radekrp90 Zgłoś #41 Napisano 30 Października 2017 Jaka jest pewność, że każdy smartfon nawet na tej samej aplikacji zmierzy tak samo? Według mnie żadna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #42 Napisano 30 Października 2017 Errata: lepiej mierzyć lumeny, nie luksy:-) ale to z pośpiechu. Zakładając,że ksenon będzie miał z 2500lm (hipotetycznie) a uwalony np. 800, to nie ma co się przejmować smartfonem, aplikacją i czynnikami zewnętrznymi. Bład pomiaru rzędu 20% nie ma znaczenia. Sam zobacz: lampa nówka- ma np 3000lm (zmyślam), twój pomiar 1200. Jest powód do niepokoju? jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #43 Napisano 24 Grudnia 2017 (edytowane) Gdyby ktoś miał potrzebę wyjęcia odbłyśnika i soczewki w bi-ksenonie (LED) z doświetlaniem zakrętów w cc lift to da się bez rozklejania (cięcia) lampy. Jest ciężko, bo szfaby się nieźle postarały. Ale da się. Największym problemem jest ponowne zamontowanie czarnego plastiku otaczającego soczewkę. Trzeba także zmienić ułożenie 4 śrub mocujących soczewkę, ale bez rzeźby. Takie miałem GŁÓWNE założenie. Jak będzie zainteresowanie, to po świętach może zrobię manuala. Po świętach mam zamiar kupić uszkodzą lampę bi-ksenon bez led i spróbować ją rozebrać i co najważniejsze złożyć ją do kupy bez cięwwwcia. W zwykłym bi-ksenonie jest o wiele łatwiej. Nie warto nawet robić manuala. Zdziwiła mnie ilość kurzu w środku. Lampy teoretycznie szczelnie zamknięte, ale przez gumowe wywietrzniki dostaje się masa syfu. Będę chciał coś włożyć do odpowietrzników, aby zatrzymać dostający się tam kurz. Coś co nie będzie ograniczać przepływu powietrza. Jakieś pomysły? Edytowane 28 Grudnia 2017 przez lysy78_03 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach