trasek Zgłoś #1 Napisano 13 Stycznia 2014 Witam. Macie jakieś sposoby na wygłuszenie auta? Ja osobiście nie posiadam pokrywy silnika, zamierzam kupić, ale czy ona mocno wygłusza auto? Myślę także o dodatkowym wygłuszeniu auta tylko nie wiem czy samemu się zabrać za to, czy są jakieś warsztaty, które to robią, czy może z paroma kwestiami np. w drzwiach dam sobie radę sam ? Jak tak to jaki materiał użyć do tego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piho Zgłoś #2 Napisano 14 Stycznia 2014 http://forum.vw-passat.pl/threads/56102-Wygluszenie-przednich-drzwi-w-passacie-B4-krok-po-kroku Temat dotyczy B4 ale materiały te same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #3 Napisano 14 Stycznia 2014 Ok to jest sprawa pod głośniki. W B6 nie zauważyłem jeszcze takiego tematu. Zastanawia mnie temat na ile wygłusza pokrywa silnika oraz jak można wygłuszyć komorę silnika (Zaczynając od niej, na ile możliwie mogę sam to wygłuszyć , bez wyciągania całego ? ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hahorek Zgłoś #4 Napisano 14 Stycznia 2014 No to chyba tylko maskę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #5 Napisano 14 Stycznia 2014 bez wyciągania całego Wystarczy wyjąć cały środek No to chyba tylko maskę. Niekoniecznie Przy okazji montażu ogrzewania tylnej kanapy i wymiany dywanika wytłumiłem podłogę, razem z grodzią przednią. Efekt więcej niż zadowalający, a jestem w połowie drogi. Na wiosnę zostały mi jeszcze komora bagażnika, plastikowe boczki drzwi i podsufitka. Na drzwi, podłogę i bagażnik polecam maty bitumiczne boll albo zwykłą bednarkę z budowlanego. Na podsufitkę i plastikowe boczki drzwi piankę o grubości 5-10 mm. Bagażnik można potraktować zresztą jednym i drugim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #6 Napisano 14 Stycznia 2014 mkpol ale to trzeba wszystkie fotele, środek, cały dywan ściągać i pod niego to wrzucać? Planuję to ogarniać na wiosna -- lato , ale już teraz zaciągam informacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #7 Napisano 14 Stycznia 2014 No jak chcesz mieć zrobione do porządku to trzeba auto całe wybebeszyć. Inaczej pozostaje ci zgłośnić radio. Ja jak napisałem jestem w połowie drogi i efekt na razie jest taki, że między 80 a 120 km/h silnika nie ma . Powyżej jest cichy pomruk a poniżej to różnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eX1reme Zgłoś #8 Napisano 14 Stycznia 2014 Jesteś @mkpol w stanie określić ile auto może przybrać na wadze po takich zabiegach? Te maty bitumiczne trochę ważą. Spalanie pewnie trochę wzrośnie przez to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #9 Napisano 14 Stycznia 2014 Nie wiem ile byś tego musiał upchać, żeby spalanie wzrosło w jakiś diametralny sposób 50kg to max max maxów, ile uda Ci się upchać nie wiem czy od tego wzrośnie spalanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #10 Napisano 14 Stycznia 2014 Sławek nie więcej niż 30-40 kilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eX1reme Zgłoś #11 Napisano 14 Stycznia 2014 Do dobra, myślałem, że będzie to ważyło sporo więcej. W takim razie faktycznie, różnicę w spalaniu można sobie darować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #12 Napisano 14 Stycznia 2014 Panowie a czy wygłuszenie samych drzwi w CC cos pomoże? czy robic wszystko trzeba bo w sumie w tym aucie silnika nie słyszę tylko hałas powietrza i opon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ciapciak Zgłoś #13 Napisano 14 Stycznia 2014 Jak powietrza to uszczelki by trzeba było rzeźbić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #14 Napisano 17 Stycznia 2014 same uszczelki sa ok ale wydaje mi sie ze ze to miejsce co szyba przylega do słupków w CC to sporo dzwieku tam wpada z zew Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #15 Napisano 18 Stycznia 2014 Ja w swojej b6 też słyszę ogłoś drogi i zewnątrz w jednych tylnoch drzwiach. Wiem że w ASo byly wymianiaby komplet drzwi prawych ale przednie są ok. Zastanawiam się czy to uszczelki czy coś innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #16 Napisano 18 Stycznia 2014 To może coś dodam od siebie, w Czarnym mam wygłuszone drzwi (potrójnie). Jedna warstwa maty STP butylowej z aluminium na blachę poszycia drzwi. Druga warstwa maty STP butylowej z aluminium na blachę na blachę montażową Trzecia warstwa 13mm pianka akustyczna na wewnętrzną stronę tapicerki drzwi. Różnica po wygłuszeniu jest znaczna, w środku zrobiło się ciszej. Nie słychać tak bardzo odgłosów drogi. Drzwi zrobiły się ciężkie, czuć wyraźną różnicę w zamykaniu. W spalaniu żadnej różnicy. Pomysł wygłuszenia wpadł przed montażem Dynaudio, po całej operacji był porównywany odsłuch w dwóch passatach z Dynaudio, jeden bez wygłuszenia a drugi to Czarny. Jakość dźwięku w Czarnym dużo lepsza, brak najmniejszej wibracji blach, "zająknięcia głośnika", trzeszczenia tapicerki itp. Niestety do takiej operacji drzwi muszą zostać rozebrane do najmniejszej śrubki (moje drzwi trzymały się tylko na zawiasach), czas poświęcony na wygłuszenie nie jest czasem straconym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #17 Napisano 18 Stycznia 2014 niestetyy warunków na taki zabieg nie mam a wiec pewnie jak zlece komuś montarz nagłosnienia lepszego to od razu wygłuszenie mi zrobią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #18 Napisano 13 Kwietnia 2018 Koledzy ja w swoim B7 chcialbym poprawić komfort. Wydaje mi sie, że dużo halasu pochodzi z przednich kół i drzwi. Jak sięza to zabrać - szczególnie nadkola. Czy tam są plastikowe nadkola i je trzeba zdemontowai okleić od środka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #19 Napisano 14 Kwietnia 2018 Oklejanie nadkoli nie ma sensu, ale już blachy pod nimi jak najbardziej. Bezpieczna grubość to 3-4 mm. Potem może być już problem z dobrym spasowaniem nadkoli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #20 Napisano 14 Kwietnia 2018 (edytowane) Czyli zdejmuje koła, oraz plastikowe nadkola, oczyszczam blachę nadokoli i przyklejam maty. Potem zakładam nadkola pcv i koło? Czy efekt będzie odczuwalny? Ile i jakie materiały powinienem kupić na nadkola przednie i tylne? Edytowane 14 Kwietnia 2018 przez marcinsgdz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach