-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O marek34
- Urodziny 06.01.1971
Informacje osobiste
-
Imię
Marek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lublin
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2001
-
marek34 obserwuje zawartość → Który blok do korekcji krótkoterminowych, Test katalizatora kanał 046 i Prośba o sprawdzenie ustawień LPG/mapy
-
To są jakieś półśrodki. Auto ma mieć wszystkie sondy i sprawny katalizator. Tak zostało zaprojektowane i nie widzę potrzeby tego zmieniać. Pytanie moje brzmi: czy na podstawie błędów i zrobionych testów jest ktoś w stanie stwierdzić, czy padł katalizator i mam kupić drugi.
-
Ponawiam pytanie. Błąd znowu się pojawił, czy oznacza to, że katalizator jest do wymiany?
-
Prośba o sprawdzenie ustawień LPG/mapy
marek34 odpowiedział start2222 → na temat → Instalacja gazowa
Sondę masz padniętą. Ta mapa Pb nie jest dobra. Wygląda na mapę trybu awaryjnego. Jest zbyt liniowa i czasy wtrysku są za krótkie. Jeśli sonda jest podłączona do sterownika LPG, to wyraźnie widać, że nie pracuje. -
Witam Proszę o interpretację odczytu testu katalizatora na kanale 046. Po wykonaniu testu wyszedł wynik OK. Zastanawia mnie jednak 3 okienko Amplit Ratio. Wg VAGa wartość zmierzona powinna wynosić >= 2,5. U mnie w zależności na jakim paliwie był robiony test wartość ta wynosi na LPG 1.88, a na Pb 2.22. W obu przypadkach jest mniejsza od wartości zalecanej. Jednak test wychodzi z informacją OK. Co to oznacza ? Nadmienię, że kilka dni temu wyświetlił mi się błąd 16804, czyli awaria katalizatora. Po skasowaniu na razie nie wrócił. Proszę o informację, może już ktoś przerabiał temat. Silnik AWT 1,8 T 150 KM bez modów.
-
Niestety nie ma. Tą opcję mają sterowniki Stag, ja mam SEC i tam mapę ustawia się ręcznie. Dlatego potrzebuję dane z vaga, aby ją ustawić.
-
Prościej, ale tu pojawia się problem. Jeździłam już 2 lata i po każdych ustawieniach było coraz gorzej. Teraz skończyła mi się gwarancja na LPG i sam zabrałem się za próby regulacji. Jest o niebo lepiej, auto w końcu normalnie jeździ i nie mam problemu z jazdą na benzynie na zimnym silniku. Ale jeszcze jest możliwość dogrania mapy, dlatego potrzebuję zrobić logi korekcji krótkoterminowych w zależności od obciążenia silnika i obrotów. Nie znalazłem jeszcze niestety gazownika, który postawi auto na hamowni i dobrze zestroi instalację. A samą autoadaptacją niestey nie załatwi się sprawy. Ustawianiem na pałę też nie.
-
Witam. Muszę się zwrócić o pomoc do fachowców. Powiem o co chodzi. Potrzebuję zrobić logi, które pomogą mi ustawić instalację LPG. W logach muszą być następujące rzeczy: 1. korekcje krótkoterminowe czasu wtrysku w % 2. obroty silnika 3. czas wtrysku benzyny w ms Czy jest możliwość wywołania tych danych w jednym oknie VAG COM i na którym to jest bloku. Czy są może jakieś inne dane, na podstawie których będę mógł ustawić mapę wtrysku w zależności od: obrotów silnika i obciążenia silnika. Czy może mi ktoś podesłać informacje lub linka o blokach danych, czyli co jest wyświetlane na którym bloku. Pozdrawiam Marek Auto Audi A4 1,8T kod AWT B5 Avant 2001