pan piotrus Zgłoś #1 Napisano 19 Stycznia 2014 Nie mogę wyszukać nic podobnego na forum. Może ktoś miał taki przypadek. W trakcie jazdy autostrada (około 140 km/h) nagle bez żadnych wcześniejszych objawów zgasł mi silnik (1,9 tdi AWX). Samochód był zatankowany do pełna, rozrząd wymieniany dwa tygodnie temu, żadnych objawów, przerywania, dymienia - nic. Jechał równiutko i nagle ciach - silnik zgasł. Zajrzałem do rozrządu - wszystko wygląda dobrze, więc próbowałem zakręcić rozrusznikiem. Nie zapalił ale teraz się boję czy przez to kręcenie czegoś nie uszkodziłem. Samochód odholowany do auto pomocy w Ciechocinku (może ktoś słyszał o DAN-CAR?). Będę wdzięczy za opinie porady i domysły. Ci z pomocy drogowej cos mówili o pompie paliwa i że ona mogła coś uszkodzić w głowicy ???? Potrzebuję tez porady na co zwrócić uwagę jak mechanicy będą to próbowali naprawić, żeby móc z nimi rozmawiać i nie dać sie bajerować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #2 Napisano 19 Stycznia 2014 nie znam sie na PD ale cos kreca ci z pomocy drogowej bo co mogla pompa paliwa uszkodzic w glowicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pan piotrus Zgłoś #3 Napisano 19 Stycznia 2014 Utknalem pod Ciechocinkiem. Moze ktos zna dobry zaufany warsztat w tej okolicy? Moze byc tez Torun lub Wloclawek lub okolice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pan piotrus Zgłoś #4 Napisano 19 Stycznia 2014 Nie. Nawet gadal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #5 Napisano 19 Stycznia 2014 watpie ze zapamieta na plaka jak odpali to rozrzad ok bedzie ja bym przynajmniej od tego zaczal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #6 Napisano 19 Stycznia 2014 Hmm na wydzielenie parafiny chyba za ciepło ?.. Ja bym szedł w tę stronę, paliwa pompy filtra może zasilanie pompowtrysków... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #7 Napisano 20 Stycznia 2014 Samochód był zatankowany do pełna Może filtr zapchany parafiną ? Ujemne temperatury potrafią zaskoczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #8 Napisano 20 Stycznia 2014 Może filtr zapchany parafiną ? Stawiam w ciemno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pan piotrus Zgłoś #9 Napisano 20 Stycznia 2014 Gdyby tak bylo to chyba najmnieszy problem. Ale filtr paliwa zmieniam co przeglad czyli ostatno 14 tys km temu W marcu ub. roku. Ale fakt ze kilka dni temu paliwo bylo wyjechane prawie do konca. Ale potem tankowalemdo pelna ,przejechalem z 500 km i znow zatankowalem. Potem jeszcze z 30 km i zgasl. Czy jesli filtr bylby zapchany to tylko wymiana czy jeszcze jakies plukanie innych elementow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #10 Napisano 20 Stycznia 2014 czyli ostatno 14 tys km temu Weź poprawkę na nasze ,,super,, paliwa. Zeszło rocznej zimy miałem identyczny przypadek, co prawda przy temp. ok -10C (filtr z nalotem ok. 10 tyś km). Ale fakt ze kilka dni temu paliwo bylo wyjechane prawie do konca. A razem z nim wyciągnięty cały syf z baku. Czy jesli filtr bylby zapchany to tylko wymiana czy jeszcze jakies plukanie innych elementow? Wymień filtr (przed montażem zalej go paliwem). Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #11 Napisano 20 Stycznia 2014 pierwsze to zacznij od przeskanowania auta , sprawdz czy pompa paliwa ta w baku pracuje po przekręceniu silnika od tego zacznij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pan piotrus Zgłoś #12 Napisano 20 Stycznia 2014 (edytowane) Mechanicy mowia o przestawieniu rozrzadu. Mechanik, ktory niedawno zminial rozrzad (Roda) w konsultacjach telefonicznych twierdzi ze nie ma takiej opcji. Sprawdzanie trwa Dopisuje. Sprawdzone paliwo - plynie z filtra bez problemu. Postanowilem sciagnac samochod do Warszawy do Pana Darka (czyli Roda) Bo tu chcieli rozbierac przod. Edytowane 20 Stycznia 2014 przez pan piotrus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #13 Napisano 20 Stycznia 2014 juz pisalem jak rozrzad ok to odpali na plaka (plak bedzie paliwem silnika chwile ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czech Zgłoś #14 Napisano 20 Stycznia 2014 Powiedz mi czy to stało się przy dodawaniu gazu. I czy te dodawanie gazu było gwałtowne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pan piotrus Zgłoś #15 Napisano 20 Stycznia 2014 (edytowane) Nie. To sie stalo przy rownej jezdzie pusta autostrada z predkoscia okolo 140 km/h i obrotach okolo 3000. Nie slyszalem zadnego stuku ani nic. Po prostu poczulem ze przestal ciagnac i zorientowalem sie ze zgasl silnik. Zajrzalem pod obudowe rozrzadu. Na oko wszystko wygladalo ok. Pasek caly, naciagniety. Rozrzad byl wymieniany po koniec listopada. Tak ze od wymiany przejechalem okolo 1500 km. Niestety sprobowalem kilkakrotnie go uruchomic. Boje sie czy czegos tym nie rozwalilem. Przepraszam za brak polskich znakow pisze z komorki Edytowane 20 Stycznia 2014 przez pan piotrus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #16 Napisano 20 Stycznia 2014 Boje sie czy czegos tym nie rozwalilem. Teraz nie czas na bojanie się. Zresztą ... gdybyś coś rozwalił to byłby huk albo chmura dymu. W starych typach diesli najpowszechniejszą usterką było zapowietrzenie układu zasilanie. Niech się biegli wypowiedzą jak jest teraz. Zapowietrzają się diesle ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian24424 Zgłoś #17 Napisano 20 Stycznia 2014 przeskoczył Ci rozrząd na 100%, miałem to samo głowica do regeneracji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #18 Napisano 20 Stycznia 2014 przeskoczył Ci rozrząd na 100%, miałem to samo głowica do regeneracji troszkę dziwne ze przeskoczył mu rozrząd przy spokojnej jeździe , jak auto zgasło pasek jest wygląda ok to sadze ze to cos innego ale obys niemiał racji bo jak masz racje to będzie kosztowało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian24424 Zgłoś #19 Napisano 20 Stycznia 2014 no tanie to nie było ja jechałem 50km/h w mieście i tak się stało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #20 Napisano 20 Stycznia 2014 (edytowane) Niestety sprobowalem kilkakrotnie go uruchomic. Boje sie czy czegos tym nie rozwalilem. Jezeli przeskoczył pasek to już jak zgasł na autostradzie załatwił głowice. Czy dobrze ustawiony rozrząd można zobaczyć bez rozbierania przodu. A vag co im pokazał??? Jak próbowałeś zapalic to jak kręcił ?? bez oporów, normalnie czy coś tak ocierało, stukało?? Edytowane 20 Stycznia 2014 przez capslock82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach