Skocz do zawartości

marek34

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marek34

  • Urodziny 06.01.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2001
  1. To są jakieś półśrodki. Auto ma mieć wszystkie sondy i sprawny katalizator. Tak zostało zaprojektowane i nie widzę potrzeby tego zmieniać. Pytanie moje brzmi: czy na podstawie błędów i zrobionych testów jest ktoś w stanie stwierdzić, czy padł katalizator i mam kupić drugi.
  2. Ponawiam pytanie. Błąd znowu się pojawił, czy oznacza to, że katalizator jest do wymiany?
  3. Sondę masz padniętą. Ta mapa Pb nie jest dobra. Wygląda na mapę trybu awaryjnego. Jest zbyt liniowa i czasy wtrysku są za krótkie. Jeśli sonda jest podłączona do sterownika LPG, to wyraźnie widać, że nie pracuje.
  4. Witam Proszę o interpretację odczytu testu katalizatora na kanale 046. Po wykonaniu testu wyszedł wynik OK. Zastanawia mnie jednak 3 okienko Amplit Ratio. Wg VAGa wartość zmierzona powinna wynosić >= 2,5. U mnie w zależności na jakim paliwie był robiony test wartość ta wynosi na LPG 1.88, a na Pb 2.22. W obu przypadkach jest mniejsza od wartości zalecanej. Jednak test wychodzi z informacją OK. Co to oznacza ? Nadmienię, że kilka dni temu wyświetlił mi się błąd 16804, czyli awaria katalizatora. Po skasowaniu na razie nie wrócił. Proszę o informację, może już ktoś przerabiał temat. Silnik AWT 1,8 T 150 KM bez modów.
  5. Niestety nie ma. Tą opcję mają sterowniki Stag, ja mam SEC i tam mapę ustawia się ręcznie. Dlatego potrzebuję dane z vaga, aby ją ustawić.
  6. Prościej, ale tu pojawia się problem. Jeździłam już 2 lata i po każdych ustawieniach było coraz gorzej. Teraz skończyła mi się gwarancja na LPG i sam zabrałem się za próby regulacji. Jest o niebo lepiej, auto w końcu normalnie jeździ i nie mam problemu z jazdą na benzynie na zimnym silniku. Ale jeszcze jest możliwość dogrania mapy, dlatego potrzebuję zrobić logi korekcji krótkoterminowych w zależności od obciążenia silnika i obrotów. Nie znalazłem jeszcze niestety gazownika, który postawi auto na hamowni i dobrze zestroi instalację. A samą autoadaptacją niestey nie załatwi się sprawy. Ustawianiem na pałę też nie.
  7. Witam. Muszę się zwrócić o pomoc do fachowców. Powiem o co chodzi. Potrzebuję zrobić logi, które pomogą mi ustawić instalację LPG. W logach muszą być następujące rzeczy: 1. korekcje krótkoterminowe czasu wtrysku w % 2. obroty silnika 3. czas wtrysku benzyny w ms Czy jest możliwość wywołania tych danych w jednym oknie VAG COM i na którym to jest bloku. Czy są może jakieś inne dane, na podstawie których będę mógł ustawić mapę wtrysku w zależności od: obrotów silnika i obciążenia silnika. Czy może mi ktoś podesłać informacje lub linka o blokach danych, czyli co jest wyświetlane na którym bloku. Pozdrawiam Marek Auto Audi A4 1,8T kod AWT B5 Avant 2001
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności