demon201 Zgłoś #1 Napisano 14 Lutego 2014 Witam. Mam pytanie odnośnie poprawnego montażu nastawnika na pompie. Tzn. czy jest jakiś sposób na to żeby być pewnym, że kulka z nastawnika trafiła w otwór. W instrukcji czyszczenia nastawnika jest napisane: „Ostatnią pewność o właściwym położeniu wałka nastawnika daje znów VAG. Tutaj przywołać znany blok 1 i wartość 3 i przy włączonym zapłonie odczytać napięcie czujnika. Wartość ta w żadnym wypadku nie może się zmienić, to znaczy pompa nie może stawiać żadnej siły na wałek. Jeśli wartość w stanie złożonym różni się, w żadnym wypadku nie uruchamiać silnika, znów wymontować nastawnik i prawidłowo zamontować.” Czy operacja ta daje nam 100% pewności że kulka trafiła w otwór? I jeszcze jedno, może ktoś zmagał się z wymianą uszczelki pod dekielkiem nastawnika. Ja wymieniłem już drugą i cały czas mam wyciek z pod tego dekielka( jak i z pod nastawnika). Podejrzewam że wyciek z pod nastawnika przeciska paliwo tą śruba serwisową pod dekielek i stąd wrażenie że cieknie cały czas z górnej uszczelki też nawet po wymianie. Jest to możliwe waszym zdaniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek9 Zgłoś #2 Napisano 14 Lutego 2014 jeżeli wartość napięcia się nie zmieni to jest zamontowany prawidłowo po wymianie uszczelki może cieknąć jeszcze przez ok tydzień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #3 Napisano 14 Lutego 2014 Ja zawsze wkladalem na oko i bylo git moj sposob to po nalozeniu nastawnika podnosze go bardzo delikatnie i ruszam lekko na boki jesli kulka puka w obydwie strony o pierscien to mam pewnosc ze siedzi,da sie to uslyszec.Oczywiscie vagiem tez sprawdzam na koniec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
demon201 Zgłoś #4 Napisano 14 Lutego 2014 Czemu może cieknąć przez tydzień? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek9 Zgłoś #5 Napisano 15 Lutego 2014 uszczelka się ułoży i zassie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #6 Napisano 15 Lutego 2014 pierwsze slysze o tygodniowym wycieku po wymianie uszczelki,ma byc odrazu szczelnie a nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek9 Zgłoś #7 Napisano 15 Lutego 2014 pierwsze slysze o tygodniowym wycieku po wymianie uszczelki,ma byc odrazu szczelnie a nie. tak masz racje też mi się tak wydaje że powinno być od razu szczelnie, ale z własnego doświadczenia wiem że nieraz cieknie po złożeniu a za kilka dni przestaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
demon201 Zgłoś #8 Napisano 16 Lutego 2014 Witam. Pompa uszczelniona. Już nic nie cieknie. Wielkie dzięki za porady. Sposób kolegi lisekexeter bardzo dobry. Faktycznie można to usłyszeć i wyczuć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #9 Napisano 16 Lutego 2014 :pardon VP37 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
demon201 Zgłoś #10 Napisano 16 Lutego 2014 Sorki moja pomyłka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #11 Napisano 16 Lutego 2014 Wielkie dzięki za porady. Sposób kolegi lisekexeter bardzo dobry jest tu takie cos jak pomogl? bo pare punktow juz bym zebral)))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
333michasz333 Zgłoś #12 Napisano 1 Stycznia 2015 jakie wartosci powinny byc w afn, nie sprawdzilem przed rozebraniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #13 Napisano 2 Stycznia 2015 0.680V powinno być na próbę OK... ew. 0.720. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
333michasz333 Zgłoś #14 Napisano 4 Stycznia 2015 a dawka paliwa na wagu jaką wartość musi mieć w afn, oczywiście na wolnych obrotach i na zagrzanym silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #15 Napisano 4 Stycznia 2015 Ja mam 3.2. Ustaw Między 3 a 4 i będzie malyna:kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
333michasz333 Zgłoś #16 Napisano 4 Stycznia 2015 dzięki, ustawiłem wcześniej na 4,2 ale jak zimny to musiał dwa razy przekręcić żeby odpalić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz45619 Zgłoś #17 Napisano 18 Stycznia 2015 (edytowane) Witam czy można zamontować zamiennie te nastawniki?Ten pierwszy jest od tdi hdk 196 a drugi hdk 161 od sdi.Głownie chodzi mi o ten trzpień które się różnią. Pozdrawiam Edytowane 18 Stycznia 2015 przez mateusz45619 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach