webi Zgłoś #321 Napisano 15 Kwietnia 2011 (edytowane) A jak wypada w cyklu miejskim? pytam bo zauważyłem w PD-kach, spore różnice w spalaniu miasto - trasa. 130 konna A3 czyli bez wirusa, ważąca 200 kg mniej, pali 7,5 w mieście(jadąc normalnie, bez wyścigów) i 5,5 w trasie (ok 150 - 160 km/h) Jezeli komuś nie przeszkadza te 7,5 litra to jazda takim autem daje dużo frajdy. Na 2 biegu można wcisnąć pedał do podłogi, bez obaw o utratę przyczepności,czego nie da się zrobić w ośce. Jakim momentem dysponuje silnik po tym wirusie? Czy ten moment wystarczy do jeżdżenia bokiem bez podcinania ręcznym? Jeżeli tak to na jakich oponach? Edytowane 15 Kwietnia 2011 przez webi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #322 Napisano 15 Kwietnia 2011 Nie zwracam za dużej uwagi ile pali na L/100km bo róznie się jeździ a komputer przekłamuje. Na jednym baku wychodzi o 750km do 1100km ... Na pytanie o mement Ci nie odpowiem bo nie wiem Na suchym nigdy nawet nie próbowałem tak samochodu traktować, ale na mokrym trakcja włącza się bardzo często i nie trzeba sie prosic zeby poleciał bokiem na 2ce. 205/55/16 briczston Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wgorny5 Zgłoś #323 Napisano 15 Kwietnia 2011 Ten passacik z linku to prawdopodobnie ARL, Nie przypominam sobie tego motoru w Passacie - jeśli były to proszę mnie poprawić. Swoją drogą w niedzielę na giełdzie w Poznaniu magik sprzedawał Paska z silnikiem AVB (na karcie informacyjnej napisane 130 KM) i wszystkim wmawiał, że 130 oczywiście wychodziły z 5-cio biegową skrzynią. Na wlepie oczywiście 74KW :-) Jak mu pokazałem wlepę to stwierdził że ma chipa na 130KM. A co do latania bokiem paskiem 4x4. Mam po wirusie 171PS i 377Nm na lekko wilgotnej nawierzchni można tańczyć jak tylnonapędówką, na suchym nie wiem bo szkoda mi sprzęgła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #324 Napisano 15 Kwietnia 2011 Nie przypominam sobie tego motoru w Passacie - jeśli były to proszę mnie poprawić. Nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl Zgłoś #325 Napisano 15 Kwietnia 2011 Cytat: Napisał webi Ten passacik z linku to prawdopodobnie ARL, Nie przypominam sobie tego motoru w Passacie - jeśli były to proszę mnie poprawić. ARL w pasku nie było. Występował w m. in. G IV, leonie... PD 150KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
webi Zgłoś #326 Napisano 15 Kwietnia 2011 W ogóle nie było 150 konnego Passata w 4-ro cylindrowym TDI. Mój błąd. Były V6 np. AKN i AVB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly197 Zgłoś #327 Napisano 18 Kwietnia 2011 Witam mam poważny dylemat, ponieważ obecnie mam b5 1,9 tdi 110 km jedna ośka i chce go zamienić na 4 motion zastanawiam sie nad silnikiem 2,5 tdi 179 km z 2003, 2004 roku oczywiście automat lub jakiś benzynowy o dużej mocy tez w automacie. Prosił bym aby ktoś mi podpowiedział co lepiej wybrać. Ja jestem kierowcą zawodowym tak więc osobówką do jeżdżam do pracy i ewentualnie jakieś wyjazdy nie dalekie wiec koszt paliwa mało ważny, chodzi mi tylko aby sie nie psuł i nie były drogie części. Pozdrawiam Mały 197 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #328 Napisano 18 Kwietnia 2011 (edytowane) to po co brać TDI?? Skoro koszt paliwa mało ważny bierz 2.8 V6 a najlepiej A6 2,7bT Edytowane 18 Kwietnia 2011 przez Awariall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly197 Zgłoś #329 Napisano 18 Kwietnia 2011 Kolego ja jakoś nie bardzo lubie audi nie podoba mi sie ich czerwone podświetlnie. Osobiście jestem miłośnikiem passat-a dla mnie to jest boski samochód. Mam jednego tdi i chce dokupić drugiego passata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #330 Napisano 18 Kwietnia 2011 audi jest duzo lepiej wykonane w mojej poliftingowej A6 podswietlanie jest juz białe i wyglada to tak Ale tak jak juz pisalem 2.8v6 z tt to sama przyjemnosc z jazdy. Tylko musisz sie liczyc z tym, że tiptronic lubi sie psuć mi padły już 2 :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
webi Zgłoś #331 Napisano 18 Kwietnia 2011 (edytowane) Niektóre silniki 2,5 TDI miały problemy ze smarowaniem wałków rozrządu. Poszukaj w sieci modeli. Poza tym silnik 2,5 jest dość ciężki a różnica mocy, względem np 130 konnego AWX niewielka. Nie jeździłem passatem z 2,5 litrowym silnikiem, poczekaj aż wypowiedzą się użytkownicy. Mam doświadczenia tylko z 3,0 TDI w A6 Q w automacie w kopnym śniegu. To już waży tyle co transit 300, wiec musi spalić żeby przyspieszać i ogólnie masa jest odczuwalna. Passat na śniegu był bardziej przewidywalny. Dużo informacji znajdziesz na forum audi, gdzie jest wielu użytkowników silników 2.5 TDI . Wolisz Passata... ok, ale jeśli nie znajdziesz auta wśród VW zostanie Ci wybór tylko Audi. Jeżeli nie zależy Ci na bagażniku spróbuj A4 wychodziły też z silnikiem 1.8T. Wybór silnika to odrębny temat, zależy on głównie od stylu Twojej jazdy. Edytowane 18 Kwietnia 2011 przez webi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #332 Napisano 18 Kwietnia 2011 Ja miałem chwile 2,5 tdi 150 4x4 automat, szału nie robiło bo pasek z tym napędem, skrzynia i silnikiem waży coś koło 2 ton. Ja bym sobie odpuścił silnik 2,5 tdi benzyna 2,8 ma lepsze opinie. Pierwszy raz się spotkałem z opinią, że ta skrzynia się psuje. Jak się o nią dba to jest nie do zajechania. Co innego silnik, nawet zadbany może sprawić niespodziankę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
webi Zgłoś #333 Napisano 18 Kwietnia 2011 pasek z tym napędem, skrzynia i silnikiem waży coś koło 2 ton No właśnie. Generalnie w sieci trudno ostatecznie określić masę własną naszych 4 napędówek. Np wg Naszej strony: Benzyna 2.8 wg waży 1535 kg Diesel 1.9 130KM 1520kg Diesel 1.9 110KM 1395kg Diesel 2.5 150KM 1475kg Ja ważyłem swojego 1.9 AFN i ze śmieciami w bagażniku ważył 1530 kg. Audi A4 są około 100kg cięższe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #334 Napisano 20 Kwietnia 2011 U mnie w dowodzie jest 1594 kg. Zdecydowanie polecam 2.8 ale w manualu , tt może i jest wygodny , fajny , lodzio miodzio, ale.... sorki bardzo przyśpieszenie do 100 , to różnica 2s , a jeszcze jak będzie 4x4 to hoho. Silnik jest na pewno mniej awaryjny jak 2.5 TDI , klasę wyższa kultura , łatwiej trafić nie zajechany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly197 Zgłoś #335 Napisano 21 Kwietnia 2011 Dobrze koledzy ale ja potrzebuje Passat lub A6 ale kombi i silnik minimum 180 KM. Zastanawiałem się nad 1.8 T ale tym 180 KM ale nie wiem czy w 4x4 to będzie sobie radzić. a jakie jest spalanie silnika 2.8 v6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
webi Zgłoś #336 Napisano 21 Kwietnia 2011 czy w 4x4 to będzie sobie radzić To zależy co masz na myśli. Ja mam ten sam silnik co Ty, i sobie radzi. Na początku tego tematu Artuj zamieścił filmik gdzie Passat 1,9 holuje ciągnik siodłowy. Spalanie 2.8 jest opisane w 22 poście. Robi się trochę OT. Od wyboru silników i spalania są inne tematy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jartechnology Zgłoś #337 Napisano 21 Kwietnia 2011 Ten passacik na pewno lepiej przyspiesza, ale i dużo więcej pali. Spalanie na poziomie 8 - 9 litrów w mieście to będzie norma.110, np AFN jakim jeżdżę, zadowala się 6 l/100km przy normalnej miejskiej jeździe, natomiast przy spokojnej 5,4l. Rekordowo niskie spalanie to 3,9l/100 na dystansie 25 km 50% wioskami i 50% miastem tyle że o 21 godzinie. Taaa, wg wskazań kompa i do tego z górki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rugo Zgłoś #338 Napisano 21 Kwietnia 2011 (edytowane) Diesel 2.5 150KM 1475kg kolego skad ty wzioles wage tego modelu? Ja mam taki i wazylem go i jest 1720 kg. A i nie zamienilbym swojej V6 na zaden inny, fakt spalanie o wiele wieksze niz w 1.9 ale wszystko inne jest ok i wbrew opini innych nie mam z tym autem najmiejszego problemu jak i z samym silnikiem 2.5 tak i z napedem 4motion i tiptroniciem. A dzwiek V6 kladzie na kolana Spalanie w miescie: 11-13 l Na trasie do 120 km/h 8-9 l Powyzej 120 to juz 10 spali i wiecej W zimie najwyzsze spalanie jakie odnotowalem to 17 l/100km głownie gory Najnizsze spalanie (przy muskaniu pedalu gazu) to 6.5l/100 km Ale temat jest o 4x4. Naprawde swietna sprawa zarowno jak i w zimie tak i w lecie. Auto pieknie wchodzi w zakrety dobrze trzyma sie drogi, w zimie inni stoja ty jedziesz. Nie jedno auto z rowu wyciagnolem. To taki maly traktor Edytowane 21 Kwietnia 2011 przez rugo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
webi Zgłoś #339 Napisano 21 Kwietnia 2011 Taaa, wg wskazań kompa i do tego z górki Komputer myli się max 0,3l/100km. Średnio z baku wychodzi 5,5 - 5,7 i nie jest zadnym wyczynem dla silnika zasilanego przez VP kolego skad ty wzioles wage tego modelu? Odpowiedź jest w cytowanym przez Ciebie poście. Ze strony vw-passat.pl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rugo Zgłoś #340 Napisano 21 Kwietnia 2011 Odpowiedź jest w cytowanym przez Ciebie poście. Ze strony vw-passat.pl. Dziwne bo wazylem go i w dowodzie tez mam wbita prawie taka sama wage wiec ciekawe skad taka rozbieznosc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach