MaZooR Zgłoś #41 Napisano 12 Stycznia 2015 Dźwięk kwestia indywidualna, natomiast z resztą się pomyliłeś No zalezy co kto woli;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jolek Zgłoś #42 Napisano 13 Stycznia 2015 No zalezy co kto woli Czas okrążenia Alfa - 1:35,6 a Golf 1:33,3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
airajti Zgłoś #43 Napisano 13 Stycznia 2015 Już widzę jak jedziecie na podmiejski tor (których w Polsce jest tak wiele) i ścigacie się z swoich VW czy Alfach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #44 Napisano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Ludzie przestańcie opowiadać o kupowaniu vw rozumem a alfy sercem. Prawda jest taka, że od kiedy fiat położył na alfie łapę to są to całkiem porządne auta w testach niezawodności przewyższające wiele innych marek w tym również vw. Nie wiem czy wiecie, ale w testach ADAC alfa 159 wypada lepiej niż B6 i to w każdym przedziale "wiekowym". Edytowane 13 Stycznia 2015 przez mkpol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #45 Napisano 13 Stycznia 2015 chyba wszystko wypada lepiej niż b6 ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #46 Napisano 13 Stycznia 2015 chyba wszystko wypada lepiej niż b6 ...No to akurat inna sprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jolek Zgłoś #47 Napisano 13 Stycznia 2015 Już widzę jak jedziecie na podmiejski tor (których w Polsce jest tak wiele) i ścigacie się z swoich VW czy AlfachPrzyjedź na rakietową to zobaczysz a nie wypowiadasz się jak typowy Janusz Marek tu nie ma ludzi tu są posiadacze passatów Co do tematu to tak jak napisałem na 1 str. jechałem 159 i generalnie ok, gdyby nie wspomniane wady i utrata wartości zapewne bym się skusił a tak jednak trochę racji w tym jest, że alfę kupuję się sercem a nie rozumem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
airajti Zgłoś #48 Napisano 13 Stycznia 2015 Rakietowa to du** nie tor... aczkolwiek lepszy rydz niz nic. Jeździłem tam, nawet fajnie było, ale to nie jest prawdziwy tor. Tor to jest w np. Poznaniu. Poza tym auta użytkowanego na codzień nie będziesz katować raz w tygodniu na torze. Do tego auta zabawki... i jest obojetne co to za auto, ważne, że służy do katowania Może być kaszlak, a może być Subaru. Tak... Alfa więcej traci na wartosci od np. Passata. Ma to swoje zalety- można tanio kupić dobry, używany samochód z bardzo dobrym wyposażeniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jolek Zgłoś #49 Napisano 13 Stycznia 2015 Najlepszy tor to AOW Tak... Alfa więcej traci na wartosci od np. Passata. Ma to swoje zalety- można tanio kupić dobry, używany samochód z bardzo dobrym wyposażeniemZaleta w momencie zakupu, Wada w momencie sprzedaży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
airajti Zgłoś #50 Napisano 13 Stycznia 2015 AOW powiadasz? Pamiętaj, że to jest droga publiczna, a nie tor wyścigowy dla "Janusza". Poza tym jechać szybko po autostradzie to żadna sztuka Ale rozumiem, że to był żart Porównałem sobie ceny Passata B6 i Alfy 159... w tych samych rocznikach (ja dla przykladu wzialem 2006 bo takiego mam). Najmocniejsze diesle: 170 konne TDi vs. 200 konne 2.4JTDm. Ceny sa praktycznie takie same, a może nawet Alfy są droższe ze względu na mocne nasycenie rynku Paskami. Wniosek- wiecej koni, a cena ta sama. A niewątpliwą zaletą każdego 2.4JTDm jest naprawdę dobre wyposażenie. Wiadomo- VW maniaka nie przekonam do AR, i vice versa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #51 Napisano 13 Stycznia 2015 przejrzałem alfy 159 2.4 w dieslu w UK i są tańsze niż passaty z tego samego roku, ale mają mniej najechane... no i 5 cylindrów to nie cztery ciekawe jak z programem do tego silnika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
airajti Zgłoś #52 Napisano 13 Stycznia 2015 przejrzałem alfy 159 2.4 w dieslu w UK i są tańsze niż passaty z tego samego roku, ale mają mniej najechane... no i 5 cylindrów to nie cztery ciekawe jak z programem do tego silnika... Najpopularniejsze: Fabryczne 1.9 16V 150KM 320Nmz palcem w "d" robią pod 190KM i 380Nm, ale skrzynia i sprzęgło są na styk... 2.4 20V 200KM 400Nm to przedział 230-250KM i 460-500Nm tutaj jest bardzo mocny okład przeniesienia napędu i nie pada tak szybko jak po chipie w 1.9 Tych silników jest dużo mniej, ale: 2.0 16V 136KM 170KM (wersja z rynku Belgijskiego) 2.0 16V 170KM 200KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #53 Napisano 14 Stycznia 2015 oraz 210 KM - jest ich na Wyspach sporo - na około 250 KM ciekawa propozycja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
airajti Zgłoś #54 Napisano 14 Stycznia 2015 Jeśli chodzi o 210 konna wersję to nic o niej nie wspominalem, gdyz kreci sie gorzej niz 200 konna Do chipa lepsza 200, a bez to wiadomo 210 bo to zawsze 10 koni wiecej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach