Skocz do zawartości
Real Madryt

Alfa Romeo 159 1.9JTD

Rekomendowane odpowiedzi

0_1_45561_Tos_dojebal__przez_alfred77.gif

 

Dźwięk kwestia indywidualna, natomiast z resztą się pomyliłeś :)

 

 

No zalezy co kto woli;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No zalezy co kto woli

 

Czas okrążenia Alfa - 1:35,6 a Golf 1:33,3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już widzę jak jedziecie na podmiejski tor (których w Polsce jest tak wiele) i ścigacie się z swoich VW czy Alfach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie przestańcie opowiadać o kupowaniu vw rozumem a alfy sercem. Prawda jest taka, że od kiedy fiat położył na alfie łapę to są to całkiem porządne auta w testach niezawodności przewyższające wiele innych marek w tym również vw. Nie wiem czy wiecie, ale w testach ADAC alfa 159 wypada lepiej niż B6 i to w każdym przedziale "wiekowym".

Edytowane przez mkpol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba wszystko wypada lepiej niż b6 ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba wszystko wypada lepiej niż b6 ...
No to akurat inna sprawa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Już widzę jak jedziecie na podmiejski tor (których w Polsce jest tak wiele) i ścigacie się z swoich VW czy Alfach
Przyjedź na rakietową to zobaczysz a nie wypowiadasz się jak typowy Janusz :lol

 

Marek tu nie ma ludzi tu są posiadacze passatów :lol

 

Co do tematu to tak jak napisałem na 1 str. jechałem 159 i generalnie ok, gdyby nie wspomniane wady i utrata wartości zapewne bym się skusił a tak jednak trochę racji w tym jest, że alfę kupuję się sercem a nie rozumem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rakietowa to du** nie tor... aczkolwiek lepszy rydz niz nic.

Jeździłem tam, nawet fajnie było, ale to nie jest prawdziwy tor.

 

Tor to jest w np. Poznaniu. Poza tym auta użytkowanego na codzień nie będziesz katować raz w tygodniu na torze. Do tego auta zabawki... i jest obojetne co to za auto, ważne, że służy do katowania :) Może być kaszlak, a może być Subaru.

 

Tak... Alfa więcej traci na wartosci od np. Passata. Ma to swoje zalety- można tanio kupić dobry, używany samochód z bardzo dobrym wyposażeniem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy tor to AOW :lol

 

 

Tak... Alfa więcej traci na wartosci od np. Passata. Ma to swoje zalety- można tanio kupić dobry, używany samochód z bardzo dobrym wyposażeniem
Zaleta w momencie zakupu, Wada w momencie sprzedaży :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AOW powiadasz? Pamiętaj, że to jest droga publiczna, a nie tor wyścigowy dla "Janusza". Poza tym jechać szybko po autostradzie to żadna sztuka :064:

Ale rozumiem, że to był żart :)

 

Porównałem sobie ceny Passata B6 i Alfy 159... w tych samych rocznikach (ja dla przykladu wzialem 2006 bo takiego mam). Najmocniejsze diesle: 170 konne TDi vs. 200 konne 2.4JTDm. Ceny sa praktycznie takie same, a może nawet Alfy są droższe ze względu na mocne nasycenie rynku Paskami.

 

Wniosek- wiecej koni, a cena ta sama. A niewątpliwą zaletą każdego 2.4JTDm jest naprawdę dobre wyposażenie.

 

Wiadomo- VW maniaka nie przekonam do AR, i vice versa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przejrzałem alfy 159 2.4 w dieslu w UK i są tańsze niż passaty z tego samego roku, ale mają mniej najechane... no i 5 cylindrów to nie cztery :D ciekawe jak z programem do tego silnika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przejrzałem alfy 159 2.4 w dieslu w UK i są tańsze niż passaty z tego samego roku, ale mają mniej najechane... no i 5 cylindrów to nie cztery :D ciekawe jak z programem do tego silnika...

 

Najpopularniejsze:

Fabryczne 1.9 16V 150KM 320Nmz palcem w "d" robią pod 190KM i 380Nm, ale skrzynia i sprzęgło są na styk...

2.4 20V 200KM 400Nm to przedział 230-250KM i 460-500Nm tutaj jest bardzo mocny okład przeniesienia napędu i nie pada tak szybko jak po chipie w 1.9

 

Tych silników jest dużo mniej, ale:

2.0 16V 136KM -> 170KM (wersja z rynku Belgijskiego)

2.0 16V 170KM -> 200KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oraz 210 KM - jest ich na Wyspach sporo - na około 250 KM ;) ciekawa propozycja...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o 210 konna wersję to nic o niej nie wspominalem, gdyz kreci sie gorzej niz 200 konna :)

Do chipa lepsza 200, a bez to wiadomo 210 bo to zawsze 10 koni wiecej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności