ARNAU Zgłoś #1 Napisano 25 Lutego 2014 Panowie przejrzałem cały dział i gdzie tylko się dało.Niestety nie znalazłem przypadku który pasował by do mojego. Mam paska z 2005 r 2l tdi 140KM silnik BMP. Sytuacja przedstawia się następująco.Odpalam paska dodaję gazu i słychać dziwny dżwięk ,gdy obroty spodają i się normują słychać w komorze silnika od strony rozrządu jakby się jeszcze coś odracało jakby schodziło z dużych obrotów.Na wolnych obrotach słychać jak by cykanie.Nadmieniam ,że nie jest to dwumasa bo miesiąc temu wymieniałem. VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Poradżcie coś bo mnie h... strzela Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodykulka Zgłoś #2 Napisano 25 Lutego 2014 Sprawdź napinacz paska pk i alternator. Moze stać sprzegielko. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #3 Napisano 26 Lutego 2014 Sprawdź napinacz paska pk i alternator. Moze stać sprzegielko. Pozdro zdejmij pasek i odpal jeśli cykanie będzie na wolnych obrotach to napinacz Paska dał ciał( miałem tak w kilku autach ale nie VW) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARNAU Zgłoś #4 Napisano 26 Lutego 2014 Chodzi o napinasz paska rozrządu czy paska osprzętu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #5 Napisano 26 Lutego 2014 Chodzi o napinasz paska rozrządu czy paska osprzętu ? Oczywiście że osprzętu (alternatora). Odpalanie bez napinacza paska rozrządu!!!! Ja sobie tego nie wyobrażam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARNAU Zgłoś #6 Napisano 26 Lutego 2014 (edytowane) Dokładnie coś mi się pop.... Może jakieś inne sugestie? Edytowane 26 Lutego 2014 przez ARNAU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #7 Napisano 26 Lutego 2014 Może jakieś inne sugestie?A czy na zagrzanym silniku też słyszysz takie cykanie? Jeśli tak to IMO napinacz paska rozrządu doszedł już do końca i czas na wymianę. Jeśli po zagrzaniu nie cyka to przyjrzałbym się wtryskom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARNAU Zgłoś #8 Napisano 26 Lutego 2014 na rozgrzanym też słychać ten dźwiek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #9 Napisano 26 Lutego 2014 na rozgrzanym też słychać ten dźwięk. Nie ukrywam, że przez monitor - to wróżenie z fusów. Zrób tak jak Ci napisał Angelus (zdejmij pasek) - on stawia na napinacz, ja obstawiam (podobnie jak mlodykulka) sprzęgiełko alternatora. Jeżeli pasek wieloklinowy delikatnie Ci wibruje na napinaczu, to z pewnością kółko na alternatorze do wymiany. Zobacz to: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodykulka Zgłoś #10 Napisano 26 Lutego 2014 Dokladnie. Nawet jak napinacz skacze nie powiedziane ze jest uszkodzony. W przypadku gdy stoi sprzegielko, to nie odpuszcza alternator ktory powoduje skoki napinacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARNAU Zgłoś #11 Napisano 27 Lutego 2014 (edytowane) W związku ,że zbliża się okres wymiany rozrządu oddałem paszczaka do mechanika i zobaczymy co powie;) jak coś to napiszę co go bolało Odebrałem- napinacz paska kończył swój żywot Edytowane 1 Marca 2014 przez ARNAU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uki_23 Zgłoś #12 Napisano 27 Grudnia 2016 (edytowane) Witam Panowie Paska mam mam od niedawna i póki co jestem bardzo zadowolony a to mój pierwszy Vw ale nie pokoi mnie jedna sprawa. Ostatnio jak zrobiło się zimno to wyraźnie słychać klekotanie (stukanie) moim zdaniem strona rozrządu. Dodam że auto ma 180 tys serwisowane do końca w vw ale brak wpisu o wymianie rozrządu. Rozrząd juz zamówiłem i po nowym roku wymiana ale czy te stukanie może mieć związek z rozrządem?macie jakieś sugestie?jak auto ciepłe wszystko jest w porzadku. Wrzucę filmik jak tylko uporać się z tym jak to się robi? Edytowane 27 Grudnia 2016 przez uki_23 Przeniesiony zgodnie z pkt. 2.1.a regulaminu forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uki_23 Zgłoś #13 Napisano 27 Grudnia 2016 http://cloud.tapatalk.com/s/58628710501d8/videocompress-046-20161227_132339.mp4 Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uki_23 Zgłoś #14 Napisano 27 Grudnia 2016 Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darof Zgłoś #15 Napisano 27 Grudnia 2016 Może dwumasa siada? Jak wciśniesz sprzęgło to ustaje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys Zgłoś #16 Napisano 27 Grudnia 2016 Klepie że strach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uki_23 Zgłoś #17 Napisano 27 Grudnia 2016 Mam dsg - - - - - aktualizacja - - - - - Niech się wypowie ten kto miał uszkodzone wtryskiwacze .. bo one też mogą powodować stuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uki_23 Zgłoś #18 Napisano 28 Grudnia 2016 Nie pomoże nikt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #19 Napisano 28 Grudnia 2016 Po pierwsze poczekaj aż ktoś odpowie, po drugie nie sadź posta pod postem tylko naucz się edytować poprzednie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #20 Napisano 28 Grudnia 2016 W swoim pasku miałem coś takiego: Dźwięk pojawiał się właściwie tylko na zimnym innych objawów nie było. Wymieniłem dwumasę i teraz jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach