Skocz do zawartości
vw_gda24

Engine Workshop Fault + utrata mocy

Rekomendowane odpowiedzi

W sobotę o 4 rano "startowałem" w góry na narty i jechałem A1 ok.140kmh, gdy w Toruniu zwoliłem do budek, aby zapłacić za przejazd tak, jak we wrześniu ub.roku zaczeła mrugać mi kontrolka świec żarowych i ponownie wyskoczył ten sam komunikat, auto przeszło w tryb awaryjny. Zgasiłem auto, po odpaleniu brak kontrolki i komunikatu. Więc but i dalej jazda na autostardzie w stonę Łodzi 170-180km/h, po 70km. zwoliłem, ale już nic nie wyskoczyło. Teraz jazda w górach delikatnie i od 4 dni cisza. Chyba znowu odezwał się EGR, teraz to po powrocie bez czyszczenia się nie obejdzie, jak myślicie Panowie? Pozdrawiam

 

Zostaw go na kilka minut na wolnych obrotach, jak wyskoczy błąd to gruszka przy turbo ci padła. Gdyby to był EGR to raczej po chwili znowu by się odezwał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zostaw go na kilka minut na wolnych obrotach, jak wyskoczy błąd to gruszka przy turbo ci padła. Gdyby to był EGR to raczej po chwili znowu by się odezwał.

Od tych 4 dni, co tutaj jestem /Podhale/, wiele razy stałem w korkach jadąc codziennie na stoki, więc kilkakrotnie po kilka minut stał na wolnych obrotach i nic się naszczęście nie pojawia. Nie mam możliwości podłączenia VAG-a, ale jak zrobił mi to we wrześniu ub.roku, co poprzednio pisałem, to VAG pokazał "za mały przepływ spalin w układzie recyrkulacji EGR" i wtedy mechanior skasował błąd, kazał "przegonić" Paska i pomogło to, tak samo jak jechałem w góry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jakiś miesiąc temu czyściłem egr. Był tak zawalony, że już nie pomagało przegonienie :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja jakiś miesiąc temu czyściłem egr. Był tak zawalony, że już nie pomagało przegonienie :).

Rozumiem, że musiałeś go wymienić, napisz mi proszę, ile Cię on kosztował i jaki masz przebieg, ja 165tys.km. Mam nadzieję, że pojutrze te 650km. do domu dojadę;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiazany zawilgocona zlaczka przepustnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem, że musiałeś go wymienić, napisz mi proszę, ile Cię on kosztował i jaki masz przebieg,
Tylko czyszczenie. Zębatka cała, ale na wszelki wypadek przełożona o 180 stopni. Za usługę zapłaciłem 100 PLN. Po czyszczeniu autko jak nowe :). Przebieg 125kkm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie usterka była inna, mianowicie zrobiła się dziura w wężu 3C0145834L łączącym chłodnice intercoolera z rurą która łączy się z przepustnicą i zaworem EGR. Wąż gubił powietrze doładowania i czujnik odcinał turbinę, tak więc polecam najpierw posprawdzać stan węży przy takiej usterce. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj podłączyłem Paska po VAG-a i ponownie, czyli 2 razy, od 4 miesięcy wyskoczył błąd P0402, czyli za mały przepływ recyrkulacji spalin w układzie EGR, za 2 tygodnie umówiłem się na czyszczenie EGR-a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie objawy te same z tym ze zadnego trybu awaryjnego

zadnego spadku mocy

auto smiga jak dawniej z tym ze jak zatrzymam sie np . na swiatlach to widze ze obroty podskakuja

ale to nie zawsze

dopiero w poniedzialek jade na komputer wiec moze do tego czasu ktos mi powie czego moge sie obawiac ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie objawy te same z tym ze zadnego trybu awaryjnego

zadnego spadku mocy

auto smiga jak dawniej z tym ze jak zatrzymam sie np . na swiatlach to widze ze obroty podskakuja

ale to nie zawsze

dopiero w poniedzialek jade na komputer wiec moze do tego czasu ktos mi powie czego moge sie obawiac ;)

 

A nie wypala Ci się wtedy dpf?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dopiero w poniedzialek jade na komputer wiec moze do tego czasu ktos mi powie czego moge sie obawiac
Co najwyżej wróżka.
jak zatrzymam sie np . na swiatlach to widze ze obroty podskakuja

ale to nie zawsze

Podskakują czy są wyższe bo jak podskakują to trzeba to zdiagnozować a jak są wyższe to tak jak napisał Łukasz możliwe, że włączył ci się tryb wypalania dpf-a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i zapadl wyrok

przepustnica do wymiany

i tu chcialbym zapytac ludzi znajacych sie na passkach

jesli chcialbym kupic uzywke to musi miec ten sam nr seryjny?

gdyz przejzalem wszystko i nigdzie nie znalazlem takiego nr jaki posiadam

 

 

2-ga sprawa czy mozna tak uzytkowac normalnie auto bo mechanik przyjmnie mnie dopiero za killka dni

Edytowane przez freak23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie problem stwarzała "grucha" od turbo.

regenerowana grucha za 250 zł i problem rozwiązany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy nie lekceważcie błędu doładowania turbiny.

Mi też przeładowywała nie chciało mi się czyścić no i stało sie ********zieliłem turbinę :hehe (geometria się zablokowała i strzelił wirnik ,no i niezła kaszanka wyszła.Portfel chudszy o 1300zł

Poniżej link

no i lipa. Edytowane przez jogirobert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak jest z przepustnica?

moge posmigac 3-4 dni ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak jest z przepustnica?

moge posmigac 3-4 dni ?

możesz, a w międzyczasie sprawdź czy nie masz akcji serwisowej na przepustnicę

ja mam ten sam silnik, ten sam rocznik i miałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mieszkam w UK a tu chyba to juz przepadlo choc kto wie

niewiem jak sie za to zabrac :)

skoro masz ten sam motor to moze sie orientujesz czy inne pasuja do tego modelu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale co inne? Ja się nie zajmowałem przepustnicą. Auto zostało odstawione do serwisu gdzie w ramach akcji wymienili przepustnicę na nową

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inne chodzi mi czy przepustnica bedzie pasowala np GKP czy BMR

a co do akcji to z tego co wiem to byla prowadzona tylko na pompowtryski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zadzwon do Vw w uK podaj VIN I bedziesz wiedzial czy masz akcje na swojego. proste

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności