wyciagnol calkowiecie wklad Co do wirusowania to niestety lipa.... udalo sie 170 km bo turbo jest do dupy... i nie trzyma wyzszego cisnienia... zatem zostawiam narazie serie i jak przyjdzie mikolaj to pewnie z K03s ;0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #34 Napisano 28 Czerwca 2014 Chłopie przeciez tam miałeś program, wystarczyło naprawić uszkodzone elementy i auto powinno latać. Twój tuner nie poinformował cię o tym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #35 Napisano 29 Czerwca 2014 Szkoda, że nie zrobił logów po wypruciu kata i uszczelnieniu odmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LustForMoney Zgłoś #36 Napisano 30 Czerwca 2014 Szkoda, że nie zrobił logów po wypruciu kata i uszczelnieniu odmy. w sensie z tym programem co był?? starym?? do naprawy auto został wgrany program oryginalny po to mógł go naprawić, bo znał parametry, na oryginalnym programie i na takim jeżdżę jest 147 km. Bez sensu mi próbować naciągać turbo, a jeszcze *******nie mi szybciej niż powinno i dopiero będę miał zabawę za usługę wirusowania nie zapłaciłem zatem nie straciłem... wole odłożyć na k03s zamiast się bawić w regeneracje tego co mam... tak mi się wydaje.... do jakiś 200km na k03s z tego co słyszałem pójdzie myślę że to wystarczy no jeszcze był pomysł z intercoler- ale to już dodatkowe koszty...jeśli jest ktoś mi wstanie powiedzieć ile mniej więcej może kosztować dobre k03s + intercoolerem i całym osprzętem- orurowaniem itp?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #37 Napisano 1 Lipca 2014 Na a4 forum kolega sprzedaje przerobione k03 na k03s za 1 tys z roczna gwarancja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LustForMoney Zgłoś #38 Napisano 1 Lipca 2014 Na a4 forum kolega sprzedaje przerobione k03 na k03s za 1 tys z roczna gwarancja. a intercoolery z orurowaniem ile moze kosztowac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #39 Napisano 1 Lipca 2014 http://fmic.pl/vw/997-bmw-e46-diesel.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach