Skocz do zawartości
grze_siek89

Pompowtryski do wymiany??? analiza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszyskich.

jestem nowym uzytkownikiem tego forum chociaz wczesniej praktykowalem z niego wiele pomocnych porad.

 

ostatnio mialem problemy z moim Passatem... mianowicie wszystko zaczelo sie od braku mocy, wyłaczania sie turbiny... wyczyscilem turbinke(korzystajac z forum), okazało sie ze musialem wymienic przepływomierz co zaowocowalo NIBY normalna praca silnika, jest mocny zrywny nic nie przerywa ale po skonczeniu sie paliwa w zbiorniku okazalo sie ze zrobilem 250 km mniej niz powinienem :( sprawdzilem blędy i wyskakiwaly: 17669 . 17672 . 17678

Z tego co wyczytalem z forum to pompowtryski :/

 

Doradzcie co mozna jeszcze sprawdzic wymienic czy cos zeby cos temu poradzic... czy nie ominie mnie wymiana pompowtrysków? czego chcialbym uniknac...

 

Paliwo zawsze tankuje na Orlenie ale niewiadomo co robil poprzedni wlasciciel...

 

Oto wartości bloków od 1 do 23 prosze pomóżcie:

 

001:

 

1. 819

2. 8.51

3. 6.63

4. 75.60

 

002:

 

1. 819

2. 0.00

3. 0 1 0

4. 75.60

 

003:

 

1. 819

2. 290

3. 465

4. 84.47

 

004:

 

1. 819

2. 1.55

3. 6.63

4. -0.55

 

005:

 

1. 819

2. 21.14

3. 1.00

4. 75.60

 

007:

 

1. 55.80

2. 0.00

3. 17.10

4. 75.60

 

008:

 

1. 819

2. 0.00

3. 31.57

4. 26.63

 

009:

 

1. 819

2. 0.00

3.

4. 26.63

 

010:

 

1. 470

2. 969

3. 979

4. 0.00

 

011:

 

1. 819

2. 10.50

3. 979

4. 19.92

 

012:

 

1. 11111111

2. 0.00

3. 14.36

4. 76.50

 

013:

 

1. -0.31

2. -0.56

3. 0.71

4. 0.12

 

015:

 

1. 819

2. 9.33

3. 1.00

4. 0.00

 

016:

 

1. 32

2. 10000001

3. 00

4. 14.36

 

017:

 

1. 00000000

2. 00000000

3. 00000000

4. 00000000

 

018:

 

1. 0

2. 0

3. 0

4. 0

 

020:

 

1. 819

2. 62.00

3. 70.00

4. 0.00

 

021:

 

1. 0.00

2. 10010000

3. 00000000

4. 00000000

 

022:

 

1. 9

2. 000011

3. 0.00

4. 0.00

 

023:

 

1. 110

2. 110

3. 98

4. 113

 

024:

 

1. 305

2. 480

3. 84

4. 1.00

Edytowane przez grze_siek89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojechałeś po bandzie... wiesz co to LOG i jak wygląda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

troche wyrozumialosci... jestem nowy i nie jestem jakims znachorem jesli zle to nazwalem to Sorki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi to są parametry pracy silnika zapisane przez następne kilka(kilkanaście) sekund. Ty wrzuciłeś parametry z jednego chwilowego odczytu. Mogłeś spojrzeć w internety jak się robi logi. Poprawiaj się teraz i będzie można coś patrzeć. Z tych parametrów widać, ze BIPy są kosmiczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy tych BIP'ach w bloku 018 w cyl.1 cyl.2 i cyl.4 powinno chyba pokazać się 016 (BIP'y przekroczone -+ 100us) ( i niedługo na cyl.3 też)

jeżeli takie bip'y się zachowają; 018 pozostanie bez zmian i 013 też - to wtedy pompowtryskiwacze są już kwalifikowane do wymiany czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bipy masz w grubie 23 i tam masz juz kosmosy które wybiegają poza norme więc chyba musisz je wymienic,grube 13 masz przyzwoita,ale 23 zdecydowanie za duża

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiadam Mini skaner Vag505 i chyba tym sie nie uda zrobic tych logów... pokazuje mi w czasie rzeczywistym, moze gdybym nagrywal kazda grupe przez ten okreslony czas i wrzucil gdzies te filmiki...

co wy na to dało by to coś??

 

ps. czy z takimi bipami auto bylo by normalnie zrywne mocne i wogole bo teraz nie odczuwam zadnych róznic w samochodzie... tylko te bipy :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdejmij pokrywe zaworów i dognij konektorki we wtyczkach pompek. czasem to wiele pomaga. Też miałem wysokie bip-y i po tym zabiegu są w normie. jeśli to nie pomoże to chyba zastanowiłbym się nad podmianą wiązki zasilającej pompki. korekty są nie złe wg mnie. nie jestem fachowcem ale przerabiałem temat i sugeruje z własnej autopsji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj doginalem te blaszki. Czyscilem tez pompowtryski preparatem liqui moly spoobem ktory znalazlem tutaj na forum ale zrobie to jeszcze raz. Czasam jak chce sprawdzic bipy to pisze mi ze nie moze polaczyc czy to moze byc wina kabli? A czy to droga impreza wymiana tej liwtwy?

M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co wymieniać listwę, skoro działa? Ja bym uszczelnił standardowo nowymi oringami plus ustawienie pompek na nowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj podmienić listwę na inną jeśli masz taką możliwość. Dawka paliwa może świadczyc o tym, że pompki pomału umierają. Temperatura płynu chłodzącego za niska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to AJM to nie wyregulujesz pompowtrysków na obecnych śrubach bo pewnie gniazda śrub regulacyjnych są wytarte i reg spowoduje złamanie tej górnej części wystającej z pompowtryskiwacza dlatego przy okazji wymień te śruby i końcówki na nowszy model np z ASZ . Możesz się też spotkać z tym że jak spróbujesz demontować pompki okaże się że przy takich bipach lubią się rozlecieć tzn sprężyna nie jest utrzymywana na miejscu przez tuleje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może ktoś zweryfikować te pompki problem zaczął sie gdy na dworze zrobiło sie cieplej i rano przy +2 stopniach cięzko pali zimą było ok na strzał a teraz za 2 albo 3 razem w gr. 13 [ -0,80 0,26 0,16 0,33 ] a w 23 [ 2,0 -11,0 13,0 2,0 ]prosze o weryfikacje i gdzie szukać przyczyny ? z góry dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności