ozi58 Zgłoś #1 Napisano 15 Marca 2014 (edytowane) Proszę o diagnoze logów które po raz pierwszy wykonałem, problem dotyczy passata b5 na pompkach 115km. Szarpie podczas przyspieszania i brakuje mu mocy. logi statyczne http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_164791.html http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_164792.html http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_164793.html http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_164794.html http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_164795.html http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_164796.html http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_164797.html http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_164798.html http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_164799.html dynamiczne Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 011) Log (3 - 008) Log (4 - 003) Log (5 - 004) Log (6 - 010) Edytowane 22 Marca 2014 przez ozi58 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #2 Napisano 16 Marca 2014 Ponawiam prosbe. po szperaniu w necie padlo podejrzenie na vacum pompe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #3 Napisano 17 Marca 2014 Pomoze ktoś z forum. Kupa kasy na remont poszla a auto dalej níe chodzi jak powinno. Mechanik rece rozklada brak bledów, pompki w normie. została jeszcze tylko podmianka vacum pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat2001 Zgłoś #4 Napisano 17 Marca 2014 Kolego zrób jeszcze dynamiczyny 13 18 i 23 i cos wtedy wywnioskuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #5 Napisano 17 Marca 2014 Zostawiłem auto u mechanika na podmiankę vacum pompy. Jeżeli to nie pomoże to zrobie logi i wrzuce w środę. Ręce już opadają auto szarpie i dynamika znacznie spadła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anonim24 Zgłoś #6 Napisano 21 Marca 2014 filtr paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DyzioVR6 Zgłoś #7 Napisano 21 Marca 2014 Miaem taki problem u siebie polecam wymienic filtr paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #8 Napisano 22 Marca 2014 To nie jest ATJ:sese Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #9 Napisano 22 Marca 2014 Ponownie dodaje logi a takze te 13,18,23. Proszę o analize. Filtr wymieniony, w zbiorniku sitko czyszczone. Mimo tolerancji na vagu pompowtrysków mechanik twierdzi ze trzeba dać je do sprawdzenia. statyczne: Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165828.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165829.html Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165830.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165831.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165832.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165833.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165834.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165835.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165836.html dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165842.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165843.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165844.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165845.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165846.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165847.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165848.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165849.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165850.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ozi58_165851.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat2001 Zgłoś #10 Napisano 22 Marca 2014 Popraw kąt synchronizacji wałka rozrządu na wartości bliskie zeru. Podmieniał Vacu pompe ten mechanik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #11 Napisano 22 Marca 2014 (edytowane) Z kątem to sie mechanik bawił i niby troszke żwawszy jest. Vacu podmieniał, co prawda nie da sobie reki za nią uciąć ale mówi że z działającego auta wyjmował. Auto dalej szarpie i jest słabszy. Mechanik twierdzi że jeżeli pompki pracują w zakresie dopuszczalnym na vagu to i tak trzeba zawieźć do sprawdzenia. I teraz pytanie czy na moich loga można stwierdzić prawidłowe zasilanie paliwem. Sitko w baku czyszczone. Gdzieś na forum golfa znalazłem ze gościu miał ten sam problem i wyczyścił sitko ale okazało sie ze syf poszedł dalej zapchał jakiś zaworek na przewodzie tuż za sitkiem. zaczerpnięte z innego forum, dwa takie przypadki znalazłem Jako ze usterka została znaleziona napiszę dla potomności Okazało się że zatkała się rurka która Ciągnie paliwo z baku, (są dwie, powrót był ok, natomiast w tej drugiej kupa syfu). Za pierwszym razem wyczyściłem tylko sitko które znajduje się na samym dole pływaka, a nie wiedziałem że w tej rurce jest zaworek który również lubi się zanieczyścic. Edytowane 22 Marca 2014 przez ozi58 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #12 Napisano 23 Marca 2014 Ponawiam prośbę czy coś z tych moich nieszczęsnych logów wskazuje na jakąśkolwiek usterkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #13 Napisano 23 Marca 2014 Ponawiam, proszę o analize logów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #14 Napisano 23 Marca 2014 albo vacum albo uszczelki na pompkach. w dynamicznym 23 widać że brakuje paliwa lub idzie powietrze w zasilanie. miałem tak i pomogła uszczelka vacum pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszczan Zgłoś #15 Napisano 23 Marca 2014 Pompę podmienił, a sprawdził jakie daje ciśnienie i jedna i druga ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #16 Napisano 24 Marca 2014 Dzięki za odpowiedź panowie:respect. Vacu podmieniane ale tak jak wcześniej pisałem za ta pompe to mechanik nie ręczy. Uszczelki na pompkach były wymieniane. I teraz pytanie mechanik chce pompki dać do sprawdzenia, rozumiem że wg logów pompki są w normie zgadza się? Co teraz robić dać te pompki do sprawdzenia czy wymienić vacu lub zmierzyć ciśnienie? ILe powinno wynosić ciśnienie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #17 Napisano 24 Marca 2014 same pompki wyglądają ok lecz brakuje paliwa przy obciążeniu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #18 Napisano 24 Marca 2014 I tak właśnie auto sie zachowuję, spróbuje zmierzyć ciśnienie na vacu. Znalazłem że ciśnienie na wolnych obrotach powinno wynosić 4,5 bara a przy 4 tys. 7,5. Na razie się wstrzymam z wyjmowaniem pompek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat2001 Zgłoś #19 Napisano 24 Marca 2014 Spotkałem sie kiedyś z przypadkiem,że w 115 ATJ silnik nie miał mocy i bardzo miał drgawki, logów w tym aucie nie robiłem to nie wiem jak wyglądały. Daliśmy wtryski do sprawdzenia i okazało sie że cos z nimi nie tak. Gościu skasował po 100zl od sztuki i auto odrazu miał moc i zero drgawek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #20 Napisano 24 Marca 2014 ale tutaj korekty są ok tylko w miarę wyższego obciążenia bipy idą mocno na minus. przy vp auto by się dlawilo przy braku paliwa a pd będzie tak drgal jak prz ugietej polosi..taka wibracja. - - - - - aktualizacja - - - - - może być tak że vacum jest ok a np brak paliwa jest przyczyną pompki wstępnej w zbiorniku paliwa, zapchaniem Sitka czy jakiś glut w wezyku... musisz to posprawdzać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach