mkpol Zgłoś #21 Napisano 29 Stycznia 2014 W sobotę o 4 rano "startowałem" w góry na narty i jechałem A1 ok.140kmh, gdy w Toruniu zwoliłem do budek, aby zapłacić za przejazd tak, jak we wrześniu ub.roku zaczeła mrugać mi kontrolka świec żarowych i ponownie wyskoczył ten sam komunikat, auto przeszło w tryb awaryjny. Zgasiłem auto, po odpaleniu brak kontrolki i komunikatu. Więc but i dalej jazda na autostardzie w stonę Łodzi 170-180km/h, po 70km. zwoliłem, ale już nic nie wyskoczyło. Teraz jazda w górach delikatnie i od 4 dni cisza. Chyba znowu odezwał się EGR, teraz to po powrocie bez czyszczenia się nie obejdzie, jak myślicie Panowie? Pozdrawiam Zostaw go na kilka minut na wolnych obrotach, jak wyskoczy błąd to gruszka przy turbo ci padła. Gdyby to był EGR to raczej po chwili znowu by się odezwał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #22 Napisano 29 Stycznia 2014 Zostaw go na kilka minut na wolnych obrotach, jak wyskoczy błąd to gruszka przy turbo ci padła. Gdyby to był EGR to raczej po chwili znowu by się odezwał. Od tych 4 dni, co tutaj jestem /Podhale/, wiele razy stałem w korkach jadąc codziennie na stoki, więc kilkakrotnie po kilka minut stał na wolnych obrotach i nic się naszczęście nie pojawia. Nie mam możliwości podłączenia VAG-a, ale jak zrobił mi to we wrześniu ub.roku, co poprzednio pisałem, to VAG pokazał "za mały przepływ spalin w układzie recyrkulacji EGR" i wtedy mechanior skasował błąd, kazał "przegonić" Paska i pomogło to, tak samo jak jechałem w góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #23 Napisano 29 Stycznia 2014 Ja jakiś miesiąc temu czyściłem egr. Był tak zawalony, że już nie pomagało przegonienie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #24 Napisano 30 Stycznia 2014 Ja jakiś miesiąc temu czyściłem egr. Był tak zawalony, że już nie pomagało przegonienie . Rozumiem, że musiałeś go wymienić, napisz mi proszę, ile Cię on kosztował i jaki masz przebieg, ja 165tys.km. Mam nadzieję, że pojutrze te 650km. do domu dojadę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janek2014 Zgłoś #25 Napisano 31 Stycznia 2014 problem rozwiazany zawilgocona zlaczka przepustnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #26 Napisano 31 Stycznia 2014 Rozumiem, że musiałeś go wymienić, napisz mi proszę, ile Cię on kosztował i jaki masz przebieg, Tylko czyszczenie. Zębatka cała, ale na wszelki wypadek przełożona o 180 stopni. Za usługę zapłaciłem 100 PLN. Po czyszczeniu autko jak nowe . Przebieg 125kkm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaaska7 Zgłoś #27 Napisano 3 Lutego 2014 Witam. U mnie usterka była inna, mianowicie zrobiła się dziura w wężu 3C0145834L łączącym chłodnice intercoolera z rurą która łączy się z przepustnicą i zaworem EGR. Wąż gubił powietrze doładowania i czujnik odcinał turbinę, tak więc polecam najpierw posprawdzać stan węży przy takiej usterce. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #28 Napisano 5 Lutego 2014 Wczoraj podłączyłem Paska po VAG-a i ponownie, czyli 2 razy, od 4 miesięcy wyskoczył błąd P0402, czyli za mały przepływ recyrkulacji spalin w układzie EGR, za 2 tygodnie umówiłem się na czyszczenie EGR-a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freak23 Zgłoś #29 Napisano 2 Kwietnia 2014 U mnie objawy te same z tym ze zadnego trybu awaryjnego zadnego spadku mocy auto smiga jak dawniej z tym ze jak zatrzymam sie np . na swiatlach to widze ze obroty podskakuja ale to nie zawsze dopiero w poniedzialek jade na komputer wiec moze do tego czasu ktos mi powie czego moge sie obawiac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga_wr Zgłoś #30 Napisano 3 Kwietnia 2014 U mnie objawy te same z tym ze zadnego trybu awaryjnego zadnego spadku mocy auto smiga jak dawniej z tym ze jak zatrzymam sie np . na swiatlach to widze ze obroty podskakuja ale to nie zawsze dopiero w poniedzialek jade na komputer wiec moze do tego czasu ktos mi powie czego moge sie obawiac A nie wypala Ci się wtedy dpf? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #31 Napisano 3 Kwietnia 2014 dopiero w poniedzialek jade na komputer wiec moze do tego czasu ktos mi powie czego moge sie obawiacCo najwyżej wróżka.jak zatrzymam sie np . na swiatlach to widze ze obroty podskakuja ale to nie zawsze Podskakują czy są wyższe bo jak podskakują to trzeba to zdiagnozować a jak są wyższe to tak jak napisał Łukasz możliwe, że włączył ci się tryb wypalania dpf-a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freak23 Zgłoś #32 Napisano 3 Kwietnia 2014 (edytowane) No i zapadl wyrok przepustnica do wymiany i tu chcialbym zapytac ludzi znajacych sie na passkach jesli chcialbym kupic uzywke to musi miec ten sam nr seryjny? gdyz przejzalem wszystko i nigdzie nie znalazlem takiego nr jaki posiadam 2-ga sprawa czy mozna tak uzytkowac normalnie auto bo mechanik przyjmnie mnie dopiero za killka dni Edytowane 3 Kwietnia 2014 przez freak23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_gda24 Zgłoś #33 Napisano 4 Kwietnia 2014 u mnie problem stwarzała "grucha" od turbo. regenerowana grucha za 250 zł i problem rozwiązany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jogirobert Zgłoś #34 Napisano 4 Kwietnia 2014 (edytowane) Koledzy nie lekceważcie błędu doładowania turbiny. Mi też przeładowywała nie chciało mi się czyścić no i stało sie ********zieliłem turbinę :hehe (geometria się zablokowała i strzelił wirnik ,no i niezła kaszanka wyszła.Portfel chudszy o 1300zł Poniżej link no i lipa. Edytowane 4 Kwietnia 2014 przez jogirobert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freak23 Zgłoś #35 Napisano 4 Kwietnia 2014 a jak jest z przepustnica? moge posmigac 3-4 dni ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #36 Napisano 4 Kwietnia 2014 a jak jest z przepustnica?moge posmigac 3-4 dni ? możesz, a w międzyczasie sprawdź czy nie masz akcji serwisowej na przepustnicę ja mam ten sam silnik, ten sam rocznik i miałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freak23 Zgłoś #37 Napisano 4 Kwietnia 2014 Mieszkam w UK a tu chyba to juz przepadlo choc kto wie niewiem jak sie za to zabrac skoro masz ten sam motor to moze sie orientujesz czy inne pasuja do tego modelu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #38 Napisano 4 Kwietnia 2014 Ale co inne? Ja się nie zajmowałem przepustnicą. Auto zostało odstawione do serwisu gdzie w ramach akcji wymienili przepustnicę na nową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freak23 Zgłoś #39 Napisano 5 Kwietnia 2014 Inne chodzi mi czy przepustnica bedzie pasowala np GKP czy BMR a co do akcji to z tego co wiem to byla prowadzona tylko na pompowtryski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #40 Napisano 5 Kwietnia 2014 zadzwon do Vw w uK podaj VIN I bedziesz wiedzial czy masz akcje na swojego. proste Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach