start2222 Zgłoś #1 Napisano 9 Stycznia 2014 Witam. Proszę o sprawdzenie ustawień gazu/mapy Stag4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuwetaZu0 Zgłoś #2 Napisano 19 Stycznia 2014 Gdzie to robiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
start2222 Zgłoś #3 Napisano 20 Stycznia 2014 Gdzie to robiłeś? co, gdzie i jak robiłem? Podpiąłem się pod sterownik i zrobiłem screny. Od 4 lat nie było nic ustawiane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kusiek Zgłoś #4 Napisano 27 Stycznia 2014 Przydało by się wgrać nowszą wersję. Wydaje mi się że auto miało zrobioną tylko autokalibrację i wypad. Znajdz sobie w necie stronę AC i tam będziesz miał serwisowe warsztaty partnerskie znajdz sobie w twoim okręgu i poprostu umów się i podjedź. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
start2222 Zgłoś #5 Napisano 29 Stycznia 2014 Ok, dzięki za radę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
start2222 Zgłoś #6 Napisano 15 Listopada 2014 Witam. Proszę o ocenę map i ustawień po autokalibracji i zebraniu map Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #7 Napisano 16 Listopada 2014 Jeżeli auto na PB jest sprawne, a tym samym wzorcowa mapa PB jest OK to i ustawienie LPG jest OK. Sonda podłączona pod LPG?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
start2222 Zgłoś #8 Napisano 16 Listopada 2014 Na PB dobrze chodzi. Sonda podpięta pod ster LPG. A vagiem jak sprawdzić działanie sondy? Jaki nr bloku? Statycznie czy dynamicznie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #9 Napisano 16 Listopada 2014 001 i 004 możesz zrobić i statyczny z postoju i normalnej jazdy jak i dynamiczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
start2222 Zgłoś #10 Napisano 16 Listopada 2014 Dzięki bardzo za poradę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #11 Napisano 6 Grudnia 2014 Witam. Proszę o ocenę map i ustawień po autokalibracji i zebraniu map Bardzo ładnie zgrane mapy, pracę sond bardzo fajnie widać w aplikacji Torque na Androidzie, można sobie dodać kilka wykresów i obserować wzajemne zależności Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek34 Zgłoś #12 Napisano 16 Grudnia 2014 Sondę masz padniętą. Ta mapa Pb nie jest dobra. Wygląda na mapę trybu awaryjnego. Jest zbyt liniowa i czasy wtrysku są za krótkie. Jeśli sonda jest podłączona do sterownika LPG, to wyraźnie widać, że nie pracuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #13 Napisano 19 Grudnia 2014 To nie to że ma padniętą tą sondę . Pewnie ma auto z rozjechaną mapą w trypie awaryjnym i stąd taki a nie inny rezultat. Najlepiej to zresetować sterownik benzyny, pojeździć trochę na benzynie i dopiero wtedy robić autokalibrację i strojenie. Na pierwszych screenach widać że czasy na gazie były ponad 40% większe niż na benzynie czyli tak trochę średnio dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #14 Napisano 21 Stycznia 2015 Witam.Dziś zebrałem nowe mapy pb i lpg bo meczy mnie wypadanie zapłonów na 3 cylindrze i czasami system too lean głównie jak jeżdżę na lpg. Po jeździe czuć różnice ,na lpg trochę mniej mocy.Reduktor acr01 red, wtryski barracuda 2,4mm minisec v3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #15 Napisano 22 Stycznia 2015 Nie lepiej ustawić to na niższym cisnieniu, bo widze że chyba jest 1,4 bar? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solar Zgłoś #16 Napisano 23 Stycznia 2015 Nie lepiej ustawić to na niższym cisnieniu, bo widze że chyba jest 1,4 bar? Na pewno.Czerwony acr pracuje na ciśnieniu od 1,0 -1,3bara . Takie podkręcanie robi się tylko, jak wtryskiwacze za słabe ,ale w tym przypadku kolega ma barracudy,czyli może jeździć nawet bez dysz.Zakładam że są mody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #17 Napisano 23 Stycznia 2015 Auto obecnie bez modow czyli seria. Cisnienie ustawilem tak jak w poprzednim zavoli s. Wiec musze je troche obniżyć azeby mnoznik poszedl do gory i kolejne zbieranie map. Bo mam dalej wypadanie zaplonow na 3 cylindrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solar Zgłoś #18 Napisano 23 Stycznia 2015 Bo mam dalej wypadanie zaplonow na 3 cylindrze. Jak zamienisz cewki na cylindrach to błąd cały czas na trzecim?. Świece sklepane o 10%? Cisnienie ustawilem tak jak w poprzednim zavoli s. Wiec musze je troche obniżyć azeby mnoznik poszedl do gory Przy serii możesz zejść do dolnych wartości i powinien być stabilny,choć acr 250 może robić fochy ,zależy jak trafisz... Auto obecnie bez modow czyli seria Ja mam wgrany soft do 240KM z ciśnieniem do 1.4bara ,oczywiście musiałem obniżyć do 1.2,bo turbo seria i Ci powiem,że jak wgrasz soft to nigdy do serii nie wrócisz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #19 Napisano 23 Stycznia 2015 Ogólnie to sprawdziłem całą instalacje elektryczną i gazową.Cewki beru, świece ngk nowe zamieniane miejscami tak samo jak i wtryski pb i lpg. Ciśnienie na 3 cylindrze 10,5 bara inne cylindry 11 i podobnie.Wydaje mi się ze po resecie ecu i tylko jeździe na pb jest ok a na gazie lipa i na biegu jałowym zaczyna migać check.Pierwszy błąd wypadanie zapłonów na 3 cyl co niesie za sobą korektę 25% i system too lean.Nowe świece maja przerwe 0,75 mm- 8 i pewnie spróbuję zmniejszyć na trzecim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #20 Napisano 24 Stycznia 2015 W jaki sposób objawia się niedomaganie acr01 bo mam go jakieś pół roku i było ok nawet gdy po zmianie reduktora nie ustawiałem instalacji. Ciśnienie mam 1,4 bara i wkręcając śrubę niżej nie da się zejść bo akurat ten sterownik z mapsensorem bosch mierzy ciśnienie bezwzględnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach