ingolstadt94 Zgłoś #1 Napisano 31 Stycznia 2014 Witam; Chciałem kupić Passata 1,9tdi 131km. Samochodem po przegazowaniu dziwnie kołysało (dość mocno). Najpierw zacząłem podejrzewać pompowtryskiwacze. Sprawdziłem VAG 409 i dane były taki : Cyl1. -0.1 do 0.14; Cyl2. -0.19 do -0.02, cyl3 0.15 do 0,45 cyl.4 -0.1 do 0.15 (blok 13). Jak oceniacie stan tych pompowtryskiwaczy? Czy to one były winne ? Dodam że żadne błędy nie wyskoczyły. A może przyczyną jest koło dwumasowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #2 Napisano 31 Stycznia 2014 to co podałeś to tylko korekcje, które powiedziałbym że są idealne - przypuszczam że auto nie miało mniej niż 250kkm warto byłoby sprawdzić jeszcze bipy - grupa 023 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ingolstadt94 Zgłoś #3 Napisano 31 Stycznia 2014 (edytowane) samochód ma 230 000km; niestety odpuściłem go ponieważ nie wiedziałem o grupie 023 i w dodatku całym autem bujało. gdzieś na forum znalazłem że BIP'y powyżej 30 a poniżej - 30 mogą dawać takie oznaki jak kołysanie całym samochodem. Na którą grupę bardzie zwracać uwagę na 013 czy 023? Czy obie są równie ważne? A i jeszcze takie małe pytanie: dlaczego sądzisz po tych korektach że samochód ma więcej niż 250kkm? (jestem początkujący i chcę wiedzieć) Edytowane 31 Stycznia 2014 przez ingolstadt94 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #4 Napisano 31 Stycznia 2014 ja ma u siebie bipy 40-50 i nic nie kołysze furą .... obstawiam , poduszki pod silnikiem , dwumas.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #5 Napisano 1 Lutego 2014 samochód ma 230 000km; niestety odpuściłem go ponieważ nie wiedziałem o grupie 023 i w dodatku całym autem bujało. gdzieś na forum znalazłem że BIP'y powyżej 30 a poniżej - 30 mogą dawać takie oznaki jak kołysanie całym samochodem. Na którą grupę bardzie zwracać uwagę na 013 czy 023? Czy obie są równie ważne? A i jeszcze takie małe pytanie: dlaczego sądzisz po tych korektach że samochód ma więcej niż 250kkm? (jestem początkujący i chcę wiedzieć) obie grupy są równie ważne co do przebiegu, to widziałeś co najmniej 9 letniego passata w dieslu z przebiegiem mniejszym niż PRAWDZIWE 250kkm? takich aut już dawno nie ma, a jak są to rozchodzą się w gronie znajomych albo kosztują fortune Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdd35 Zgłoś #6 Napisano 1 Lutego 2014 co do przebiegu, to widziałeś co najmniej 9 letniego passata w dieslu z przebiegiem mniejszym niż PRAWDZIWE 250kkm? takich aut już dawno nie ma, a jak są to rozchodzą się w gronie znajomych albo kosztują fortune Ja mam takiego Passata z przebiegiem niecałe 230 TK i w zeszłym roku chciałem sprzedać za 17.500 PLN i nie było chętnych, chyba nikt nie wierzył że Pasek 2003 może mieć tak mały przebieg, ale ja kupiłem go gdy miał 7 lat i przebieg 200 TK sprawdziłem w serwisie, mam naklejki od kolejnych rozrządów i wszystko się zgadza (samochód był z importu prywatnego). Teraz będzie miał 11 lat i ma 230 bo mało nim jeżdżę. Zrobiłem właśnie rozrząd, hamulce i już nie chcę go sprzedać, bo jedyny problem jaki mam to z jedną klapą nawiewu co mam zamiar naprawić na wiosnę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach