Skocz do zawartości
ozi58

Prośba o analize logów. AJM 115 koni PD

Rekomendowane odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam prosbe. po szperaniu w necie padlo podejrzenie na vacum pompe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomoze ktoś z forum. Kupa kasy na remont poszla a auto dalej níe chodzi jak powinno. Mechanik rece rozklada brak bledów, pompki w normie. została jeszcze tylko podmianka vacum pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego zrób jeszcze dynamiczyny 13 18 i 23 i cos wtedy wywnioskuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostawiłem auto u mechanika na podmiankę vacum pompy. Jeżeli to nie pomoże to zrobie logi i wrzuce w środę. Ręce już opadają auto szarpie i dynamika znacznie spadła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

filtr paliwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miaem taki problem u siebie :) polecam wymienic filtr paliwa ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popraw kąt synchronizacji wałka rozrządu na wartości bliskie zeru. Podmieniał Vacu pompe ten mechanik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z kątem to sie mechanik bawił i niby troszke żwawszy jest. Vacu podmieniał, co prawda nie da sobie reki za nią uciąć ale mówi że z działającego auta wyjmował. Auto dalej szarpie i jest słabszy. Mechanik twierdzi że jeżeli pompki pracują w zakresie dopuszczalnym na vagu to i tak trzeba zawieźć do sprawdzenia. I teraz pytanie czy na moich loga można stwierdzić prawidłowe zasilanie paliwem. Sitko w baku czyszczone. Gdzieś na forum golfa znalazłem ze gościu miał ten sam problem i wyczyścił sitko ale okazało sie ze syf poszedł dalej zapchał jakiś zaworek na przewodzie tuż za sitkiem.

zaczerpnięte z innego forum, dwa takie przypadki znalazłem

Jako ze usterka została znaleziona napiszę dla potomności

 

Okazało się że zatkała się rurka która Ciągnie paliwo z baku, (są dwie, powrót był ok, natomiast w tej drugiej kupa syfu).

 

Za pierwszym razem wyczyściłem tylko sitko które znajduje się na samym dole pływaka, a nie wiedziałem że w tej rurce jest zaworek który również lubi się zanieczyścic.

Edytowane przez ozi58

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam prośbę czy coś z tych moich nieszczęsnych logów wskazuje na jakąśkolwiek usterkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam, proszę o analize logów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albo vacum albo uszczelki na pompkach. w dynamicznym 23 widać że brakuje paliwa lub idzie powietrze w zasilanie. miałem tak i pomogła uszczelka vacum pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompę podmienił, a sprawdził jakie daje ciśnienie i jedna i druga ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź panowie:respect. Vacu podmieniane ale tak jak wcześniej pisałem za ta pompe to mechanik nie ręczy. Uszczelki na pompkach były wymieniane. I teraz pytanie mechanik chce pompki dać do sprawdzenia, rozumiem że wg logów pompki są w normie zgadza się? Co teraz robić dać te pompki do sprawdzenia czy wymienić vacu lub zmierzyć ciśnienie? ILe powinno wynosić ciśnienie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

same pompki wyglądają ok lecz brakuje paliwa przy obciążeniu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak właśnie auto sie zachowuję, spróbuje zmierzyć ciśnienie na vacu. Znalazłem że ciśnienie na wolnych obrotach powinno wynosić 4,5 bara a przy 4 tys. 7,5. Na razie się wstrzymam z wyjmowaniem pompek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem sie kiedyś z przypadkiem,że w 115 ATJ silnik nie miał mocy i bardzo miał drgawki, logów w tym aucie nie robiłem to nie wiem jak wyglądały. Daliśmy wtryski do sprawdzenia i okazało sie że cos z nimi nie tak. Gościu skasował po 100zl od sztuki i auto odrazu miał moc i zero drgawek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale tutaj korekty są ok tylko w miarę wyższego obciążenia bipy idą mocno na minus. przy vp auto by się dlawilo przy braku paliwa a pd będzie tak drgal jak prz ugietej polosi..taka wibracja.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

może być tak że vacum jest ok a np brak paliwa jest przyczyną pompki wstępnej w zbiorniku paliwa, zapchaniem Sitka czy jakiś glut w wezyku... musisz to posprawdzać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności