Skocz do zawartości
ingolstadt94

Sprawdzenie pompowtrysków;

Rekomendowane odpowiedzi

Witam;

Chciałem kupić Passata 1,9tdi 131km. Samochodem po przegazowaniu dziwnie kołysało (dość mocno).

Najpierw zacząłem podejrzewać pompowtryskiwacze. Sprawdziłem VAG 409 i dane były taki :

Cyl1. -0.1 do 0.14; Cyl2. -0.19 do -0.02, cyl3 0.15 do 0,45 cyl.4 -0.1 do 0.15 (blok 13).

Jak oceniacie stan tych pompowtryskiwaczy? Czy to one były winne ? Dodam że żadne błędy nie wyskoczyły.

A może przyczyną jest koło dwumasowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to co podałeś to tylko korekcje, które powiedziałbym że są idealne - przypuszczam że auto nie miało mniej niż 250kkm ;)

warto byłoby sprawdzić jeszcze bipy - grupa 023 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samochód ma 230 000km; niestety odpuściłem go ponieważ nie wiedziałem o grupie 023 i w dodatku całym autem bujało. gdzieś na forum znalazłem że BIP'y powyżej 30 a poniżej - 30 mogą dawać takie oznaki jak kołysanie całym samochodem. Na którą grupę bardzie zwracać uwagę na 013 czy 023? Czy obie są równie ważne?

 

A i jeszcze takie małe pytanie: dlaczego sądzisz po tych korektach że samochód ma więcej niż 250kkm? (jestem początkujący i chcę wiedzieć)

Edytowane przez ingolstadt94

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja ma u siebie bipy 40-50 i nic nie kołysze furą ....

obstawiam , poduszki pod silnikiem , dwumas..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
samochód ma 230 000km; niestety odpuściłem go ponieważ nie wiedziałem o grupie 023 i w dodatku całym autem bujało. gdzieś na forum znalazłem że BIP'y powyżej 30 a poniżej - 30 mogą dawać takie oznaki jak kołysanie całym samochodem. Na którą grupę bardzie zwracać uwagę na 013 czy 023? Czy obie są równie ważne?

 

A i jeszcze takie małe pytanie: dlaczego sądzisz po tych korektach że samochód ma więcej niż 250kkm? (jestem początkujący i chcę wiedzieć)

 

obie grupy są równie ważne ;)

 

co do przebiegu, to widziałeś co najmniej 9 letniego passata w dieslu z przebiegiem mniejszym niż PRAWDZIWE 250kkm? ;) takich aut już dawno nie ma, a jak są to rozchodzą się w gronie znajomych albo kosztują fortune ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

co do przebiegu, to widziałeś co najmniej 9 letniego passata w dieslu z przebiegiem mniejszym niż PRAWDZIWE 250kkm? ;) takich aut już dawno nie ma, a jak są to rozchodzą się w gronie znajomych albo kosztują fortune ;)

 

Ja mam takiego Passata z przebiegiem niecałe 230 TK i w zeszłym roku chciałem sprzedać za 17.500 PLN i nie było chętnych, chyba nikt nie wierzył że Pasek 2003 może mieć tak mały przebieg, ale ja kupiłem go gdy miał 7 lat i przebieg 200 TK sprawdziłem w serwisie, mam naklejki od kolejnych rozrządów i wszystko się zgadza (samochód był z importu prywatnego). Teraz będzie miał 11 lat i ma 230 bo mało nim jeżdżę. Zrobiłem właśnie rozrząd, hamulce i już nie chcę go sprzedać, bo jedyny problem jaki mam to z jedną klapą nawiewu co mam zamiar naprawić na wiosnę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności