marek34 Zgłoś #1 Napisano 29 Listopada 2014 Witam Proszę o interpretację odczytu testu katalizatora na kanale 046. Po wykonaniu testu wyszedł wynik OK. Zastanawia mnie jednak 3 okienko Amplit Ratio. Wg VAGa wartość zmierzona powinna wynosić >= 2,5. U mnie w zależności na jakim paliwie był robiony test wartość ta wynosi na LPG 1.88, a na Pb 2.22. W obu przypadkach jest mniejsza od wartości zalecanej. Jednak test wychodzi z informacją OK. Co to oznacza ? Nadmienię, że kilka dni temu wyświetlił mi się błąd 16804, czyli awaria katalizatora. Po skasowaniu na razie nie wrócił. Proszę o informację, może już ktoś przerabiał temat. Silnik AWT 1,8 T 150 KM bez modów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek34 Zgłoś #2 Napisano 10 Stycznia 2015 Ponawiam pytanie. Błąd znowu się pojawił, czy oznacza to, że katalizator jest do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #3 Napisano 11 Stycznia 2015 Błąd katalizatora to częsty problem, katalizator moze już nie spelniać swojej roli, lpg przyspiesza jego agonie, wymiana na nowy z aso nieopłacalna, zamienniki z allegro nie dają pewności że błąd nie powróci, zostaje tulejka na drugą sonde moga pojawić sie wtedy inne błedy ale check rzadziej wyskakuje albo usuniexie drugiej sondy z softu sterownika jedyne pewne rozwiązanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek34 Zgłoś #4 Napisano 13 Stycznia 2015 To są jakieś półśrodki. Auto ma mieć wszystkie sondy i sprawny katalizator. Tak zostało zaprojektowane i nie widzę potrzeby tego zmieniać. Pytanie moje brzmi: czy na podstawie błędów i zrobionych testów jest ktoś w stanie stwierdzić, czy padł katalizator i mam kupić drugi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach